ژاکت های راحت زیر 20 دلار – وبلاگ لیز ماری


خوب – والمارت! چند هفته پیش به اشتراک گذاشتم که چقدر به کمد والمارت خود در این فصل علاقه داشتم. من کاملاً از گزینه های مد والمارت شگفت زده شده ام، و بسیاری از افرادی که در حین بیرون رفتن با آنها برخورد می کنم، وقتی به آنها می گویم اخیراً ژاکت هایم را از کجا تهیه کرده ام، شوکه می شوند. در این فصل تعطیلات دنج، من عاشق تمام پلیورها، به خصوص یقه‌های یقه‌دار بودم. من عاشق ژاکت های یقه اسکی بافتنی کاملاً غرق شده تا یقه های یقه اسکی سبک سبک شده ام. این دختر از خانه اش تا لباس هایش را دوست دارد.

من هم فقط برای م،ومات مدرسه و مواد غذایی وارد والمارت می‌شوم… من کاملاً از کنار برخی از اقلام مد عالی رد می‌شوم، به راحتی می‌توان گفت که Walmart توجه من را جلب کرده است و از برخی از موارد شگفت‌انگیز که اضافه می‌کنم بسیار خوشحال شده‌ام. به کمد من من حتی در حال پیدا ، برخی از سویشرت‌های قدیمی/یکپارچهسازی با سیستمعامل هستم که در آن زندگی می‌کردم. آنها برای همه چیز از یک خانه دنج روزانه گرفته تا یک روز بیرونی من، هستند. من این روزها به بخش مد والمارت معتقدم… بیایید نگاهی به چند مورد دیگر که دوستشان دارم بیندازیم:


امیدوارم این سهم کوچک از آ،ین وسواس من را دوست داشته باشید. من احساس می کنم از دایان کیتون “چیزی باید داد” با تمام یقه‌های یقه‌ای که تاب می‌خوردم، اما به‌طور جدی سیر نمی‌شوم. از اینکه امروز و هر روز در وبلاگ حضور داشتید بسیار سپاسگزارم. این واقعاً برای ما اینجا در مزرعه به م،ای جهان است. با ما همراه باشید اینستاگرام، فیس بوک، و TikTok، بنابراین جدیدترین اطلاعات و الهامات طراحی را دریافت کنید. باز هم از شما سپاسگزارم و راحت باشید!

،LizMarie




منبع: https://www.lizmarieblog.com/2022/12/cozy-sweaters-under-20/