کمک! چگونه حریم خصوصی را به این درب خارجی در حمام اصلی اضافه می کنید؟


خوب، می دانم که گفتم دیگر به روز رس، حمام اصلی وجود نخواهد داشت، و پست بعدی در مورد آن اتاق افشای نهایی خواهد بود. اما من به یک مشکل برخورد کرده ام. همه چیز تقریباً انجام شده است به جز تمیز ، و یک تکه تزئین، اما این درب حمام باعث ناراحتی من می شود.

همانطور که می د،د، در حال حاضر ما یک درب خارجی در حمام اصلی خود داریم. این قطعا غیر متعارف است، و همچنین موقتی است. این اتاق قبلا اتاق خواب اصلی خانه بود و تصمیم گرفتیم آن را به حمام اصلی تبدیل کنیم.

این ما را در حال حاضر بدون یک اتاق خواب اصلی رها می کند، اما ما در نهایت یک ضمیمه در پشت خانه خواهیم ساخت که شامل یک اتاق خواب اصلی جدید می شود. بنابراین به جای اینکه این در یک درب بیرونی باشد که به حیاط پشتی منتهی می شود، در نهایت یک درب داخلی 15 لیتری جیبی خواهد بود که به اتاق خواب اصلی جدید ما منتهی می شود. تا آن زمان، من باید تصمیم بگیرم که چگونه حریم خصوصی را به این در اضافه کنم.

من حریم خصوصی را به درب دیگر (درب جیبی داخلی 15 لیتری که به سالن بدنسازی خانه منتهی می شود) با استفاده از فیلم حفظ حریم خصوصی روی شیشه ها اضافه کردم.

این کاملاً جواب داد، و من به این فکر می‌کردم که آن فیلم حریم خصوصی را نیز به درب بیرونی اضافه کنم. مشکل این است که من واقعاً باید بتوانم از آن درب ببینم بدون اینکه مجبور باشم آن را باز کنم.

آن در مستقیماً به حیاط کوپر منتهی می شود. (کوپر سگ ماست.) من هر روز صبح او را از آن در بیرون می‌دهم، و از آنجایی که ما به طور منظم در حیاط خانه‌مان افرادی داریم (آدم‌های چمن‌زار، افراد کنترل آفات و غیره)، باید به بیرون نگاه کنم و مطمئن شوم که دروازه قبل از ،وج او بسته است. می‌دانم که این کار کوچکی به نظر می‌رسد که فقط در را باز کنی و ببینی دروازه بسته است یا نه، اما انجام این کار خیلی دردناک است. می‌خواهم بتوانم فقط از پنجره به بیرون نگاه کنم و قبل از باز ، در از بسته بودن آن مطمئن شوم.

این فیلم حریم خصوصی را رد کرد. و من هیچ نوع سایه بامبو نمی‌خواهم، زیرا…خوب…همه می‌د،د که من با تقارن چگونه هستم. اگر روی در دیگر سایه بامبو نداشته باشم، روی این در هم نمی توانم سایه بامبو داشته باشم. ذهن من اینطوری کار می کند و نمی توانم کاری در این مورد انجام دهم. 😀

بنابراین تنها گزینه دیگری که می‌توانستم به آن فکر کنم یکی از آن پرده‌های میله‌ای شفاف بود که روی شیشه می‌رود. من یکی را در آمازون به همراه چند میله پرده مغناطیسی مخصوص درها پیدا کردم و آن پرده شفاف را روی در آویزان کردم. در اینجا به نظر می رسد…

نیازی به گفتن نیست، من آن را دوست ندارم. اگر اصلاً من را می شناسید، می د،د که من یک ظاهر بسیار شیک را دوست دارم. من دوست ندارم همه چیز شلوغ و کرکی و درهم و برهم باشد. بنابراین، یک پرده جمع‌شده روی میله، برای شروع سبک من نیست، اما می‌خواستم آن را امتحان کنم تا شاید تعجبم کند. اما اینطور نشد، و من فقط مطمئن نیستم که بتوانم با آن زندگی کنم. این به من اجازه می دهد قبل از باز ، در از پنجره به بیرون نگاه کنم، و به اندازه کافی حریم خصوصی می دهد، اما من فکر نمی کنم که این معامله ارزشش را داشته باشد.

بنابراین من امیدوارم که یکی از شما راه حل من،ی برای من داشته باشد، زیرا من تازه ایده ندارم. من چیزی می خواهم که در صورت نیاز به من حریم خصوصی بدهد، اما به من اجازه دهد قبل از باز ، در به بیرون نگاه کنم. من یک ظاهر تمیز، ک،یک و متن، می خواهم. هر ایده؟

در ضمن، من قصد دارم فینال قبل و بعد از پست دوشنبه باشه. این یک ع، طول، خواهد بود، بنابراین نوشتن و جمع آوری تمام ع، ها مدتی طول می کشد. منظورم این است که هیچ راهی برای خلاصه ، پروژه یک سال و نیم در یک پست کوتاه و سریع وجود ندارد.

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئینات خود را به اشتراک می گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می کنم. مت مبتلا به ام اس است و قادر به انجام کارهای فیزیکی نیست، بنابراین ا،ر کارهایم را انجام می دهم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.

امیدوارم در سفر DIY و تزئین من به من بپیوندید! اگر می‌خواهید پروژه‌ها و پیشرفت‌های من را دنبال کنید، می‌تو،د در زیر مش، شوید و هر پست جدید را به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید. به این ترتیب شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد!


منبع: https://www.addicted2decorating.com/help-،w-would-you-add-privacy-to-this-exterior-door-in-a-master-bathroom.html