کریسمس خانوادگی 2022 – مهمان نوازی جنوبی


سنت های خانواده در طول سال ها تغییر می کند و سنت ما نیز شروع به تغییر و تکامل کرده است. زم، که رنه و بروس بیش از یک سال پیش به لوئیزیانا نقل مکان ،د، مطمئناً همه چیز را تا تعطیلات تغییر داد. اما هنوز زمان بسیار خاصی است و فکر کردم که امسال هم مثل همیشه اوقات خانوادگی مان را با شما ت،یم کنم. ما هنوز چیزهای زیادی برای شکرگزاری داریم و قطعاً قدردان همه نعمت های خدا بر خانواده خود هستیم. ما نمی د،م چند تعطیلات با مادر و بابا خواهیم داشت و بنابراین سعی می کنیم همه آنها را خاص کنیم فقط اگر آ،ین تعطیلی باشد.

من و مارک لباس پوشیدیم و امسال به یک جشن کریسمس ،ن تجاری در آکورث رفتیم و این سرگرم کننده بود. من چند سال پیش به آن گروه پیوستم و از آشنایی با ،ن زیادی در جامعه خود لذت بردم. بردن شوهرانمان به مهم، و جشن گرفتن با هم لذت بخش بود. و این به من فرصت داد تا کمی لباس بپوشم، که دیگر کار زیادی انجام نمی دهم.

امسال، لورن و رنه و خانواده برای کریسمس زود به خانه آمدند، آ، هفته قبل از کریسمس برای چند روز و ما زودتر جشن گرفتیم، که خیلی خوب بود. ما برای ناهار با هم در داگوود غذای خانگی گرفتیم و از آنجایی که آزمایش کووید بابا مثبت شد، نتوانست بیرون بیاید و برای ناهار در اتاق غذاخوری با ما باشد، اما به هر حال از آن لذت بردیم.

پارکر عاشق دیزی است و در حالی که آنها در خانه بودند چند شب را با ما گذراندند. لورن یکی از سوئیت‌های مهمان‌نوازی مجاور داگوود در هالبروک را اجاره کرد، بنابراین خانواده‌اش فضای زیادی برای پخش ، داشتند و می‌توانستند در کنار خانه قدم بزنند تا اغلب مادر را ببینند. او نیز از آن لذت برد.

لورن، مامان و دخترها. آنها مطمئناً در حال بزرگ شدن هستند، نه؟

مامان بروس، دوریس، هم آمد و با ما ناهار خورد و با مامان دیدار کرد. او یک سال از مادرش کوچکتر است و هنوز به تنهایی در خانه ای در وودستاک زندگی می کند. مثل همیشه لحظات خوبی را با هم سپری کردیم و از دیدار آنها به خانه لذت بردیم.

یک شب سوپ درست کردم و همه آنها را به خانه مان بردم و این خیلی خوب بود.

اتاق ناهار خوری ما امسال با حضور در جمع های خانوادگی شاهد فعالیت های زیادی بود و استفاده از آن برای این من،ت ها خوب است.

ما قبلا میز را از کاسه سوپ (واقعی) پاک کرده بودیم و مشغول خوردن دسر بودیم. یکی در پیام‌های اینستاگرام من گفت، باورشان نمی‌شد در بشقاب‌های کاغذی سرو کنم، اما ما یک خانواده معمولی هستیم و گاهی کاغذ راحت‌تر است، بنابراین اینطوری رول می‌کنیم. نکته اصلی این است که ما با هم از هم لذت می بریم.

پارکر و مارک

ال، در تاپ بابانوئل زیبایش. این در آپارتمان آنها بود.

وقتی پدر از قرنطینه خارج شد و ما توانستیم او را ملاقات کنیم، رفتیم و هدایایش را به او دادیم. رنه و لورن قبل از اینکه به خانه برگردند باید پدر را ببینند، بنابراین خوب بود. مامان در حال حاضر لباس های جدید و تند خود را از ب، پوشیده است.

لورن با مامان و بابا بابا این روزها کمی گیج تر شده است. او هنوز ما را می شناسد، اما در مورد اینکه لورن این بار چه ،ی بود قاطی شد. در مورد زوال عقل هم همینطور است. او در لحظه زندگی می کند، از غذا، آتش در شومینه و صحبت در مورد آب و هوا لذت می برد. ما با او ارتباط برقرار می کنیم که در این زمان در کجاست و این مشکلی ندارد. زندگی اکنون متفاوت است، اما هنوز هم بسیار پر برکت است. از آنجایی که او قبل از روز شکرگزاری به بیمارستان رفت، به نظر می رسد اکنون خسته تر است و بیشتر چرت می زند. او بیشتر روزها بعد از صبحانه به رختخواب برمی گردد و سپس برای ناهار بیدار می شود و بقیه روز را تا زمان خواب بیدار می ماند. به نظر می رسد که این حالت عادی جدید او باشد.

ما برایش شلوار و پیراهن جدید ،یدیم و فکر می کنم او آنها را دوست داشت.

ما تعداد زیادی لباس جدید از ب، به مادر دادیم که او کاملاً آنها را دوست دارد. او آنقدر چیزهای جدید به دست آورده است که مجبور است کمدش را تمیز کند تا برای همه آنها جا باز کند.

لورن و رنی به لوئیزیانا برگشتند و مامان داشت با ال، خداحافظی می کرد. این خیلی خاص است که او اغلب نوه های بزرگ خود را می بیند.

پدر با پیراهن جدیدش او را گرفتم، آن هم از ب،.

ع، های تصادفی در اطراف خانه ما برای کریسمس، خانم دیزی روی پله ها.

در همین حال، طرف خانواده مارک به سرعت در حال گسترش است. فکر کنم اشاره کردم که از هر 4 دختر مارک 3 نفر همزمان باردار بودند. آنها هر سه در فاصله 5 هفته از یکدیگر به دنیا آمدند و ما بسیار خوشحالیم که آنها اینجا هستند، سالم و سلامت.

آیوی، لوگان و ریس، 3 نعمت از بهشت. ما دوست داشتیم همه آنها را ببینیم و بچه های جدید را در آغوش بگیریم. دو نفر از آنها در شب کریسمس به خانه ما آمدند و همه ما دوست داشتیم از آنها عبور کنیم.

ما یک بوقلمون بزرگ دود کردیم، کناره ها درست کردیم و همه چیزی آوردیم، بنابراین برای شب کریسمس در خانه مان جشن گرفتیم. دیدن همه خیلی خوب بود!

این بخشی از خانواده مارک است، 2 تا از دختران او و شوهران و فرزندانشان، خواهر و برادر شوهر مارک، به علاوه 2 تا از فرزندان بزرگسال آنها و مادر مارک آنجا بودند. بازدید فوق العاده ای داشتیم و شب کریسمس عالی در خانه بود. ما این ع، را با استفاده از تایمر دریافت کردیم.

در همین حال، پایین در لوئیزیانا، خانواده آن پایین نیز کریسمس خوبی را سپری ،د. آنها به مراسم شب کریسمس در کلیسا رفتند و بسیار زیبا به نظر می رسیدند.

همه این ع، هایی که فرستادند را دوست داشتم.

رنه، بروس و دختران.

لورن و فیلیپ، ال،، آیریس و پارکر. این دختران خیلی سریع بزرگ می شوند! من از طریق متن اظهار نظر کردم که چقدر همه این ع،‌ها زیبا بودند و چقدر شگفت‌انگیز بود که ال، را مجبور به لبخند زدن ،د. لورن پاسخ داد، در حالی که ما ع، می گرفتیم، Nae Nae با یک لوله کاغذ بسته بندی به سر پاپا ضربه زد و این استراتژی برنده بود.

الان دارم میخندم به این ع،ها!

امروز، صبح کریسمس، مامان و بابا را برداشتم و برای صبحانه آوردم و با آنها دیدار خوبی داشتیم و بعد کنار آتش نشستیم و گپ زدیم. من پنکیک زغال اخته، تخم مرغ درشت و بیکن درست کردم که آنها لذت بردند. پدر هم عاشق نشستن کنار شومینه و چرت زدن بود.

بنابراین این خلاصه ای از کریسمس خانوادگی ما در سال جاری است. نعمت های زیادی، تغییرات زیادی، اما در کل کریسمس واقعا خوبی است. من اطمینان دارم که شما و خانواده تان از این فصل تعطیلات با هم لذت برده اید و آرامشی را که کریسمس در قلب ما به ارمغان می آورد احساس می کنید. کریسمس مبارک!

مربوط

یک پست را از دست ندهید، به لیست من بپیوندید!




منبع: https://southern،spitalityblog.com/family-christmas-2022/