چیدمان دکوراسیون خانه های کوچک چیدمان خانه های کوچک آرکا-پارسیان دکور

خرید لوازم و قرار دادن آن‌ها در منزل جلوی دست و پای شمارا می‌گیرد و خود لوازم نیز آسیب می‌بینند. بهتر است مراحل آماده‌سازی خانه را نیز در نظر بگیرید و خرید لوازم موردنیاز را به بعد از انجام تعمیرات و آماده‌سازی موکول کنید. اگر از طرح ایجادشده خوشتان نمی‌آید به‌راحتی می‌توانید آن‌ را تغییر دهید. بنابراین در نظر گرفتن سالن بزرگ و مبلمان بیشتر برای مورد اول و اختصاص دادن یکی از اتاق‌ها به دفتر کار برای دومی امری است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

  • از این رو، در این خانه هم از هایگلاس برای طراحی و ساخت کابینت‌ها استفاده شده است.
  • سبز زمردی تیره و رنگ دیگر جواهرات خیلی رایج هستند به‌خصوص وقتی با مواد طبیعی دیگر مثل یشم و ابسدین ترکیب شود.
  • رنگ نور می‌تواند متناسب با سلیقه افراد خانه و دکوراسیون فضا انتخاب شود.
  • صندوق‌های قدیمی، ظروف چینی گل سرخی، سماورهای رنگ ‌و رو رفته و رومیزی‌های به‌ظاهر دمده را از انبار بیرون آورید.

2) بازسازی و طراحی داخلی از جمله مشاغلی است که در زیر مجموعه معماری قرار گرفته است. در این طراحی هدف اصلی افراد، تمرکز بر اصول مهم طراحی حرفه‌ای و تخصصی معماری است. فعالیت این افراد در خلق فرم‌ها و فضاهای داخلی جذاب، کاربردی و منحصر بفرد است. در طراحی دکوراسیون منزل، دکوراتورها صرفا فقط وظیفه چیدمان و ارائه‌ی ایده‌های خلاقانه برای استفاده از وسایل تزیینی خاص را بدون تکیه و رعایت قواعد مهندسی و معماری، انجام می‌دهند. برخی از نکات گفته شده در بخش فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، برای دکوراسیون اتاق خواب نیز مناسب است. این روزها سبک دکوراسیون مدرن به یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در بین مردم تبدیل شده است.

تاثیر رنگ دیوار در دکوراسیون داخلی خانه

طراحی داخلی خانه، به‌ عنوان فضایی که بیشتر ساعات خود را در آن می‌گذرانیم از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه کنید که برای سبک های مختلف دکوراسیون از گل های متفاوتی استفاده می کند تا متناسب با فضا باشند. محل قراری گیری نیز اهمیت زیادی دارند زیرا باید آن ها را در قسمتی قرار دهید که نور کافی وجود داشته باشد. شومینه یکی از وسیله هایی می باشد که نقش زیادی در آرامش خانه دارد. شعله های آتشی که در شومینه دیده می شوند یک عنصر طبیعی در فضای خانه به حساب می آیند که چشمان اعضای خانواده را نوازش می دهند.

و در انتها، به دقت به تنها تصویر موجود از اتاق خواب مستر این منزل مسکونی دقت کنید. در یک انتخاب بسیار عالی ، رنگ روشن و طراحی ساده و بدون تزیینات زیاد برای دیزاین این اتاق انتخاب شده است. اکسسوری های مجاور این صندقچه تزیینی، اعم از گلدان ها ، فرش فانتزی و دیوارکوب ها همگی کاملا تیره بوده و به جز دیوارها، هیچ المان روشنی در این محیط مشاهده نمی شود. به لحاظ طراحی ، علاوه بر عدم رعایت چیدمان تونالیته و در نظر گرفتن تضاد رنگ ها، در استفاده از رنگ های چوبی و تیره بشدت در دکوراسیون این فضا افراط شده است. به علاوه، به دلیل وسعت فضا ، قرار گرفتن مبلمان و تزیینات در فاصله نسبتا مناسبی از یکدیگر ، به آزادتر شدن حس بسته و تیره پذیرایی کمک کرده است.

اما ویژگی های این سبک

رنگ آبی، قرمز کم رنگ، سبز و یا سفید ترکیب شده با چند رنگ روشن و تیره میتواند به خوبی فضای کلاسیک منزل شما را زیباتر کند. علاوه بر این وجود یک کتابخانه چوبی این طراحی را بیش از پیش زیبا و طبیعی می کند. در نهایت به عنوان نکته آخر برای طراحی این دکوراسیون و سبک، پیشنهاد می کنیم که به رنگ آمیزی دقت زیادی معطوف کنید.

شما در طراحی دکوراسین داخلی به دنبال تداعی شدن چه حسی هستید. برای مشاهده نمونه کارهای طراحان بدادم برس می توانید به مجله خبری دکوراسیون صفحه اینستاگرام این شرکت سر بزنید. همچنین برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

ایده اساسی این قانون این است که جزئیات و اشیائی که در عدد فرد مرتب‌شده یا دسته‌بندی می‌شوند جذاب‌تر، به‌یادماندنی‌تر و مؤثرتر از جفت شدن وسایل هستند. توصیه‌های زیر به شما جهت جلوگیری از اجرای چنین تصمیماتی کمک خواهد کرد . اصلاً خوش‌آیند نیست که پس از یک سال ظاهر مبلمان منزلتان مانند اثاثیه ده سال پیش باشد. تعادل و میانه‌روی اصل بسیار مهمی است که باید آن را رعایت کرد.

در طراحی های دکوراسیون جدید، ایده ها و طرح هایی مشاهده می شود که ممکن است در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد اما وقتی اجرا گردد می بینیم که جذابیت منحصر بفرد خود را دارد. اما به یاد داشته باشید که دکوراسیون خانه مدرن باید قابل درک و پذیرش باشد و از اجرای طرح های عجیب و غریب پرهیز گردد. دکوراسیون منزل مدرن دارای ترکیب رنگ ایده آل، نورپردازی مناسب، فضای کاربردی و … است.

معمولا اهالی خانه وقت بیشتری را در آن سپری می‌کنند و اغلب تراکم بالایی از اثاثیه را در آن جای می‌دهیم. با ما همراه باشید و در صورت نیاز به دیدن نمونه کارهای تیم ما برای این نمونه در این قسمت کلیک کنید. یکی از کارهای سختی که در منازل با متراژ بالا باید انجام داد، پر کردن فضای آن است.

مثلا سبک سنتی فرانسوی، ایتالیایی، بریتانیایی در یک گروه از سبک دکوراسیون داخلی به نام سنتی اروپایی قرار می‌گیرند. نکته جالب این است که در ایران دو سبک سنتی وجود دارد که به پیش از ورود اسلام و پس از ورود اسلام به ایران تقسیم می‌شود. سبک دکوراسیون داخلی بوهمیان نیز از جمله سبک های سنتی است که به منطقه شمال آفریقا و جنوب غربی آسیا تعلق دارد. گل و گیاه یک از بهترین عناصر طبیعت محسوب می شوند که می توانید آنها را در خانه به کار ببرید. رنگ سبز گیاهان به طراوت و جریان زندگی در فضا می‌افزاید و رشد آنان به طور مستقیم در روحیه افراد تاثیرگذار خواهد بود.