۷۰+ ایده دکوراسیون اتاق خواب سفید ۲۰۲۲ دید-پارسیان دکور

یادتان باشد که رنگ های خنثی و سرد بهترین گزینه برای نقاشی و کاغذ دیواری اتاقتان هستند. در واقع این رنگ ها آرامش بخشند و محیط آرام و بدون استرسی را برای خوابیدن، فراهم می کنند. دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه… فضای اتاق خواب باید به گونه ای باشد که حریم خصوصی شخص در آن حفظ شود. همچنین در زمان های مختلف شبانه روز، باید بتوان میزان نور وارد شده از فضای بیرون را کنترل کرد. با این توضیحات باید از ترکیب پرده هایی استفاده کرد که حریم شخصی و ورود نور با آن قابل کنترل باشد.

قرار دادن یک آینه در برابر پنجره می‌تواند نور طبیعی اتاق را دو برابر کند و همین باعث می‌شود اتاق خواب کوچک شما بزرگ‌تر و دل‌بازتر دیده شود. چند سانتی‌متر فضای بیشتر در چیدمان خانه‌ای با اتاق خواب کوچک، حیاتی است! پس تخت خواب بزرگ کتیبه‌دارتان را فراموش کنید و به جای آن از یک تخت خواب جدید ساده اما مدرن استفاده کنید. استفاده از رنگ های تند که برهم زننده آرامش هستند و یا ترکیب رنگ های نامناسب، نمی تواند گزینه خوبی برای رنگ اتاق خواب شما باشد. اگر تصمیم گرفتید که اتاق خواب خود را بزرگ تر جلوه دهید بهتر است از رنگ ‌های روشن در آن استفاده کنید. برای دیزاین اتاق خواب می توانید از تصاویر اتاق خواب هایی که در این مطلب قرار داده ایم ایده بگیرید و آن را با سلیقه خود ادغام کنید و دیزاین اتاق خواب خود را انجام دهید.

نورپردازی اصولی می­‌تواند فضای اتاق خواب شما را سرشار از آرامش کند. طراحی دکوراسیون اتاق خواب پنجره دار به نورپردازی کمتری نیاز دارد و نورها بیشتر جهت مطالعه در شب طراحی می‌شود. در اتاق خواب‌های کوچک و کم نور، نور غیرمستقیم یکی از مهمترین قسمت­های دکوراسیون داخلی اتاق خواب محسوب می­‌شود. علاوه بر لوستر موجود در اتاق، از نورهایی مثل آباژور، نورهای مخفی و یا ریسه های کم نور استفاده کنید. با اینکار نور را به اطراف پراکنده می­‌کنید و موقع استراحت نور سقف چشمانتان را اذیت نمی کند.

1- بخش پلتفرم اینترنتی وبسایت خوگر اتفاقی تازه است که جای خالی آن در صنعت مبلمان احساس می شد. خوگر در حوزه مبلمان، دکوراسیون و ساختمان پایگاه اطلاعاتی کالاهای قابل دسترسی را ایجاد کرده است. خوگر مجله خبری دکوراسیون پلتفرمی آنلاین در حوزه مبلمان، دکوراسیون و ساختمان است که با هدف ایجاد راه حلی جامع و کارآمد در زنجیره عرضه و تقاضای کالا و خدمات مبلمان، دکوراسیون، ساختمان، معماری و صنایع وابسته طراحی شده است.

  • زیرا هر کدام از آنها تاثیر خاص خودشان را بر روی زندگی شما خواهند داشت.
  • از لوازم دکوراتیو مورد علاقه‌ی خود، فارغ از سبک طراحی اتاق خواب استفاده کنید.
  • آیا می‌خواهید چیدمان اتاق خواب خود را تغییر دهید؟ یا شاید به دنبال طراحی کامل دکوراسیون اتاق خواب خود هستید .
  • معمولا تختخواب با روتختی برجسته ای به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته می شود اما در اتاقی کوچک پنجره ها هم می توانند این کارکرد را داشته باشند.
  • مهم ترین موضوعی که باید به طور کلی در نظر داشته باشید این است که در دو طرف و پایین تخت خواب، فضایی برای رفت و آمد باقی بماند.
  • برای داشتن یک اتاق خواب مدرن دخترانه در کنار نکاتی که در بالا به آن اشاره شد باید به نوع شخصی سازی محیط نیز توجه کرد.

به علاوه استفاده از کاغذ دیواری برای تزیین دیوارهای اتاق خواب تنها برای یک یا نهایتا دو دیوار (در صورت بزرگ و پرنور بودن اتاق) مجاز است. می دانید که هم از تزیینات کلاسیک و هم اکسسوری های مدرن می توان برای دکوراسیون یک اتاق خواب مدرن استفاده کرد. اما اینکه کدام یک از این تزیینات برای اتاق شما مناسب است بستگی به جزییات متعددی مانند نورگیری، ابعاد اتاق و رنگ های بکار رفته در آن دارد.

عوامل موثر بر هزینه دکوراسیون اتاق

ترکیب دیوارهای آجری و ملحفه هایی با رنگ های خنثی آرامش و جذابیت بی نظیری به فضای داخلی می بخشد. بدون شک برخی افراد به جز استراحت و خوابیدن، در اتاق خواب خود کار هم می کنند. بنابراین، فضای آن باید در عین سادگی و خلوت بودن متناسب با نیازهای روزمره فرد باشد. نهم؛ یک اتاق نورگیر را به عنوان اتاق خواب انتخاب کرده و بر روی نورپردازی دقیق و اصولی آن کار کنید. برای کفپوش های اصلی اتاق خواب مانند سرامیک، پارکت و سنگ، می توانید بنا به علاقه و سلیقه و اقلیم منطقه ای که در آن سکونت دارید یکی از انواع کفپوش ها را برگزینید.

چند گزینه نورپردازی را به دکوراسیون اتاق خواب 12 متری اضافه کنید

اگر نمی دانید از کجا باید شروع به خرید کنید و چه چیزهایی را اول تهیه کنید، پیشنهاد می کنم که از وسایلی که دوست دارید شروع کنید. کاربری عناصر دکوراسیونی را که چندین سال است مهمان دکوراسیون منزل شما هستند، می توانید تغییر دهید و مجددا آن ها را به دکوراسیون برگردانید. به عنوان مثال یک جعبه چوبی قدیمی را به عنوان میز کنار تختی استفاده کنید. در این راستا می توانید آن را رنگ کنید تا جلوه متفاوتی پیدا کند و با پالت رنگ دکوراسیون متناسب باشد و یا آن را به صورت دست نخورده حفظ کنید تا جلوه ای روستیک به چیدمان اتاق خواب تان بدهد. اتاق خواب شما باید مانند یک پناهگاه ویژه باشد که بتوانید در آن آرام باشید. اگر فضای کافی دارید و به دنبال کمی بیشتر هستید تا اتاق خواب خود را مانند خانه احساس کنید ، به راه هایی فکر کنید که می توانید یک گوشه خصوصی برای خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال نوع دکورهای دیواری ای که انتخاب می شوند، از بین ایده هایی با خطوط صاف و با طراحی بدون زرق و برق همچون اریگامی، گالری دیواری و استفاده از تخته سیاه انتخاب شوند. قرار نیست دیوار شاخص فقط برای اتاق خواب های بزرگ باشد؛ دکوراسیون اتاق خواب 6 متری شما هم می تواند یک اکسنت وال بی نظیر و شیک داشته باشد. می توانید این کار را با یک دیوار آینه ای یا یک کاغذدیواری پوستری انجام دهید.

بالش‌پر و کوسن ها باید با رنگ اتاق خواب شما هارمونی داشته باشد‌ برای این کار بهتر است رنگهای مکمل رنگ اصلی اتاق خواب را به کار ببرید. سعی کنید رنگ مکمل را به درستی در اتاق خواب استفاده کنید تا باعث شلوغی اتاق نشود. دو صندلی زیبا و راحت در کنار پنجره در نظر بگیرید تا فضای دو نفره دلنشینی ایجاد کند. جایی را برای خود تعبیه کنید که بتوانید کتاب بخوانید و از منظره بیرون لذت ببرید.