کمی رنگ، اتاق ناهارخوری قدیمی را غیرقابل تشخیص می کند


اگر به دنبال الهام و انگیزه برای رنگ آمیزی مجدد یک دیوار سفید در رنگ های تند بوده اید، بگذارید این باشد. اتاق ناهار خوری رابین هانسن، صاحب خانه، مانند بسیاری از اتاق‌های غذاخوری شروع شد: استخوان‌های بسیار ،. “کل کاندو همه با رنگ بژ ملایم ساخته شده بود، و کل محل دارای فرش سفید مایل به دیوار بود – از جمله سه حمام!” رابین می گوید.

برای مطالب بیشتر مانند این دنبال کنید

اما رنگ بژ برای این خانه که در پالم اسپرینگز مملو از شخصیت قرار دارد، کار نمی کند. رابین می‌گوید: «پالم اسپرینگز حال و هوای مدرنی دارد که در اواسط قرن است، که بین ،نان و بازدیدکنندگان بسیار محبوب است. “چشم انداز من برای این کاندو این بود که با بودجه ای ناچیز، مدرن های اواسط قرن را انجام دهم.”

رابین نقشه هایی برای کل خانه داشت، اما از آنجایی که اتاق ناهارخوری نیازی به ساخت و ساز عمده نداشت، مکان عالی برای شروع با تغییر بود. اول: برداشتن آن فرش بژ، که رابین یک پیمانکار برای انجام آن آورده است. او آن را با کف های تخته ای وینیل لو، با ظاهری چوبی جایگزین کرد. رابین همچنین یک متخصص داشت که سقف‌های پاپ کورن را حذف کرد (یک علامت مشخص در اواسط قرن!).

سپس رابین به سمت دیوارها چرخید. روی دو تا از آنها، او یک رنگ سبز مایل به آبی را نقاشی کرد که کاملاً با رنگ‌های زنده خانه‌های پالم اسپرینگز سازگار است. بالای سر، یک دستگاه همسطح با حالت اسپوتنیک دهه 1960، بهتر از لوستر آویزان سنتی قدیمی، با فضا سازگاری دارد.

در مورد مبلمان، رابین به دنبال مبلمان مقرون به صرفه با استعداد MCM بود. پس از کمی شکار، او توانست بیشتر یافته های خود – بوفه، پرده، وسایل روشنایی و موارد دیگر – را از ،ده فروشی هایی مانند Walmart و Wayfair تهیه کند. (کابینت بار بلند توسط عمه یکی از دوستان ارائه شده است.)

اکنون، هیچ ، نمی تواند فضای ناهارخوری را بی مزه بنامد. رابین می‌گوید: «من پس از آن را دوست دارم، زیرا روشن و شاد است. و، یک خبر خوب برای پالم اسپرینگز دوستدار ک،یک: “حال و هوای اواسط قرن زنده و سالم است.”




منبع: https://www.apartmenttherapy.com/dining-room-redo-tropical-light-blue-mid-century-37200403?utm_source=RSS&utm_medium=feed&utm_campaign=Category%2FChannel%3A+main