۷۰+ ایده دکوراسیون اتاق خواب سفید ۲۰۲۲ دید-پارسیان دکور

از این که بخواهید رنگ‌های متمایز و تند برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید، نترسید. می‌توانید با استفاده از رنگ‌های خنثی در کف و دیوار اتاق، کاری کنید که نگاه‌ها به ترکیب رنگ اتاق خواب شما جلب شود. مثل تخت خواب، پرده و میزپاتختی که در تصویر می‌بینید و دارای رنگ‌های نارنجی روشن و فیروزه‌ای است.

  • به طور کلی بهتر است از رنگ‌ های کم‌ رنگ ‌تر رنگ ‌های مورد علاقه ‌تان در اتاق خواب استفاده کنید.
  • می توانید از یک آیینه قدی با ریسه های نور در اطراف آن کمک بگیرید و فضایی رمانتیک داشته باشید و یا چندین آیینه را برای ساخت گالری دیواری انتخاب کنید و جلوه ای مدرن و جذاب به فضا ببخشید.
  • هنگام ارائه ایده های اتاق خواب ، آنقدر درگیر نکات تزئینات نشوید که در آخر به یک اتاق خواب تبدیل می شوید که احساس خوبی با شما ندارد.
  • برای نور تزئینی هم می توانید از نور مخفی سقف یا پشت تخت استفاده کنید که فضای اتاقتان را بسیار رویایی می کند.

فارغ از این که چه مدل طراحی برای دکوراسیون آن مدنظر دارید، باید ساده و آرامش‌بخش باشد. بکارگیری برخی ترفندهای هوشمندانه در طراحی مجله خبری دکوراسیون می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. این اتاق دارای ویژگی های مدرن بسیاری است و شما خطوط منحنی، چوب طبیعی که به دکور اتاق خواب جلوه ای زیبا می بخشد را به خوبی می بینید. نقاشی دیواری همراه با رنگ های روشن اتاق خوابی مدرن و دوست داشتنی به وجود آورده است.

طراحی داخلی اتاق خواب

فرش اتاق خواب باید نرم باشد بهتر است از فرش‌هایی با بافت سفت مانند جاجیم و موکت‌های نمدی استفاده نکنید. این شعار یعنی مهم‌ترین عنصر در محیط، کاربرد یک وسیله است نه ظاهر آن. اما این جمله به این معنی نیست که سبک دکوراسیون مدرن به زیبایی اهمیت نمی‌دهد. بلکه فقط مدرنیسم از به ‌کاربردن تزئینات اضافی پرهیز می‌کند و زیبایی را در سادگی خلق می کند. خطوط مستقیم و مشخص در وسایل و مبلمان، فضای باز زیاد در اتاق، از عناصر مهم این نگرش هستند.

کمد مناسب برای اتاق خواب های باریک

استفاده از گل و گلدان ها در فضای خواب قاعده مشخصی ندارد و به خلاف دکوراسیون پذیرایی، می توانید بنا به علاقه مندی و سلیقه خود از گیاهانی که به آن ها علاقه مندید در دکوراسیون اتاق خواب شخصی تان استفاده کنید. در نتیجه در طراحی داخلی اتاق مدرن بهتر است هر وسیله ­ای که برایتان کاربرد دارد را در اتاق نگه­دارید و وسایل اضافی را حذف کنید. رنگ زرد جزء رنگ‌هایی است که انرژی فوق العاده‌ای را به اتاق خواب می‌دهد. برای اینکه مطمئن شوید این رنگ به همراه طرح بالا، برای اتاق فرزند شما مناسب است یا نه، می‌توانید از دکوراتور ما بخواهید که طراحی 3 بعدی طرح را به شما تحویل بدهد. برای ایجاد چنین فضایی باید تا حد امکان از شلوغی دوری کنید و فضای مرتب و خلوتی به وجود آورید.

رنگ  خنثی در اتاق خواب

اما اگر اتاق خواب بسیار کوچک است و قرار دادن آن در مرکز دیوار امکان پذیر نیست، بهترین حالت این است که آن را کنج اتاق قرار داد. همچنین ترجیحا اندازه تخت و نحوه چیدمان آن باید به گونه ای باشد که تخت در مرکز دیوار قرار بگیرد و حدودا 1 متر با دیوارهای کناری فاصله داشته باشد. در این حالت دسترسی به تخت خواب از دو طرف به آسانی امکان پذیر است. مجموعه آرند تولید کننده مبلمان لوکس و ارائه دهنده خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی.

رنگ‌های روشن، طرح‌های ساده‌تر در اتاق های کوچک تر توصیه می‌شود. اگر چه بیشتر مساحت اتاق خواب توسط تخت و لوازم آن پوشانده می‌شود اما در اتاق خواب‌های بزرگ‌تر، فرش، موکت و یا هر کف پوشی که طرح و رنگ به اتاق اضافه کند، ضروری است. مطمئنا، ترندهای معرفی شده در این مقاله برای سلیقه های گوناگون مناسب است و شما مطمئنا می توانید طرح مورد علاقه خود را از بین آن ها پیدا کنید. بنابراین هرچه دکور و طراحی بهتری داشته باشد، از آن بیشتر لذت خواهید برد. دکوراسیون اتاق خواب زیبا باید بیانگر رنگ ها، احساسات و دکوراسیون و کلکسیون های مورد علاقه شما باشد. اگر اتاق خواب شما ابعاد بسیار کوچکی دارد (مثلا یک اتاق خواب ۱۰ متری برای جای دادن یک سرویس خواب دو نفره کوچک محسوب می شود) راهکار منطقی استفاده از تخت خواب های تاشو است.