چگونه پارچه را سفید کنیم – وبلاگ لیز ماری


بسیار خوب، امشب یک روش دیگر برای شما انجام می دهم. من اخیراً چند صندلی آنلاین از اینجا ،یدم لیلالو و آنها را دریافت کردم و آنها فقط کمی متفاوت از آنچه من انتظار داشتم رنگ داشتند. این یک صندلی خام قدیمی و زیبا بود، اما رنگ سبز تری داشت، چیزی که در خانه ما چندان من، نبود، بنابراین تصمیم گرفتم آن را در دستان خود بگیرم و روش سفید ، خود را امتحان کنم. بیشتر اوقات روی ا،ر پارچه‌ها کار می‌کند و این بار هم کار می‌کند، بنابراین فکر کردم که یک نکته خوب و دنج برای خانه‌های کشاورزی کلبه سفید است که در اینجا با شما دوستان به اشتراک بگذارم…

این صندلی قبلا بود:

بد نیست، اما من یک پارچه روشن تر و سبک تر برای فضایم می خواستم. بعد از فرآیند سفید ، من:

من بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم که این روکش ها چقدر سفید واقعی هستند. من در طول این فرآیند نگران بودم که آنها واقعاً چقدر زرد هستند. اما فکر می‌کنم روند سفید ، جدید من از این به بعد مورد توجه من خواهد بود!

کاری که من کردم:

-برای دیدن این فرآیند در ویدئو، به من مراجعه کنید ویدیوی آن در اینستاگرام [HERE].

به یاد داشته باشید: هر پارچه / پروژه متفاوت خواهد بود. برخی از آنها بیشتر از دیگران طول می کشد، برخی مانند برخی دیگر خوب کار نمی کنند و برخی به مراحل بیشتری نیاز دارند. این کار را با مسئولیت خود انجام دهید، اما من همیشه به این فکر می کنم که اگر نتیجه را دوست نداشتم، همیشه می توانم پارچه را رنگ کنم. شما می تو،د ریتم را پیدا کنید

مرحله اول: پاک کننده رنگ Rit، شستشوی Rit White و سفید کننده را با هم تهیه کنید. در یک یادداشت جانبی این نیز بین نیازهای مامان و لباسشویی و سفارش چند روز طول کشید، زیرا شما بین مراحل شستشو انجام می دهید. من انتخاب کردم که آب گرم را به روش سینک انجام دهم، اما می تو،د از ماشین لباسشویی یا در قابلمه روی اجاق گاز استفاده کنید. من می‌گویم که فکر می‌کنم قابلمه یا سینک بهترین راه برای خیساندن طول،‌تر و همچنین فرآیند صاف ، یکنواخت‌تر است، زیرا نمی‌تو،د در چرخه شستشو دخالت کنید.

مرحله دوم: با پاک کننده رنگ Rit شروع کنید. دستورالعمل های روی جعبه پاک کننده رنگ را دنبال کنید و همانطور که می گویند عمل کنید. یک سینک را با آب جوش اجاق گاز پر کردم، پاک کننده رنگ را داخل آن گذاشتم و سپس روکش ها را درست داخل آن انداختم. رنگ بلافاصله شروع به ، روکش ها کرد که تماشای آن خنک بود. هر مرحله از فرآیند را هم زدم و هر از گاهی ورق زدم تا مطمئن شوم که به طور یکنواخت از بین می رود. من این کار را با تکان دادن با دست و هم زدن/هم زدن با قاشق انجام دادم. من برای مدت زمان زیادی روکش ها را داخل آن گذاشتم تا اینکه از رنگی که حذف شده بود راضی شدم. این برای هر قطعه متفاوت خواهد بود.

مرحله سوم: بعد از شستن از همان تکنیک با وایت واش ریت در سینک استفاده کردم. دوباره دستورالعمل های روی جعبه را دنبال کنید. این یک فرآیند طول، دیگر بود و دیدن رنگ‌های زرد بعد از بیرون آمدن از روی جلدهای سفید واقعاً جالب بود. وقتی فکر کردم وایت واش تمام تلاشش را کرد، آنها را بیرون آوردم و دوباره شستم.

مرحله چهارم: هنگام بیرون آوردن روکش‌ها از محل شستشو، هنوز چند رنگ زرد در روکش‌ها می‌دیدم، بنابراین تصمیم گرفتم که با این روکش‌ها یک ماده سفیدکننده را در سینک خیس کنم. شما نمی خواهید برای مدت طول، در سفید کننده غوطه ور شوید، زیرا اگر طول، مدت خیس بخورید، رنگ آنها به زرد/سبز تبدیل می شود. من حدود 10 ماه این کار را با هم زدن آنها انجام دادم.

من روکش ها را آویزان کردم تا خشک شوند و در فرآیند خشک شدن بیشتر سفید شدند. من بسیار خوشحالم که چگونه اینها ظاهر شدند و اکنون ظاهر خانه‌های کشاورزی کلبه‌ای بسیار تازه دارند. امیدوارم این آموزش به شما کمک کند دوباره عاشق قطعات نساجی در خانه خود شوید! از اینکه امروز و هر روز به وبلاگ سر می زنید تا ببینید ما در حال انجام چه کاری هستیم سپاسگزاریم. ،




منبع: https://www.lizmarieblog.com/2022/12/،w-to-whiten-fabric/