چیدمان دکوراسیون خانه های کوچک چیدمان خانه های کوچک آرکا-پارسیان دکور

از ترکیبات مؤثر رنگ کرم می‌توان به دیوارهای کرم روشن و مبلمان و دکور سبز اشاره کرد. اگر اشکال هندسی و نظم آن‌ها را دوست دارید می‌توانید روی مبلمان خود چند کوسن‌ رنگی با نقوش هندسی قرار دهید. استفاده زیاد از اشکال هندسی فضای خانه را شلوغ و پرهرج و مرج می‌کند. در این راستا هیچ اشکالی ندارد اگر سری به مجله‌های دکوراسیون منزل بزنید و نتیجه کار طراحان مشهور را ببینید.

  • خانه های لاکچری معمولا دارای دکوراسیونی با طراحی درخشان، مجلل و خاص هستند و عناصر و لوازم به کار رفته در آن گران قیمت می باشد.
  • در طراحی دکوراسیون داخلی یک فضا بهتر است به‌جای تمرکز روی همه‌ی دیوارهای مکان، دیواری که بیشتر در دیدرس قرار دارد را متفاوت با بقیه و متناسب با بقیه اجزای مکان طراحی و تغییر داد.
  • آینه‌ها در هر فضایی که قرار بگیرند، آن‌جا را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهند.
  • جالبی سبک روستیک این است که، الهامات زیادی از طبیعت گرفته است.

در حال حاضر بیشتر افراد با توجه به بودجه‌ای که دارند شروع به دیراین منزل خود می‌کنند. تعدادی هم از المان‌های سنتی بهره می‌گیرند تا حال و هوای قدیم را به خانه خود بیاورند. ایجاد فضای خالی در یک دیوار تک رنگ تاثیر مستقیمی در دکوراسیون و دیزاین منزل دارد. مورد قابل اشاره بعدی استفاده از چوب در چیدمان خانه برای پخش کردن رنگ در محیط است. نکته قابل اشاره دیگر کمک گرفتن از تابلو‌های نقاشی در رنگ‌های یک دست است. به طور مثال یک اتاق آبی کمرنگ را تصور کنید که در میان آن یک تابو نقاشی با پس زمینه سفید قرار گرفته است.

دکوراسیون منزل شماره دو ؛ چیدمان صحیح پذیرایی ال شکل

قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. لازم است با کارفرما صحبت شود و امکانات و تجهیزات موجود و لازم سوال شود و در طراحی گنجانده شود. اگر تلویزیون رو به روی نور باشد باعث می شود که نوری که از بیرون ساطع می شود به تلویزیون برخورد کند و شما تصاویر را خوب درک نکنید.

در مورد سقف شما باید وضعیت موجود در سقف را ببینید و تیرهایی که در سقف عبور کرده را مورد بررسی قرار دهید و طرح سقف را به صورت دستی ترسیم کنید. سپس آن را به صورت اتوکدی ترسیم می کنید و برای سه بعدی سازی آماده سازی می کنید. پس چیزهایی که برای مدلیلنگ نیاز است یکی پلانی است که برداشت کردید و سپس طراحی برای تک تک دیوار ها و بعد طراحی سقف است. سبک رترو در واقع سبکی تلفیقی از چند سبک است و محدود به منطقه و زمان خاصی نیست. در واقع در سبک رترو دکوراسیون مدرن با استفاده از لوازم قدیمی است. زندگی فروتنانه و به دور از تجملات مردمان این سرزمین را به نمایش می گذارد.

بذارید خودش تا حد ممکن در طراحی دکوراسیون اتاقش سهیم باشه؛ از انتخاب رنگ اتاق تا وسایل و …. اکنون که با عوامل موثر و نحوه طراحی مجله خبری دکوراسیون خود را آشنا شدید، وقت آن است که دست به کار شوید. با اندکی کمک و مشورت با ما می‌توانید خانه‌ایی با طراحی داخلی منحصر به فرد و بی نظیری داشته باشید. ما می‌توانیم هر سبکی که به آن علاقه‌مند هستید، از سبک قدیمی و روستایی گرفته تا سبک مینیمال، را برای شما طراحی و اجرا کنیم. حال که موارد موثر در طراحی دکوراسیون منزل را بررسی کردیم بیایید نگاهی اجمالی به مواردی بیندازیم که در بازسازی ساختمان و از همه مهم‌تر طراحی دکوراسیون داخلی حائز اهمیت هستند.

از دیوار متحرک کمک بگیرید

سبک دکوراسیون مدرن طراحی منحصربه‌فردی داشته و اصول مخصوص به خود را دارد؛ اما بدیهی است که سبک مدرن با وجود رعایت اصول و نکات مهمش، در کشورهای مختلف ممکن است به شکل‌های متفاوتی پیاده‌سازی شود. چرا که دکوراسیون‌های خانه اغلب تحت تاثیر فرهنگ و تفکرات آن شهر یا کشور می‌باشد. ما در این مطلب از وبلاگ چی بچین ۱۰ نمونه دکوراسیون خانه های مدرن تهران را با شما بررسی کرده‌ایم.

در این سبک معماری، استفاده از رنگ دارای محدودیتی نیست اما بهتر است تا برای افزایش زیبایی و حس مدرنیته در منزل، از رنگ های ترکیبی استفاده کنید. برای انتخاب رنگ های ترکیبی از نظر یک طراح داخلی حرفه ای کمک بگیرید. رنگ هایی مانند آبی پررنگ در کنار سفید یا زرد در کنار مشکی باعث ساخته شدن جلوه های بصری بسیار خاص و زیبایی خواهند شد. درهر حال پرده و دیگر تزئینات از مهم ترین بخش های دکوراسیون هر منزل و با هر سبکی هستند. رنگ پرده ها باید متناسب با رنگ دیوار ها و مبلمان انتخاب شود.

در بالا تعداد زیادی از انواع عکس دکوراسیون داخلی منزل و اتاق پذیرایی را میبینید. برای اینکه برای اتاق پذیرایی سبکی مدرن داشته باشید نباید آن را شلوغ کنید. استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون کوچک عروس، فضای خانه را دلباز تر و بزرگتر نشان می دهد. طراحی ساده و مدرن برای خانه زوج های جوان که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز نموده اند مناسب تر است. می توان اتاق نشیمن را با رنگ ها روشن مثل سفید و استخوانی رنگ آمیزی کرد و سایر لوازم و وسایل را از رنگ های زنده تر و شادتر انتخاب نمود. زندگی در خانه کوچک نباید مانع بکارگیری خلاقیت و نوآوری عروس و داماد در طراحی دکوراسیون خود شود.

بازسازی آرکا با چندین سال سابقه در زمینه بازسازی ساختمان فعالیت میکند همه نیازهای بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل شما را با بهترین و مدرن ترین ایده ها با حداقل هزینه انجام می دهیم. اگر خانه ای قدیمی دارید که دکوراسیون آن برایتان خسته کننده شده است باید به فکر یک تغییر اساسی باشید. این کار باعث می شود به رویای داشتن یک خانه دنج و راحت نزدیک شوید. اگر خانه شما نیاز به تعمیرات اساسی نداشته باشد، با استفاده از نور و رنگ های متنوع می توانید فضای خانه را متحول سازید. پوشش گیاهی در سبک دکوراسیون کلاسیک، مانند دو سبک توضیح داده شده قبلی، از واجبات است اما نوع گیاه در این دکوراسیون متفاوت است.