چیدانه دکوراسیون اتاق خواب جذاب‌ترین تصاویر سال از دکور اتاق خواب 2022-پارسیان دکور

مشاورین ما بر اساس نیاز شما، متخصصینی ارزیابی شده را به شما معرفی می‌کنند و بر 0 تا 100 کار آن‌ها نظارت دارند. ما همچنین ضمانت‌های منحصربه فردی را برای پروژه شما در نظر می‌گیریم که خیالتان از هر جهت راحت باشد. توصیه می‌کنیم سعی کنید از خود پسرانتان هم برای دکوراسیون اتاق خواب آن‌ها کمک بگیرید و حتما سلیقه آن‌ها را نیز در نظر بگیرید. یک میز برای کارهای روزانه به طوری که فضای زیادی را اشغال نکند، عالی است. قیمت چنین میزی را می‌توانید از چند نفر از متخصصین سلام ساختمان که در شهر شما مشغول به کار هستند بپرسید. برای این کار می‌توانید شماره خودتان را از طریق فرم ثبت درخواست، ثبت کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  • تصمیم برای سقف و دیوار اتاق خواب با توجه به سبک طراحی گرفته می ­شود.
  • دکورهای دیواری مورد استفاده دراتاق خوابی به سبک مدرن، شباهت زیادی به آثار به کار رفته در یک دیزاین مینیمال دارند.
  • تخت‌خواب‌های کابین‌دار در اتاق خواب‌های مدرن، مخصوصا مدرن اسکاندیناویایی زیاد استفاده می‌شوند.

پس همراه ما باشید تا در ادامه 31 مدل جذاب مجله خبری دکوراسیون پسرانه را ببینید و از آن‌ها ایده بگیرید. در ضمن توضیحات هر عکس و نحوه سفارش آن را، زیر اغلب عکس‌ها آورده‌ایم که می‌توانید آن را مطالعه کنید. ۳۸- دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های تیره معمولا علاقه مندان کمتری دارند .

سرویس خواب سفارشی

یک فضای جمع و جور که استفاده از آن بدون بهره گیری از تخت های کم ارتفاع ، دشوار خواهد بود. ۲۲- اکنون بیایید به اتاق خوابی با طراحی ظاهری منحصر به فرد نگاه کنیم! این اتاق با ارتفاع بلند آن ، از پانل های دیواری هنری استفاده می کند. ۲- ظروف پیچیده و ظریف ساخته شده از آهن، این اتاق خواب کلاسیک را سبک تر از هوا نشان می دهد .

از پرده ای مناسب برای اتاق خوابتان استفاده کنید!

کاغذ را روی دیواری به کار ببرید که بزرگترین دیوار یا در مرکز دید است. همانطور که گفتیم معمولا پشت تخت خواب برای کاغذ دیواری جای مناسبی است. کاغذ دیورای اصولا فضای اتاق خواب را شلوغ می‌کند و باعث می‌شود اتاق شما کوچک‌تر هم به نظر برسد. اما اکر طرح درستی را انتخاب کنید دقیقا نتیجه‌ی عکس خواهد داشت.

عوامل موثر بر هزینه دکوراسیون اتاق

کلوزت، علاوه بر این که مکانی برای انبار کردن و نگهداری وسایل است، برای تعویض لباس نیز کارایی دارد. فواصل بین تختخواب، دیوارها و مبلمان بایستی به شکلی در نظر گرفته شود که جابجایی افراد در اتاق به سهولت انجام شود. هرچه تعداد فرش و گلیم محدودتر باشد، فضای اتاق بازتر به نظر می رسد و آرامش بخش تر خواهد بود. سقف ها نیز معمولا به رنگ سفید هستند و با تخته چوب های خاکستری رنگ دکور می شوند.

و هم روز و هم شب، به کمک آن می توانید میزان نور آفتاب و محیط بیرون را با آن کنترل کنید. یادتان باشد که تخت خواب با اندازه بزرگی که نسبت به باقی وسایل در اتاق خواب دارد، معمولا به نقطه کانونی فضا تبدیل می شود. در مقاله بعدی حتما راجع به دکوراسیون اتاق خواب های کوچک هم صحبت خواهیم کرد. همچنین برای ایجاد نور دکوری و تزئینی، از نور مخفی در سقف و دیوارها و چراغ های مخصوص می توان استفاده کرد تا دکوراسیون اتاق را زیبا کند. در مقابل بهتر است از انتخاب رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی برای دیوارها پرهیز کرد، چرا که رنگ هایی پرانرژی و محرکی می باشند و آن ها را با دکوری و اکسسوری ها وارد فضای اتاق کرد.