چیدانه دکوراسیون پذیرایی شیک و مدرن: اصول مهم طراحی 2022 + عکس-پارسیان دکور

هدف این سبک ساده، غنی و رنگارنگ به نظر رسیدن بدون زیاده‌روی است. خانه‌ی روستایی مدرن فضایی گرم و صمیمی دارد که همه‌ی عوامل خود را از روستانشینی را با کنتراست بالا و پایین که به‌خوبی به‌ویژه با خانواده‌های رو به رشد هماهنگی دارد شامل می‌شود. اگر در حال حاضر دیوارهایی آجری را در معرض دید قرار داده‌اید باید دیوانه باشید اگر به سراغ یک سبک شیک صنعتی نروید. هرچند ابعاد کوچک‌تر این جنبش طراحی همراه با عناصر دکورایو فلزی مثلاً بر رویکتابخانه و یا هر جای دیگر می‌تواند نشانگر خوبی از طراحی صنعتی باشد. سبک بوهو به خود بیانگری وابستگی زیادی دارد بنابراین احتمالاً بخواهید یک کاردستی را اضافه کنید. این سبک جهانی ترکیبی از یافته‌های عجیب‌وغریب و مبلمان آنتیک و قدیمی از منابعی همچون عرضه‌ی کالاهای ارزان و سفرها است.

  • فراموش نکنید که عدم توجه به نورپردازی برایدکوراسیون اداری می تواند بازدهی کار کردن در یک فضای کار را کاهش دهد.
  • این سبک مناسب بسیاری از فضاهایی است که عناصر ماشین بسیار بزرگ در آن‌ها کاربرد دارند.
  • در صورتی که همچنان علاقه‌ مند به استفاده از دکور و کمد ویترین ‌دار هستید، به سراغ انواع دیواری آن ‌ها رفته و کمترین فضا را از سطح زمین اشغال کنید.
  • طراحان در سراسر جهان از عنصر شیشه برای سبک مدرن دردکوراسیون اداری بسیار استفاده می کنند.
  • به ویژه اگر تلویزیون در حال قرار گرفته باشد، ترجیح به نورپردازی ملایم خواهیم داشت.

انواع صابون های زیبا، گل های مصنوعی، کفپوش های مخصوص حمام برای این کار مناسب است. در دکوراسیون داخلی سبک چینی، به طور سنتی از تلفیق جسورانه رنگ های سیاه و براق با تم طلایی و یا قرمز جذاب، برای تأثیرات متضاد رنگ استفاده می شود. اما رنگ های دیگری از جمله رنگ دوست ‌داشتنی صورتی، همانند شکوفه ‌های گیلاس، و بنفش مجلل و لاکچری، همگی بخشی جدایی ‌ناپذیر از سبک چینی هستند و به تثبیت اعجاز و جادوی مرموز شرق، کمک می‌کنند. شما می توانید از انواع کدو، برای ایجاد یک دکوراسیون پاییزی زیبا استفاده کنید.

آینه دکوراتیو طرح الماس

وسایلی که برای حمام و سرویس بهداشتی هستند و همچنین لوازم مخصوص نگهداری مایع ظرفشویی، صابون یا محلول های شوینده که برای آشپزخانه می توانید قرار دهید، نمونه‌ای از این مثال می باشند. لازم نیست وسایل فلزی درخشان از فلزات گرانبها ساخته شده باشند؛ رنگ های فلزی طلایی و حتی رنگ هایی شبیه به درخشندگی فلز مس که به صورت لعاب کاری بر روی ظروف به کار رفته، می‌تواند دکوراسیون را جذاب تر کند. یکی از مهمترین قسمت های اجرای تم دکوراسیون منزل، انتخاب مناسب رنگ ها است. برای انتخاب هر یک از رنگ ها و گروه رنگی نزدیک به آنها توجه داشته باشید که هر کدام با چه رنگی سازگارتر هستند. به طور مثال، در تم دکوراسیون منزل به رنگ قهوه ای، شما می توانید از قهوه ای روشن، قهوه‌ای شکلاتی، زرد کم رنگ، نارنجی تیره و قهوه‌ای سوخته استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یک یا دو لوازم دکوری زیبای ساخته شده از سنگ مرمر مانند تخته خوردکنی که در تصویر نشان داده شده می‌تواند ظاهر سنگ مرمر را به آشپزخانه بیاورد حتی اگر در جای دیگر به کار نرفته باشد. صدف های Capiz یکی از پرکاربردترین متریال های طراحان برای ساخت جلوه‌ای لوکس بدون نیاز به هزینه زیاد است. چراغ آویز و لوسترهای ساخته شده با این مواد در طرح ها و قیمت های مختلفی عرضه می‌شوند، بنابراین برای پیدا کردن لوستری زیبا برای فضاهای مجله خبری دکوراسیون ناهارخوری خود فروشگاه ها را بگردید. در غیر این صورت وارد بحث دکوراسیون داخلی می‌شویم و می‌توان دیوارها را بارنگ آمیزی، کاغذدیواری، سنگ دکوراتیو و… زیبا کرد. اگر به دنبال سبکی گرم، کاربردی و آسوده و آرام دارید، دکوراسیون خانه‌ی روستایی مدرن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این سبک شاید یکی از پربارترین سبک‌های طراحی داخلی باشد که از بهترین‌های دهه‌ی۵۰ یا ۶۰ باحال و هوای شهرنشینی دانمارک است.

قاب آینه ای مدل سانیا

از لوستر های مدرن و مناسب قیمت برای نورپردازی فضای نشیمن و میز کانتر استفاده کرده است. در یک آشپزخانه ساده، انتخاب چند متریال می‌تواند واقعا ظاهر آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، این بدان معنا نیست که همه لوازم لوکس باید عناصر توکار باشند.