۷۰+ ایده دکوراسیون اتاق خواب سفید ۲۰۲۲ دید-پارسیان دکور

پس هرچه دکور و طراحی بهتری داشته باشد، از آن بیشتر لذت خواهید برد. در این سبک استایل چوبی و تناژهای خاکستری، سفید با نور طبیعی ترکیب شده و فضایی آرام بخش ایجاد می کنند. استفاده از رنگ های سفید و خاکستری برای دکوراسیون از سبک های رایج اسکاندیناوی است. هیچ رنگی نیست که برای دکوراسیون یک اتاق خواب شیک و دلنشین ممنوع باشد، اما مهم است که از هر یک از رنگ ها در چه تونالیته ای و به چه میزانی استفاده می شود. در خصوص اتاق خواب مستر به دلیل پرسش های متعدد در مشاوره های دکوراسیون اتود، یک مقاله کاملا مفصل با راهنمایی های کامل نوشته شده است. اما به صورت کلی لازم است پیش از هرچیز بدانید اتاق خواب مستر به لحاظ اصول معماری و دکوراسیون، با آنچه که فروشندگان املاک و بساز و بفروش های گرامی غالبا آن را اتاق خواب مستر می نامند کاملا متفاوت است.

  • نور طبیعی را از طریق پنجره های بزرگ و بدون پرده یا دارای پرده های نازک سفید رنگ برای اتاق فراهم می کنند.
  • اگر اتاقی کلاسیک دارید، به دنبال پرده های پارچه ای بروید که برای این سبک دکوراسیون مناسبند.
  • در اتاق خواب‌های کوچک و کم نور، نور غیرمستقیم یکی از مهمترین قسمت­های دکوراسیون داخلی اتاق خواب محسوب می­‌شود.
  • برای انتخاب بهترین رنگ برای خانه حتما مقاله دیگر ما را بخوانید.

چه کسی گفته است که بالای تخت باید فقط به صورت سنتی تزیین شود؟ شما می‌توانید گالری دیواری از عکس‌ها، نقاشی‌ها، آثار هنری فرزندان یا حتی لوازم مورد علاقه خودتان داشته باشید. قبل از این که دست به چکش ببرید، این گالری دیواری را روی کاغذ طراحی کنید. در این سبک شاهد حضور عناصری که در آن به نحوی از فلزات استفاده شده هستیم و دلیل آن هم به تاریخچه این سبک برمی گردد.

انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خواب

نورهای ملایم اتاق خواب، آرامش را به شما القا می‌کند و خواب راحتی خواهید داشت. به این نکته توجه کنید که طراحی دکوراسیون هر فضایی از جملهدکوراسیون اتاق خواب دخترانه و پسرانه،دکور اتاق خواب کودک، دکوراسیون اتاق خواب ایرانی و …، اصول خود را دارد. چیدمان وسایل اتاق خواب، انتخاب رنگ و وسایل دکور باید به گونه‌ای انجام شود که اولین اصلطراحی دکور، یعنی آسایش فرد را فراهم کند. ما در سایت مبل و دکور برای شما دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک را انتخاب کرده ایم که طرفداران زیادی در بین علاقه مندان به طراحی داخلی دارد. مجموعه ای که مشاهده خواهید کرد شامل بیش از 40مدل دکوراسیون ساده اتاق خواباست که طرحهایی از سرویس خواب و دیوار اتاق گرفته تا مدل پرده ها، رنگ اتاق و … که می‌توانید از آنها ایده های بسیار خوبی برای طراحی اتاق خود بگیرید.

تزیینات در دکوراسیون اتاق خواب شش متری

برای مثال قابی که به حالت پازلی به دیوار نصب شده است، فضای خاصی را ایجاد کرده است. استفاده از ترکیب رنگ زرد و مشکی و سفید، برای چیدمان اتاق خواب با روحیات پسرها سازگاری زیادی دارد. اگر واقعا به چنین رنگ‌هایی علاقه دارید، بهتر است در مورد آن مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاورین ما با صبر و حوصله فراوان به همه سوالات شما در مورد دکوراسیون دلخواهتان پاسخ می‌دهند. طرح بالا هم یک نمونه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دو نفره با رنگ‌هایی شاد است.

این امر باعث شده است که نقش خانه و اهالی خانه در جامعه ی امروز دو چندان شود. یکی از راه هایی که سبب می شود آرامش به خانه ها وارد شود چیدمان اصولی و علمی دکوراسیون منزل می باشد. همه ی ما شنیده ایم که سقف دیوار پنجم اتاق است اما اغلب همچنان از رنگ سفید و طراحی ای ساده برای آن استفاده می کنیم و جلوه ای بی روح به آن می بخشیم. همواره دکوراسیون خوب مجله خبری دکوراسیون برای اتاق خواب به منظور استفاده بهتر از فضا و حفظ آرامش در آن از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. درست است که یک اتاق خواب کوچک و جمع و جور داریم ولی این به معنی سادگی بیش از حد نیست. مثلا در این تصویر همانطور که می بینید رنگ غالب سفید است ولی رنگ های قرمز و نارنجی، به زیبایی با دیوار آجری و مبلمان چوبی کار می کنند و ترکیب حاصل جلوه زیادی دارد.

ما به شما تضمین می‌دهیم که اگر کسی طرح شما را با همان کیفیت، ارزان‌تر اجرا کرد، مابه‌التفاوت پول پروژه را به شما باز می‌گردانیم. آبی از دسته رنگ‌های کلاسیک است و پسرها همیشه به آن علاقه نشان می‌دهند. مشابه طرح بالا را متخصصین ما برای یکی از مشتریان خودشان اجرا کرده‌اند. اگر می‌خواهید قیمت چنین طرحی را بگیرید، روی درخواست مشاوره و قیمت گیری رایگان کلیک کنید.

شما می­ توانید یک آینه قدی زیبا و شیک برای اتاق­تان تهیه کنید و یا اگر فضای کافی برای نصب اینه قدی ندارید به آینه ­ی آرایش و آینه­ ی روی دراور اکتفا کنید. برخی از طراحان داخلی معتقدند که بهتر است آینه در مقابل تختخواب قرار نگیرد. اگر هم هنوز در انتخاب طرح دلخواه خودتان مردد هستید، حتما از مشاوره رایگان دکوراسیون سلام ساختمان استفاده کنید.

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا با نکات مربوط به دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه و پسرانه بیشتر آشنا شوید. سبک اتاق‌خواب‌تان هرچه هست، آزادانه و به سلیقه‌ی خود چیزهایی به چیدمان اضافه کنید. در این اتاق خواب زیبا، دکور ماسک‌های آفریقایی صاحب‌خانه، رنگ و طرح به اتاق افزوده‌اند و تا حد زیادی نمایانگر شخصیت صاحب‌خانه هستند. کف پولیش‌شده، مبلمان پولیش‌شده یا لاک الکل‌خورده‌، قطعات فلزی به‌ویژه فلز کروم و شیشه همگی فضایی تمیز و مدرن ایجاد می‌کنند. این اتاق زیرشیروانی مدرن نمونه‌ای عالی از کاربرد این وسایل در دکوراسیون است.

۱۱- در طراحی دکوراسیون اتاق خواب از لایه های چندگانه برای اهداف متفاوتی از جمله نورمخفی استفاده شده است . آباژورهای آویزان پلاستیکی و منحصر به فرد ، به عنوان روشنایی، با نورپردازی منحصر به فرد مورد استفاده قرار گرفته اند . سعی کنید خود را منظم کنید تا تلفن همراه، کامپیوتر، تلویزیون، دستگاه ورزشی یا هر وسیله کاری دیگری را از اتاق خواب دور نگه دارید. در واقع طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری یا کوچکتر شما باید به گونه ای باشد که یک مکان گرم و آرام برای استراحت و تجدید را برایتان ایجاد کند. یک پرده زیبا به قاب بندی پنجره و منظره کمک می کند و راه های دیگری برای افزودن رنگ، الگو، بافت و نرمی به دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه یا پسرانه ارائه می دهد.