چیدانه دکوراسیون اتاق خواب جذاب‌ترین تصاویر سال از دکور اتاق خواب 2022-پارسیان دکور

به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره. به علاوه پیشنهاد می کنم، از دکوری و اکسسوری های تزئینی به صورت محدود استفاده کنید و آن هایی که خیلی خاص هستند و نیازشان دارید را در اتاق قرار دهید. همچنین زیر پرده اصلی، از آستر استفاده کنید، تا برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور بتوانید از آن استفاده کنید. پس برای این که دچار چنین اشتباهی نشوید، در این مطلب قصد دارم 9 نکته طلایی را برای دکور خوابتان آموزش دهم.

  • اگر چه بیشتر مساحت اتاق خواب توسط تخت و لوازم آن پوشانده می‌شود اما در اتاق خواب‌های بزرگ‌تر، فرش، موکت و یا هر کف پوشی که طرح و رنگ به اتاق اضافه کند، ضروری است.
  • فرش لاکی ایرانی با نقوش زیبا و هنرمندانه، گرما و صمیمیتی را که فضای خواب بدان نیازمند است به آسانی تامین می کند و جلوه ای سرزنده و شاد در دکور اتاق خواب پدید می آورد.
  • می توانید این کار را با یک دیوار آینه ای یا یک کاغذدیواری پوستری انجام دهید.
  • دیزاین تخت خواب بالا هم یکی از طرح‌های خاص است که می‌توانید قیمت آن را از متخصصین سلام ساختمان دریافت کنید.
  • یکی دیگر از چیزهایی که در دکوراسیون اتاق خواب اهمیت دارد و می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد رنگ دیوارها، روکش تخت خواب و پرده ها می باشد.

به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که چه استندها و چه آویزهای گلدانی لازمست به حد قابل قبولی از فضای تخت خواب دور بوده و در مکانی چیدمان شوند که در صورت سقوط آسیبی به افراد در حال استراحت وارد نشود. در طراحی اتاق خواب به دکوراسیون داخلی منزل توجه کنید، و برای ایجاد پیوستگی برخی از عناصر را مشترکا در فضاهای مختلف منزل به کاربرید. نورپردازی و انتخاب چراغ­ های روشنایی مدرن، با سبک مجله خبری دکوراسیون مدرن هماهنگ خواهد بود. که کاربرد زیادی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن دارند، استفاده کنید. اگر اتاق خواب­تان بزرگ نیست و به فکر یک دکوراسیون مدرن هستید می­ توانید سادگی در طرح و رنگ دیوار و سقف را به عنوان یک اصل در نظر بگیرید. علاوه بر آن استفاده از تابلوها و یا اکسسوری­ های دیواری باید با توجه به ابعاد و سبک طراحی اتاق انجام شود.

دکوراسیون اتاق خواب را به متخصصش بسپار

اگر به خصوص مشکل دارید ، به فضای ذخیره سازی اضافی فکر کنید مثلا می توانید دراورهای زیر تخت خود را امتحان کنید. دوم؛ یک کمد دیواری بزرگ و جادار با درب ریلی، ارتفاع تا سقف و یک آینه قدی در نظر بگیرید. درون کمد به بخش ها و اجزای کوچک مطابق نیازمندی های اهالی خانه پارتیشن بندی شود. مثلا اگر لباس های زمستانی متعددی دارید و یا کیف و کفش های زیادی هست که بایستی در این کمد جای بگیرد، طبقاتی متناسب با ابعاد آن ها در نظر بگیرید. رها کردن کمد بدون تقسیم بندی های زیاد یک اشتباه بسیار بزرگ و متداول است.

این رنگ‌ها موجب گرما و آرامش بخش شدن دکوراسیون اتاق خواب می‌شوند. در اتاق خواب خود از تنالیته‌ی ملایم رنگ مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید. برای انتخاب بهترین رنگ برای خانه حتما مقاله دیگر ما را بخوانید. دکوراسیون اتاق خواب زیبا نقش مهمی را در تغییر حس و حال فضای کلی منزلتان دارد. مثلا یک تخت و کمد سنگین و بزرگ را برای یک اتاق خواب کوچک انتخاب نکنید.

المانهای مهم قبل از طراحی دکوراسیون اتاق خواب

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی معماریال می‌باشد. به طور مثال تم رنگی اتاق خواب و دکوراسیون یک شخص کودک یا نوجوان با افراد بزرگسال کاملا فرق می‌کند. کمد در صورت وجود فضای مناسب می‌تواند به صورت توکار طراحی شود.

در اتاق خواب های باریکی که با مرکزیت قرار دادن تخت خواب طراحی و دکوراسیون می شوند، یکی از معمول ترین مشکلاتی که افراد با آن مواجه می شوند این است که فضای کافی برای ذخیره سازی و جاسازی اشیاء باقی نمی ماند. معمولا در چنین اتاق خواب هایی امکان استفاده از کمد های آماده وجود ندارد و لازم است که بر اساس ابعاد اتاق خواب، کمدی مخصوص طراحی شود. قبل از هر چیزی نباید فراموش کنید که معماری هر اتاق ابعاد و ویژگی های مخصوص به خود را دارد و همین موضوع بر روی چیدمان اتاق تاثیر گذار است. با در نظر گرفتن درازای اتاق و ابعاد مبلمان می توانید به صورت کاملا حرفه ای و با جزئيات، یک برنامه ریزی صحیح انجام داده و به چیدمان مناسب دست پیدا کنید. مهم ترین موضوعی که باید به طور کلی در نظر داشته باشید این است که در دو طرف و پایین تخت خواب، فضایی برای رفت و آمد باقی بماند.

پس اگر عادت به مطالعه دارید، از آباژور یا چراغ مطالعه روی پاتختی ها استفاده کنید. موارد خوبی رو اشاره کردید ممنون میشم راجع به اتاق های کوچیک هم یکسری ایده بدید.

استفاده از رنگ مناسب در اتاق خواب می‌تواند هم در یک خواب عمیق و راحت موثر باشد و هم فضای اتاق را برای آغاز یک روز پر انرژی مهیا کند. رنگ‌های روشن در کنار رنگ‌های تیره توازن رنگی مناسبی در اتاق خواب ایجاد می‌کند. رنگ‌های آرامش‌بخش و با تم رنگی هم‌ خانواده، برای دکوراسیون اتاق خواب توصیه می‌شوند. رنگ‌های ملایم مانند آبی، ارغوانی، بنفش کم رنگ و سبز و … برای اتاق خواب مناسب هستند.