چیدمان و طراحی دکوراسیون شیک و زیبا در خانه کوچک نوبرانه Studio apartment living, Colorful apartment, Apartment decor-پارسیان دکور

در این قسمت قصد داریم بخشی از اصول طراحی خانه شیک را به شما آموزش دهیم که شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن را به کار گیرید. اولین کاری که برای دکوراسیون اداری خود باید انجام دهید این است که هر ایده ای که دارید به گونه ای اجرا کنید که فضای کار را دلبازتر نشان دهد. اگر هم شرکت یا دفتر کاری که در آن کار می کنید کوچک یا بزرگ باشد، باز هم می توانید طرحی را ارائه دهید که موجب شود این فضا بزرگتر جلوه کند. میزها و مبلمان اداری را در کنار دیوارها یا گوشه ها بچینید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید. اگر کارمندان، احساس آزادی عمل بیشتری داشته باشند، راحت تر تمام کارهای روزمره خود را انجام داده و با تمام اعضای تیم، ارتباط مثبت برقرار می ‌کنند. بهترین ایده های دکوراسیون داخلی می تواند الهام بخش شما باشند، بنابراین می‌توانید نقطه تقویتی برای حفظ روحیه و ادامه زندگی و ایجاد انگیزه برای خود ایجاد می کنید.

  • چیدماندکوراسیون اتاق خواب عروس یکی از دغدغه های اصلی عروس خانم ها است که معمولا با وسواس زیادی انجام می شود.
  • از لوستر های مدرن و مناسب قیمت برای نورپردازی فضای نشیمن و میز کانتر استفاده کرده است.
  • بازسازی و نوسازی اتاق خواب، بخشی از طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب به شمار می ‌رود.
  • در این قسمت قصد داریم بخشی از اصول طراحی خانه شیک را به شما آموزش دهیم که شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن را به کار گیرید.

شیک ترین خانه های ایرانشیک ترین خانه های ایرانشیک ترین خانه های ایرانما در اینجا سعی کردیم عکس‌ هایی از لوکس‌ ترین خانه‌ ها را با شما به اشتراک بگذاریم. سعی کنید از استعداد و نبوغ خود استفاده کنید تا بتوانید دکوراسیون منحصربفردی را برای خودتان بسازید. شما در ادامه نعدادی از لوکس ترین و رویایی ترین خانه های جهان را مشاهده می‌کنید که می‌توانند الهام‌بخش دکوراسیون شما باشند. معمولا در فضاهای بزرگ و پلان باز تعریف فضاهای مجزا برای ایجاد دکوراسیونی راحت و دنج بسیار مهم است.

انتخاب هوشمندانه در مدل های مبلمان، برای این فضاها به شما بسیار کمک می کند. استفاده از انواع ابزارهای دکوراسیون داخلی پذیرایی نظیر آینه ها یا تابلوهای نقاشی در قسمت هایی که فضای کافی روی دیوار دارید، پیشنهاد می شود. در قسمت ورودی خانه، داخل راهرو، نزدیک درب ورودی می ‌توانید از میزهای کوچک، جا کفشی، دیوارکوب ساده برای آویزان کردن کلید و حتی از گلدان ها یا قاب عکس استفاده کنید. قرار دادن یک جعبه یا یک محفظه استوانه ای شکل در نزدیکی ورودی خانه به عنوان جایگاه کیف یا چتر و لوازمی نظیر واکس کفش، چند پیشنهاد ساده هستند که به هزینه های زیاد نیاز ندارند. در مثال دیگری، می توانید دکوراسیون منزل را از رنگ های خنک و روشن سرشار کنید. آبی روشن و تیره، خاکستری، سفید، نقره ای، نمونه ‌ای از این رنگ های روشن و خنثی هستند.

۱۱ ایده عالی و آسان برای دکوراسیون شیک اتاق پذیرایی

در این فصل شما می توانید از انواع رنگ های گرم و زیبا برای دکوراسیون خانه استفاده کنید و یک دکوراسیون پاییزی را ایجاد نمایید. مثلاً عوض کردن روکش کوسن ها، یک انتخاب بسیار مناسب برای ایجاد یک تغییر زیبا در خانه پاییزی تان است. شما می توانید با عوض کردن روکش مجله خبری دکوراسیون کوسن ها روی مبلمان در رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، شتری و سایر رنگ های گرم، یک حال خوب را هم به خودتان و هم به اهالی منزل هدیه بدهید. بنابراین، این کار نیز می تواند یکی دیگر از ایده هایی باشد که شما می توانید برای اجرای یک دکوراسیون پاییزی استفاده کنید.

دکوراسیون پذیرایی ایده آل و شیک؛ راهنمای چیدمان و انتخاب، بهترین ها، ترفندها و اشتباه های رایج

چه قفسه‌های باز در آشپزخانه‌ای معاصر باشند و چه کتابخانه‌ی ایستاده‌ای در اتاق نشیمن، درهرصورت قفسه‌بندی باز جزو مهمی از دکوراسیون مدرن است. فضای «سفید» یا همان فضای خالی بین اشیاء، با قفسه‌بندی باز به هم وصل می‌شوند و به کل آن فضا، حس شکوه و زیبایی می‌دهند. مبلمانی که از مواد گوناگون ساخته شده‌اند، جالب و منحصربه‌فرد هستند، و به همین خاطر است که در فضاهای مدرن جذابیت خاصی دارند.

ذخیره‌سازی به معنای نگهداری لوازم و وسایل اضافی در تمام قسمت ‌های خانه محسوب می شود. یکی از این نمونه ها، قرار دادن کشوهای مخفی زیر تخت اتاق خواب است؛ به گونه ای که بتوانید لباس ها، کفش یا سایر لوازم بلااستفاده یا اضافی را در داخل آن قرار دهید. اگر قصد دارید در طراحی دکوراسیون منزل از قفسه ها استفاده کنید، فضای زیادی را اشغال نکنید. یک قسمت کوچک را در کنار سالن پذیرایی یا داخل اتاق شخصی خود برای این لوازم در نظر بگیرید. فراموش نکنید انتخاب رنگ می تواند ایده های طراحی دکوراسیون داخلی را بسیار زیباتر و دلنشین تر سازد. پیشنهاد می کنیم که رنگ ها را برای دکوراسیون داخلی به صورت مخلوط یا ترکیبی استفاده کنید.

وقتی که صحبت از دکوراسیون داخلی می‌شود منظور نحوه چیدمان و انتخاب مناسب وسایل قسمت های مختلف خانه از جمله قسمت پذیرایی و نشیمن، اتاق ها، آشپزخانه، حمام و دستشویی می باشد. برای مثال، سالن‌های پذیرایی اغلب برای کارکردهایی مانند آرامش، استراحت، تماشای تلویزیون، پذیرایی ساده و شیک از مهمانان و حتی صرف غذا استفاده می‌شود که چشم‌پوشی از برخی از این کارکردها امکان‌پذیر نیست. برای آن که خانه یا محیط موردنظر خود را با دکوراسیون ساده و به سبک مینیمال طراحی کنید، ابتدا بهتر است لوازم حیاتی محل موردنظر خود را بشناسید. هر محل بسته به کاربری خود لوازمی را در دل خود جا می‌دهد که وجود آن‌ها برای آن محیط ضروری است. درعین‌حال لوازمی نیز وجود دارند که چشم‌پوشی از آن‌ها لطمه چندانی به محیط نمی‌زند.

دکوراسیون اتاق خواب کودک ، راهنمای چیدمان، نکات ایمنی و روانشناسی، ایده + تصاویر

به عنوان مثال، اگر قدبلندی دارید، ممکن است بخواهید عمق ۱۰۰ سانتی متر را به جای عمق استاندارد ۸۰ سانتی متر برای کاناپه انتخاب کنید. لوازمی که از اشیا طبیعی مانند چوب ساخته شده باشند یا دکوراسیون و تابلو هایی که حس آرامش را به افراد منتقل می کنند برای تزئئین اتاق پذیرایی مناسب هستند. باید توجه داشته باشید هدف از پذیرایی ایجاد آرامش در میهمان است بنابراین اینکه اتاق پذیرایی خود را به طرز آرامش بخشی دکوراسیون‌بندی کنید بسیار اهمیت دارد. اگرچه رنگ‌های خنثی هنوز هم نقش بسیار مهمی در دکوراسیون مدرن ایفا می‌کنند، اما مُد معاصر بیشتر به‌سوی طیف‌ رنگ‌های سیرتر تمایل داشته است.

شاید دکوراسیون داخلی پذیرایی، سالن نشیمن و هال برای شما سخت ترین کار باشد، اما در کنار طراحان دکوراسیون مدلهای مناسب را پیدا خواهید کرد. اگر طرفدار رنگ های ملایم برای دکوراسیون اتاق خواب خود هستید، بهترین رنگ، آبی روشن و سفید است. مثلاً برای اتاق خواب کودکان از رنگ های جذاب و پر انرژی باید استفاده کنید. در مقابل، برای اتاق خواب بزرگسالان، نورپردازی و ساده بودن بیشتر از هر چیز دیگری مهم است. همین رنگ ها در انتخاب سرویس خواب، روتختی، بالش ها و پرده ها هم وجود دارند.