چیدمان اتاق خواب راهنمای جامع و اصول چیدمان اتاق خواب که باید حتما رعایت کنید! خریدمگ

بکارگیری جعبه و سبدهای تزئینی در جهت قرار دادن وسایل ایده خوبی برای گذاشتن وسایل اضافه می باشد و باعث ایجاد زیبایی در اتاق خواب نیز خواهد شد. استفاده از این سبدها باعث می شود فضای اتاق همیشه مرتب باقی بماند. بک‌های مختلفی دکوراسیون اتاق خواب و نکات کلیدی طراحی پرداختیم. با توجه به توضیحات داده شده، شما اکنون می‌توانید طبق فاکتورها و معیارهای مدنظر خود، سبک مورد پسندتان را انتخاب کنید. سبک دکوراسیون فرانسوی یا پاریسی، ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک است که برخی افراد در دکوراسیون منزل و به خصوص اتاق خواب آن را انتخاب میکنند.

  • هرچه رنگها آرامتر باشد(منظور از آرام بودن روشنتر بودن نیست)، آرامش شما در زمان خواب بیشتر خواهد بود.
  • علم روانشناسی می‌گوید که روحیات و خلق و خوی انسان تاثیر زیادی از محیط اطراف او و فضایی که در آن زندگی می‌کند دارد.
  • فارغ از این که چه مدل طراحی برای دکوراسیون آن مدنظر دارید، باید ساده و آرامش‌بخش باشد.
  • هنگام طراحی و انتخاب دکوراسیون اتاق خواب دو نفره، علاوه بر دیوارها، باید به کف اتاق هم توجه کرد.
  • در انتخاب پرده اتاق خواب جنس و رنگ پرده از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
  • سادگی در سقف اتاق خواب، خود به تنهایی یک ترفند مناسب برای طراحان است.

برای سفارش مدل بالا روی ثبت درخواست کلیک کنید و هنگامی که مشاورین ما با شما تماس می‌گیرند، جزئیات طرح دلخواه خودتان را حتما بگویید تا دقیق‌تر شما را راهنمایی کنند. استفاده از دیوارهای خاکستری بوسیله روکش صندلی های پشمی سفید و ملحفه های پارچه ای زیبا، این اتاق خواب را به مکانی متعادل تغییر داده است. اتاق خواب علاوه بر نور محیطی که معمولا از آویز و چراغ های سقفی تامین می شود، به نور وظیفه ای و تزینی هم نیاز دارد. به عنوان مثال اگر در دکور دیگر بخش های منزلتان، مبلمان به صورت کلاسیک و ظریف کاری شده اند، اثاثیه اتاقتان را هم به این شکل انتخاب کنید. این نوع پرده هم انعطاف پذیر است و هم جلوه ای شیک و مدرن به فضا می دهد. این تخت خواب دارای محافظ سراسری است تا امنیت فرزند شما تامین شود.

سبک دکوراسیون ساحلی در اتاق خواب

با این که انتخاب رنگ‌هایی با تناژ سرد در این سبک، رایج است، اما به کار بردن اندکی رنگ گرم و شاد در برخی عناصر و لوازم دکوراسیون، نه تنها تناقضی ایجاد نمی‌کند، بلکه می‌تواند به جذابیت و گیرایی این سبک هم بیفزاید. مس، نقره، کروم و نیکل با سطوح چوبی جفت می‌شوند تا حس و حال صنعتی فضا را حفظ کنند. در این سبک دیوارها معمولا آجری بوده و لوازم اتاق شما مانند تخت خواب، لوازم دکور و یا پاتختی کنار تخت از جنس مس، فلز و یا برنج هستند.

گام پنجم: ترفندها تعادل در دکوراسیون اتاق ۱۲ متری

رنگهای سفید و کرم روشن در اتاق خواب باعث آرامش ودلباز جلوه دادن میشود. هرچه رنگها تیره تر شود کار شیک تر وهرچه روشن تر شود کار دلباز تر خواهد شد. چه بسا با توجه به نیاز خود دکوراسیون داخلی محیط خود را ترکیبی طراحی کنید یا از طراح خود بخواهید.

در کل اگر رنگ دیوار و تخت خوابتان یک رنگ ملایم باشد، ریسک کمتری را پذیرا شده اید چرا که می توانید بعداً با اضافه کردن وسایل دکوری رنگبندی اتاق را تغییر دهید و نیاز به رنگ کردن دوباره دیوار ندارید. استفاده از ترکیب رنگ زرد و مشکی و سفید، برای چیدمان اتاق خواب با روحیات پسرها سازگاری زیادی دارد. اگر واقعا به چنین رنگ‌هایی علاقه دارید، بهتر است در مورد آن مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاورین ما با صبر و حوصله فراوان به همه سوالات شما در مورد دکوراسیون دلخواهتان پاسخ می‌دهند. طرح بالا هم یک نمونه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دو نفره با رنگ‌هایی شاد است. دکوراسیون اتاق خواب سبک سلطنتی دکوراسیونی است که در آن سقف و دیوار دارای گچ بری های خارق العاده ، شلوغ و زیبا است .