چیدمان و طراحی دکوراسیون شیک و زیبا در خانه کوچک نوبرانه Studio apartment living, Colorful apartment, Apartment decor-پارسیان دکور

برای آن که منزل شما در عین سادگی زیبا باشد از گل های طبیعی فصل بر روی میز جلو مبلی یا میز ناهار خوری استفاده کنید. گل ها همیشه حال خوب را به خانه منتقل می کنند و منزل شما را به زیبا ترین و ساده ترین شکل ممکن می آرایند. بنابراین شب، هنگامی که تمام اعضا خانواده دور هم جمع هستید یک سبد از میوه های خوش آب و رنگ روی میز جلو مبل بگذارید تا علاوه بر دورهمی، خانه شما را نیز زیبا تر کند. می توان گفت تخت خواب مهم ترین اِلمان در دکوراسیون اتاق خواب عروس محسوب می شود. اما مهم ترین چالشی که در خرید تخت خواب وجود دارد، اندازه آن است.

  • اتاق خواب فضایی نیست که آنجا کار کنید یا مهمانی برگزار نمایید، بنابراین فقط در خرید سرویس خواب، تختخواب مناسب و میز آرایشی سرمایه ‌گذاری داشته باشید.
  • همین رنگ ها در انتخاب سرویس خواب، روتختی، بالش ها و پرده ها هم وجود دارند.
  • نور یکی از چیزهایی است که می توانید برای داشتن یک دکوراسیون فوق العاده روی آن حساب کنید، بی آن که محتمل هزینه زیادی شوید.
  • در ایجاد فضاهایی برای نگهداری وسایل خود خلاق باشید و از آن نترسید.

ایده های جذابی در این باره به بازار ارائه شده اند که با اندکی هزینه می توانید آنها را در آپارتمان اجرا کنید. از آنجایی که خانه‌های ایرانی با متراژهای مختلف ساخته می‌شوند، برخی از آپارتمان‌ها با محدودیت طراحی دکوراسیون منزل ایرانی مواجه هستند. برای اینکه این چالش را برطرف کنید، برای چیدمان وسایل از بزرگ‌ترین قطعات شروع کنید.

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید ترکیب درست رنگ‌ها و الگوها است. این سبک گلچین شده نشانی از درخشش روزانه از طریق لوازم کریستال، ابزار مهره‌دار، جواهرات و حال و هوای کلی آرامش در خود دارد. وقتی خانه‌تان را با جزئیاتی ظریف‌تر آذین می‌کنید مطمئن باشید مقدار زیادی مواد طبیعی مثل چرم پوشیدنی و خز مصنوعی یا پوست را اضافه کنید که همیشه شروعی خوب هستند.

جذاب ترین مدل مانتو های زیبا کرمعلی با استایل های خاص

طراحی دکوراسیون پذیرایی و هال با استفاده از زیباترین طرح ها و ایده های امروزی امکان پذیر است. هر ایده ای برای سالن نشیمن پذیرایی و هال می تواند جذاب باشد، به شرط آنکه مشخص کنید سبک کلاسیک را می ‌پسندید یا دکوراسیون مدرن یا معاصر. طراحی دکوراسیون داخلی برای سالن پذیرایی و هال بر اساس ترکیب رنگ ها، بافت، نورپردازی و انتهاب مبلمان انجام می گیرد. بنابراین تفاوتی نمی ‌کند دکوراسیون سالن نشیمن شما وسیع و گسترده باشد، یا یک فضای کوچک را برای طراحی در اختیار داشته باشید؛ در هر روش، نمای داخلی باید زیبا مناسب و آرامش دهنده باشد. دومین ترفند که هزینه زیادی از شما نمی گیرد و ما برای اجرای بهترین دکوراسیون منزل ساده به شما پیشنهاد می کنیم این است که دیوارهای خانه را به رنگ روشن نقاشی کنید.

تعجبی ندارد که استفاده از رنگ طلایی، ناخودآگاه ما را به یاد طلا می اندازد بنابراین استفاده از این رنگ تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون خانه های لوکس دارد. رنگ طلایی را می توانید در مبلمان، پرده ها و یا سرویس ناهار خوریتان به کار بگیرید. البته به یاد داشته باشید که اگر این راه را برای لوکس نشان دادن منزل خود به کار گرفتید، حتما رنگ سایر وسایل خانه را متناسب با آن انتخاب کنید. بر عکس اتاق کار که باید دارای نور کافی باشد، اتاق خواب از این قاعده پیروی نمی کند بنابراین لازم نیست اتاق خوابتان را پر نور ترین اتاق خانه انتخاب کنید. اتاق خواب را با نور های کم تزئین کنید؛ استفاده از ریسه های نور می تواند به شما در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب عروس رمانتیک کمک کند. در زمستان ها که هوا سرد می شود اتاق را با نور شمع روشن و گرم نگاه دارید.

برخی از افراد تصمیم می‌گیرند که در خانه خود سبک دکوراسیون مینیمال را پیاده‌سازی کنند و پرکاربردترین رنگی که در این دکوراسیون وجود دارد رنگ سفید است. قدم بعدی تعیین کل هزینه‌ای است که برای طراحی دکوراسیون منزل در نظر گرفته‌اید و تعیین حدود مبلغ برای هر یک از وسایل موردنظر است. از لوازم و وسایل مربوط به دکوراسیون داخلی مخصوص حمام استفاده کنید.

از ترکیبات مؤثر رنگ کرم می‌توان به دیوارهای کرم روشن و مبلمان و دکور سبز اشاره کرد. اتاق‌ها می‌توانند سنتی، مدرن، رسمی یا آرام باشند و ازلحاظ بصری طبع رنگی که در طراحی آن‌ها به کار می‌رود، گرم یا سرد باشد. از جمله خدمات دیگر شرکت رامسین بازسازی مجله خبری دکوراسیون منزل کوچک ، بازسازی منزل قدیمی ، بازسازی خانه و تزئینات داخل ساختمان در تهران میباشد. در بین انواع نوع پردازی ها بهترین نور، نوری است که از پنجره به سمت داخل بتابد پس بهتر است با پرده های بزرگ و ضخیم از ورود این نور جلوگیری نکنیم.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

برای دکوراسیون منزل ایرانی در هر قسمت، اولویت ها را تعیین کنید. بهتر است به ترتیب از اتاق ها شروع کنید و به سمت سالن پذیرایی حرکت نمایید. از زیبایی های انواع آینه دکوراتیو در اجرای بهترین دکوراسیون منزل نباید غافل شوید. شما می توانید بهترین مدل های آینه را در بازار پیدا کنید که متناسب با فضایی که در اختیار داری قابل نصب هستند.

البته این تک رنگ بودن فضای خاصی را در قسمت‌های مختلف خانه ایجاد می کند. این تک رنگ می تواند یا رنگ سفید باشد یا رنگ های روشن طوسی و غیره که استفاده از آنها می تواند درخشش منزل شما را بیشتر کند و خانه را بزرگتر نشان دهد. فرایند دکوراسیون خانه هیجان انگیز است اما چالش های فراوانی به همراه دارد. برای طراحی یک دکوراسیون شیک لازم است با خوش سلیقگی، ایده های زیبایتان را به نمایش بگذارید.

اگر می خواهید دکوراسیون شما کاملاً برجسته باشد، الگوهای رنگی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی ظاهری، جذاب و دلپذیر باشند و نظر بیننده را به خود جلب نماید. به جرات می توان گفت آشپزخانه مرکز و قلب خانه است و مهم ترین نقش را در طراحی داخلی منزل دارد. تمیزی و استفاده از رنگ های روشن و شاد در آن باعث ایجاد انرژی در تمام فضای خانه می شود. اگر این امکان را ندارید که کابینت های آشپزخانه تان را تغییر دهید، می توانید با تغییر در رنگ فضای بین کابینت های بالا و پایین تغییرات چشمگیری را در فضای خانه و آشپزخانه به وجود آورید. ایده یک -سالن پذیرایی، اتاق خواب و اصولا فضای داخلی خانه های لوکس ارتفاع زیادی دارن.راهکار یک – استفاده از پرده ها به بلندترین شکل ممکن.