۴۰+ ایده دکوراسیون اتاق خواب سنتی ۲۰۲۲ دید-پارسیان دکور

اتاقی که در آن به استراحت می پردازیم و هر روز صبح خود را در آن شروع می کنیم. شخصی سازی بیشتر از هر فضای دیگری در مورد اتاق خواب اهمیت پیدا می کند چرا که این بخش از منزل کاملا شخصی است و نوع دکوراسیون و چیدمان عناصر آن باید انعکاسی از شخصیت فردی باشد که وقت خود را در آنجا می گذراند. اگر می‌خواهید خوابی آرام و دلچسب داشته باشید، یا بعد از یک روز فعالیت سخت مکان امنی و آرامی برای استراحت خود در اختیار داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به دکوارسیون اتاق خواب خود اهمیت بدهید. با «خدمت از ما» همراه باشید تا درباره هزینه دیزاین اتاق خواب، نکات مربوط به آن و نحوه سفارش خدمت آن بیشتر بدانید.

برای اینکه یک چیدمان درست و اصولی داشته باشید باید هنگام خرید وسایل اتاق خواب به نوع دکوراسیونی که برای منزل و اتاق خوابتان در نظر گرفته اید توجه کنید و همه ی وسایل را با توجه به سبک انتخابی خریداری کنید . اینکه عکس های مورد علاقه تان در قاب هایی قرار دهید جلوه زیبایی به دیزاین می بخشد اما تغییر آن ها را سخت می سازد. اگر به دنبال ایجاد نوعی گالری دیواری هستید که به روز کردن آن راحت تر باشد بهتر است برای نشان دادن تصاویر از ایده های دیگر جز قاب عکس استفاده کنید. به عنوان مثال آن ها را از ریسه های نوری آویزان و فضایی رمانتیک خلق کنید.

وسایلی که متناسب با فضای داخلی است و به طور قابل توجهی باعث صرفه جویی در فضا خواهد شد. علاوه بر این، از سازه هایی مثل کشو، طاقچه و کمد برای دکوراسیون اتاق استفاده می کنند. هماهنگی رنگ و طرح در وسایلی مانند پرده، فرش و روتختی از شلوغی اتاق جلوگیری می ­کند. اگر اتاق خواب کوچکی دارید و مجبور به قرار دادن وسایل زیادی در آن هستید؛ حتما از کمد دیواری نهایت استفاده را ببرید و همچنین کاربرد انواع نظم دهنده و شلف را در اتاق خواب فراموش نکنید. سبک مدرن برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک بسیار مناسب است.

  • پیشنهاد میکنیم که رنگ فرش را با یکی از موارد؛ پرده اتاق خواب، رنگ دیوار و یا رو تختی هماهنگ کنید.
  • سوم؛ یک جای دنج کوچک آفتابگیر برای خودتان در اتاق دست و پا کنید.
  • اگر رنگ سفید مطلوب شما نیست، رنگ های مورد علاقه خود را وارد فضا کنید، اما به روشی متفکرانه.
  • ۲۷- دکوراسیون اتاق خواب فوق ، یک فضای بهینه سازی شده را ارائه می دهد .
  • و هم روز و هم شب، به کمک آن می توانید میزان نور آفتاب و محیط بیرون را با آن کنترل کنید.

به رغم این که روکش‌های گل‌دار هرگز کاملا از مد خارج نمی‌شوند، سبک‌های چاپی گل‌دار از مدهای متداول دکوراسیون پیروی می‌کنند. طرح‌های دارای گل‌های ریز دیگر به دوره مادربزرگ‌ها پیوسته‌اند. مجله خبری دکوراسیون امروزه گل‌های بزرگ و دارای فواصل زیاد، سرزنده و به‌روز به نظر می‌رسند. تا به اینجا مشخص شد که سبک مدرن شباهت زیادی به سبک مینیمال دارد که در آن سادگی حرف اول را می زند.

دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن

به طور کلی بهتر است در اتاق خواب چندین چراغ روشنایی با شدت نور مختلف داشته باشید تا بر اساس میزان نیازتان به نور از آنها استفاده کنید. وجود یک لوستر که بر اساس سبک طراحی اتاق خواب تهیه شده است علاوه بر روشنایی، می ­تواند مانند یک اکسسوری باعث جذابیت فضای اتاق خواب شما شود. رنگ بندی یکی از ارکان مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. رنگها در آرامش و خواب شما تاثیر می‌گذارند بنابراین بهتر است قبل از اعمال سلیقه به آرامش خود اهمیت بدهید. استفاده از رنگهای تند مانند قرمز و آبی، سبز و زرد ممکن است چشم شما را خسته کند و آرامش شما را بهم بریزد. اگر به رنگهای تند علاقمندید بهتر است تم اصلی را یک رنگ خنثی انتخاب کنید و 60 درصد از دکور اتاق را به آن اختصاص دهید.

نصب پرده در محلی نزدیک به سقف باعث بلندتر به نظر رسیدن دیوار و در نتیجه بزرگ تر به نظر رسیدن اتاق می شود. اگر دیوارهای اتاق بسیار کوتاه است، از رنگ هایی روشن و یا طرح های راه راه افقی و عمودی برای بزرگتر به نظر رسیدن آن کمک بگیرید. انتخاب عناصر دیزاینی با گوشه های گرد از دیگر مواردی است که انتخاب مناسبی برای دیزاین یک اتاق خواب کوچک است چرا که فضای کمتری به خود اختصاص می دهند و همچنین قدرت تطابق بالایی با انواع سبک های دکوراسیون دارند. پرده های بالای تاج تخت به لوکس بودن فضای اتاق شما کمک می کند و یک دیزاین شاهانه را برای شما به ارمغان می آورد. تاج تخت نشان از لوکس و کلاسیک بودن سبک دکوراسیون اتاق خواب شما دارد.

دکوراسیون اتاق خواب و نورپردازی آن!

یک گلیم ضخیم یا فرشی چشم نواز به اتاق شما جلوه ویژه ای می دهد. بخشی از جداره ثابت کمددیواری را (نه همه!) به عنوان آینه قدی در نظر بگیرید. این آینه می تواند با یک میز متحرک بازشو به عنوان میز آرایش ترکیب شود. فراموش نکنید که برای چنین طرحی لازمست به یک نجار مجرب دسترسی داشته باشید.

نصب چراغ‌های عمودی، سطوع غالبا افقی اتاق خواب‌ مدرن را در هم می‌شکند. این اتاق خواب زیبا و آرام، با استفاده از چراغ‌های مسی، تأثیری عالی در فضا گذاشته و محیطی بسیار آرام و لذت‌بخش ایجاد کرده است. به‌طور سنتی، قالب رنگی در سبک مدرن، رنگ‌های خنثی‌ای مثل سایه‌روشن رنگ قهوه‌ای، کرم، خرمایی، مشکی، طوسی و سفید هستند.