چگونه یک دیوار برجسته کاغذ دیواری آجری اضافه کنیم


این پست نحوه نصب دیوار تاکیدی کاغذدیواری آجری را در اتاق خواب اصلی (یا هر جایی که می‌خواهید علاقه‌مند به معماری داشته باشید) به اشتراک می‌گذارد. بیش از 300 دلار

ما از زم، که 5 سال پیش به اینجا نقل مکان کردیم، در مورد اتاق خواب اصلی خود فکر می کنیم. ما پروژه های زیادی را در خانه بژ سازنده خود انجام داده ایم و زم، که آن را راه اندازی کردیم، کار دیگری برای آن انجام نداده ایم. من دیوارها را به رنگ اصلی خانه مان، Gatherings by Magnolia Home، رنگ کردم. من ملحفه را مونتاژ کردم و در طول مسیر شمع های یورو را برای نمونه های بزرگتر تغییر دادم، اما می دانستیم که می خواهیم چیزی روی دیوار سر تخت اضافه کنیم.

اتاق خواب در ا،ر 5 سالی که در اینجا هستیم اینگونه به نظر می رسید. هیچ مشکلی با آن وجود ندارد، اما یک عامل شگفت انگیز را از دست داده بود.

ما در مورد انجام یک روش قالب گیری جعبه دیگری در اینجا و رنگ آمیزی آن صحبت کردیم. اما از آنجایی که قالب گیری قاب ع، را در اتاق نشیمن انجام دادیم، واقعاً نمی خواستیم آن را تکرار کنیم. ما همچنین سنگفرش های آجری واقعی را بررسی کردیم که ،یف، وقت گیر و گران بودند. ما حدس زدیم که ساخت این دیوار بیش از 1500 دلار هزینه داشته باشد، به علاوه آشفتگی که ایجاد می کند ما را هیجان زده نکرده است. بنابراین مارک شروع به تحقیق در مورد کاغذ دیواری آجری کرد و این نسخه بسیار واقعی را از آن پیدا کرد تراشه چوب و مگنولیا خارج از ،ستان این الگو Wayoh نام دارد و ما رنگ آن را دوست داشتیم. او دو نسخه سفارش داد، یکی با دوغاب خا،تری و دیگری با دوغاب سفید و سفید ما را به خود جلب کرد. این پروژه حمایت مالی نمی شود، اما ما قطعا مقاله را توصیه می کنیم.

ما آن را چند ماه ،باندیم و تصمیم گرفتیم با آن مق، کنیم و مارک کاغذ را سفارش داد و مدتی منتظر ماندیم تا به این کاغذ برسیم. خوب، کریسمس است، پس چرا یک هفته قبل از کریسمس وارد پروژه ای نمی شوید؟

تخت را به اندازه‌ای بیرون کشیدیم که بتو،م یک نردبان پشت آن قرار دهیم و ابتدا ،گوش‌های گرد و غباری را که پشت تخت و میزهای خواب حرکت کرده بودند، تمیز کردیم.

در یک یادداشت جانبی، چگونه این اتفاق می افتد و چرا آنقدر بد است؟ افتضاح است، بنابراین یک مزیت این بود که همه چیز تمیز شد. میزهای خواب را بیرون کشیدیم تا بتو،م پشت تخت بنشینیم. من رهبری این پروژه را بر عهده گرفتم زیرا چند بار کاغذ دیواری را کار کردم و مارک به من کمک کرد. قطعا داشتن 2 نفر در پروژه ای مانند این کمک می کند.

ابزارهای مورد نیاز برای کاغذ دیواری:

یک مربع

سطح – ما مطمئن شدیم که قطعه اول در همان ابتدا سطح است تا بعداً مشکلی نداشته باشیم. گاهی اوقات گوشه ها کاملاً شلوغ نیستند، اما گوشه ما خیلی خوب بود.

مداد

قیچی

ابزار برش

ابزار صاف ، کاغذ دیواری (تصویر زیر)

غلتک کوچک برای غلتاندن روی خمیر

قلم مو کوچک برای قرار گرفتن در کنار لبه ها برای خمیر

سطل کوچک آب با اسفنج

،باندن دیوار – ،ب کاغذ دیواری

این است خمیر کاغذ دیواری را Solvite ب،ب،د (لینک وابسته) دریافت کردیم. عالی کار کرد قوام ژله ای دارد و به خوبی روی دیوارها می رود. من از یک غلتک فوم کوچک و یک قلم موی کوچک استفاده کردم تا مطمئن شوم در جایی که می‌خواستم بماند.

من مطمئن نیستم که این ابزار چه نامی دارد (روی بر،ب روی آن نوشته شده است)، اما برای قرار دادن کاغذ دیواری عالی عمل می کند. من از آن برای صاف ، حباب ها از کاغذ دیواری استفاده کردم و همچنین برای برش در امتداد بالا و پایین برای یک لبه تمیز در کنار قالب تاج و قرنیزها استفاده کردم.

ما دیوار مجاور جایی که شروع می‌کردیم، ،ب زدیم، اما واقعاً لازم نیست این کار را انجام دهید. مقداری ،ب روی دیوارها می‌ریزد و برای جدا ، آن از یک اسفنج مرطوب استفاده می‌کنید. این کاغذ دیواری خاص ،باندن کاغذ دیواری دیواری است. من قبلاً از آن استفاده نکرده بودم، اما به طرز شگفت انگیزی آسان بود و اصلاً آنقدر ،یف نبود. کار ، با این کاغذ خیلی خوب بود، کار سنگینی بود و هرگز احساس نکردم که قرار است روی من پاره شود. ردیف ، الگو و ادامه حرکت آسان بود. ما این پروژه را تنها در یک روز در 4 ساعت انجام دادیم. خیلی سریعتر از اون چیزی که فکر میکردم پیش رفت این بعد از اینکه روی خمیر غلت دادم تا اولین تکه بالا برود. اینجا می توانستم کمی سنگین تر شوم. شما نمی خواهید چکه کند، اما می خواهید مطمئن شوید که دیوار کاملاً با قدرت ،بندگی زیاد پوشانده شده است. صورتی است و شفاف خشک می شود.

می بینید که من یک نردبان و یک سطل آب با اسفنج دارم. این ابزار صاف کننده ای است که در دست دارم. از این گوشه شروع کردم و از تاج تا تخته پایه اندازه‌گیری کردم تا طولی را که برای اولین تکه کاغذ دیواری لازم دارم اندازه‌گیری کنم. حدود 90 اینچ بود، بنابراین اولین قطعه را به همین اندازه بریدم. من از لبه مستقیم رویه برای ،باندن اولین قطعه استفاده کردم و بعد از آن باید نقطه مطابقت را پیدا کنید و از آنجا برای هر قطعه اضافی اندازه بگیرید. روی کاغذ دیواری ضایعات وجود خواهد داشت و این الگو حدود 2 اینچ ضایعات روی نقطه مسابقه داشت. بعد از گذاشتن تکه اول، رول را برداشتیم و نقطه مسابقه را پیدا کردیم و بعد اندازه گیری کردیم و بالای تخته قرنیز را علامت زدیم تا یک همپوش، برای ب، وجود داشته باشد. شما نمی خواهید آن را کوتاه کنید. مقدار کمی در بالا و پایین بگذارید تا بتو،د با آن ابزار صاف کننده فشار دهید و اضافی را با ابزار برش جدا کنید.

کشیدن کاغذ دیواری روی یک دیوار به این شکل کار سختی نیست، فقط کمی زمان و حوصله می خواهد. عجله نکنید و اگر این را امتحان کنید خوب می شوید.

این پستی که در پروژه اتاق لباسشویی انجام دادم نشان می دهد که کاغذ دیواری اضافی را در امتداد خط سقف برش می دهم. خیلی خوب است که تاج را قبلاً در اینجا داشتیم، بنابراین به راحتی می‌توانستیم آن را تا سقف نگه داریم.

مارک در ب، ،مت بالایی نسبت به من کار بهتری انجام داد، بنابراین او ،مت بالایی را در امتداد قالب تاج برید و من ،مت پایینی را جدا کردم. ما از یک ابزار اولیه برش جعبه استفاده کردیم و خوب کار کرد.

کاغذ دیواری را در راهرو پهن کردم تا بتوانم برش ها را انجام دهم. من بیشتر ،مت بالایی اضافی را جدا کردم و سپس مطمئن شدم که حداقل یک اینچ در ،مت پایینی که به تخته قرنیز می رسد، همپوش، داشته باشیم. من از یک مربع برای علامت زدن برش هایم استفاده کردم و یک خط مداد کشیدم، سپس با قیچی برش دادم.

همانطور که می بینید دیزی کمک بزرگی بود.

تکه تکه بالا می‌رود و می‌تو،د ببینید که چگونه به نظر می‌رسد. ما قبلاً در این مرحله هیجان زده بودیم!

مددکار کوچک مامان در تمام مدت کنار ما بود.

ما از 3 رول استفاده کردیم، اما فقط از یک نوار کامل از رول سوم استفاده کردیم، پس حتما به اندازه کافی سفارش دهید. من مجبور شدم نواری را برای قطعه نهایی در سمت راست برش دهم تا در آن نقطه قرار گیرد و همه چیز عالی بود. نقاط مسابقه واقعاً به خوبی ردیف شده اند و شما به سختی می تو،د هیچ خطی را ببینید که در آن همه چیز با هم جمع شده باشد. این مقاله شگفت انگیز بود!

در اینجا محصول نهایی است که بعدازظهر با چراغ روشن تمام شد. یک روز ابری بود و نور لامپ چنان درخشش زیبایی روی کاغذ می انداخت.

ما بلافاصله دوست داشتیم که چگونه معلوم شد. فقط با انجام این دیوار احساس بسیار متفاوتی در آنجا داشت. ناگهان احساس دنج تر و گرم تر شد.

از ما در مورد این فن زیاد سوال می‌شود و مارک سال‌ها پیش آن را در Home De، پیدا کرد و آن را از خانه‌ای به خانه دیگر حمل کرد. اینجا واقعا عالی کار میکنه

کاغذ دیواری آجری چنین بافت و حس معماری زیبایی را اضافه می کند و شگفت انگیز است که چگونه این اتفاق می افتد. ما از نتایج هیجان زده هستیم و نمی تو،م از آن راضی باشیم.

در حال حاضر، این اتاق خواب تمام شده است و من احتمالاً کار بیشتری در اینجا انجام نخواهم داد. همانطور که می بینید، قالی دارای رنگ های قرمز و نارنجی پررنگ است و واقعاً کاغذ دیواری را با رنگ های آبی و گرم می کند. ما عاشق مبلمان خود (از یونیورسال و کینکید) هستیم و از این انتخاب ها بسیار راضی هستیم. من ممکن است برخی از ملافه ها و شاید لامپ های سر راه را عوض کنم، اما در حال حاضر ما آن را دوست داریم.

من فکر می کنم این باعث می شود که مبلمان چوبی زیبا بیشتر برجسته شود.

به سمت حمام در در کشویی انبار نگاه می کنم. با درب واقعاً خوب به نظر می رسد.

انعکاس آن در آینه ایستاده، بسیار دنج به نظر می رسد.

و با نگاه ، به اتاق نشیمن مودی بلو، اکنون احساس بسیار خوبی دارم. واقعاً شگفت انگیز است که چگونه افزودن یک دیوار کاغذ دیواری می تواند بهترین ظاهر و احساس اتاق خواب را به ارمغان بیاورد. ما عاشق این کاغذ دیواری آجری و کاری هستیم که برای اتاق ما انجام داد.

امیدوارم از این پروژه لذت برده باشید و از خودتان الهام بگیرید. با درآمد حدود 275 دلاری برای این پروژه، هزینه آن با هزینه‌های زیادی همراه بود. حمایت مالی نشد، مارک کاغذ را ،ید، اما ما کاغذ دیواری Woodchip & Magnolia را به شدت توصیه می کنیم. کیفیتش خیلی با،ت و مثل یه رویا روی دیوارها رفت.

مربوط

یک پست را از دست ندهید، به لیست من بپیوندید!




منبع: https://southern،spitalityblog.com/،w-to-add-a-brick-wallpaper-accent-wall/