2022: یک سال در بررسی


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. لطفا سیاست گفتمان ما را اینجا مطالعه کنید

2022: یک سال در بررسی
شمع پنجره برنجی

من همیشه از صرف کمی وقت برای نگاه ، به سالی که در حال پایان است لذت می برم. این فرصتی است که با قدرد، به گذشته فکر کنید و در تمام اتفاقاتی که افتاده است، خطوط نقره ای پیدا کنید. من همچنین دوست دارم به سال گذشته در وبلاگ نگاه کنم، و به تمام راه هایی که در خانه خود پیشرفت کرده ایم.

ایجاد یک خانه زمان می برد، من همیشه این را می گویم، اما این بسیار درست است! برخی از سال‌ها ممکن است به نظر برسد که پیشرفت «آهسته» یا حتی بدون اتفاق بوده است، اما در بازتاب به گذشته می‌توانم متوجه شوم که حتی اگر هیچ پروژه بزرگی را برای نشان دادن آن تکمیل نکرده باشیم، پیشرفت کرده‌ایم!

حتی زم، که قدم‌های کوچکی به جلو است، ما در هر فصل کاری را انجام دادیم که احساس می‌کردیم ضروری یا مهم است. ما می تو،م آن پیشرفت را نیز جشن بگیریم، هر چند بزرگ یا کوچک. همچنین خوب است که تلاش‌هایی را که برای کار و برنامه‌ریزی کمتر دیده شده یا پشت صحنه صرف شده است، تأمل کنید و از آن قدرد، کنید. برای ما، سال 2022 شامل برنامه ریزی های زیادی (که در زیر توضیح خواهم داد) و همچنین قرار گرفتن در یک خانه جدید را شامل می شد.

2022: یک سال در بررسی

ما اولین سال کامل و هر چهار فصل را در خانه جدیدمان گذراندیم. همانطور که بر اساس تجربه قبلی در مورد جابه‌جایی گمان می‌کردم، سال 2022 سالی بود که ما از برنامه‌ریزی و حرکتی که در هفته‌های قبل از شروع سال رخ داد، «بازیابی» می‌شدیم :). هاها! شاید گفتن این حرف دراماتیک به نظر برسد، زیرا حرکت خوبی برای ما بود، اما من متوجه شدم که جبران استرس و خستگی اجتناب‌ناپذیر حرکت و همچنین انرژی لازم برای قرار گرفتن در ریتم‌ها و فضاهای راحت جدید، واقعاً زمان می‌برد.

2022: یک سال در بررسی
جزئیات عروسی کورتنی

امسال ما هم درست از جابجایی به سمت برنامه ریزی عروسی رفتیم! دخترم کورتنی درست بعد از اینکه ما در سال 2021 نقل مکان کردیم و در ماه جولای ازدواج کردیم نامزد کرد. چه خاطره شگفت انگیزی از سال 2022! در خانواده ما نیز روزهای سخت و خسران بود. پستی و بلندی ها، شادی ها و غم ها.

ما همچنین امسال زمان زیادی را صرف برنامه ریزی برای بازسازی خود کردیم که (در نهایت!) در چند هفته کوتاه شروع خواهد شد. ما هیجان زده هستیم که برای والدینم و همچنین آشپزخانه و اتاق ناهار خوری جدیدمان اضافه شده است. گاهی اوقات یک سال شامل برنامه ریزی در پشت صحنه برای آینده است، سال های دیگر شما شروع به دیدن پاداش های برنامه های خود می کنید.

سال 2023 از نظر دیدن پروژه های جدید (خانه و تجارت) ارزشمند خواهد بود، بنابراین ما مشتاقانه منتظر همه چیزهایی هستیم که در هفته های آینده اتفاق می افتد.

2022: یک سال در بررسی
یک زندگی دوست داشتنی بooک

همانطور که به سال 2022 نگاه می کنم، به یاد می آورم که چقدر از طریق کار روزانه ما The Inspired Room انجام شده است. ما امسال تعداد زیادی پست وبلاگ را جمع آوری کردیم که امیدوارم تشویق کننده یا الهام بخش باشند! من همچنین کتاب یازدهمم را تکمیل و منتشر کردم، یک زندگی دوست داشتنی. ما حتی روی یک کتاب “جدید” کار کردیم که سال آینده منتشر خواهد شد (جزئیات در آینده).

و ما در مورد برنامه‌هایی که روی آن‌ها کار می‌کردیم بسیار هیجان‌زده هستیم که امسال بر اساس رویایی که سال‌ها داشتیم به مرحله اجرا درخواهد آمد. اگر می خواهید سری بزنید، می تو،د آن را در اینجا پیدا کنید. جزئیات بیشتر در این مورد در چند هفته آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

ما همچنین به طور مرتب از طریق ایمیل و همه کانال های رسانه های اجتماعی خود با جامعه خود در تماس بودیم و امسال با برندهای زیادی کار کردیم. برقراری ارتباط برای من بسیار مهم است. بدون یک انجمن فعال و حامی برای به اشتراک گذاشتن با آن، برای من پاداشی نخواهد بود.

2022: یک سال در بررسی

و، ما یک سال دیگر از تجارت آنلاین را پشت سر گذاشتیم (ژانویه 2023 شانزدهمین سال ،ب و کار ما است!). این بزرگ است! اینترنت همیشه در حال رشد و تغییر است و این بدان م،است که ما (من و دخترانم) همیشه در مسیر خود حرکت می کنیم. از بسیاری جهات دلم برای روزهای ساده وبلاگ نویسی آنلاین تنگ شده است، اما همچنین بسیار سپاسگزارم که توانستیم از طریق تغییرات رشد کنیم و کارهایی را انجام دهیم که هنوز به آن افتخار می کنیم.

سخت است، اما من بسیار خوشحالم که کاری را که دوست دارم (و از سال 2007 انجام داده ام!) انجام دهم. از طریق The Inspired Room من این فرصت را دارم که دیگران را با خانه هایشان تشویق کنم. به همین دلیل است که من در وهله اول The Inspired Room را شروع کردم، بنابراین احساس خوشبختی می کنم که توانستم این کار را در تمام این سال ها ادامه دهم. هرگز تصور نمی کردم که بتوانم این کار را انجام دهم! من به ویژه از حمایت و تشویق شما که این همه را ممکن می کند سپاسگزارم.

آیا به سال گذشته نگاه می کنید تا ببینید چقدر پیشرفت کرده اید؟

حتی در سال‌های سخت یا سخت، احساس می‌کردم چیزهای زیادی برای شکرگزاری و همچنین انتظار در سال آینده وجود دارد.

2022: یک سال در بررسی

در سال 2023 چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن خواهم داشت، بازسازی ما در نوسان کامل خواهد بود، و راه‌های بیشتری را منتظر اتصال هستم. امیدوارم دنبالش باشید مطمئن شوید که در ایمیل های من در اینجا مش، شده اید!


من اخیراً پستی در مورد این 7 روش ساده که در سال اول در خانه خود پیشرفت کردیم، گذاشتم، و من برخی از نکات برجسته و پست های مورد علاقه دیگر را از سال زیر گردآوری کردم!

در اینجا برخی از نکات برجسته و پست های سال وجود دارد که به ترتیب از جدیدترین پست های من، به ابتدای سال 2021 فهرست شده اند! برای مطالعه روی لینک های زیر کلیک کنید.

آماده شدن برای زمستان در دنج (ع، ها و جزئیات نحوه چیدمان مبلمان و استفاده از آنچه در این فضای دنج چند منظوره داشتیم را به اشتراک گذاشت)

تاج گل نهنگ DIY

اتاق خواب کلبه اوایل زمستان و آثار هنری قابل چاپ فصلی من

تصمیم گرفتیم نام اتاق چند منظوره خود را SNUG بگذاریم و در مورد فضای عجیب مهمان زمست، خود به اشتراک گذاشتیم

سنت ستاره های موراویا را در ایوان خود ادامه دادیم

صندلی های اتاق نشیمن خود را با این صندلی های راه راه مقرون به صرفه تغییر دادیم (و به اشتراک گذاشتیم که چگونه درخت کریسمس ما به من در تصمیم گیری در مورد طراحی کمک کرد!)

پله های خود را برای کریسمس تزئین کردیم و نکاتی را برای پرتر ، گلدسته به اشتراک گذاشتیم

درباره یکی از قطعات وینتیج مورد علاقه من و نکاتی برای گفتن داستان شما در خانه به اشتراک گذاشت

فانوس ایوان DIY ما را با یک شمع باتری سوسوزن آویزان کنید

شمع‌های پنجره‌ای که با باتری کار می‌کنند را دریافت کرده‌ایم که حال و هوای گرمی را در خانه ما ایجاد می‌کنند

روی چند بالش ،یبی و قابل تطبیق سرمایه‌گذاری کرده و نکاتی را برای ،یب الگوی بالش و صرفه‌جویی در هزینه به اشتراک گذاشته است

ایوان ما را برای پاییز تزئین کرد

ورودی ما را راحت‌تر کرد و نکاتی را برای ورود خوش‌آمد به اشتراک گذاشت

نوک تزیین مخفی و چراغ آبی خود را در مک، جدید به اشتراک گذاشتم

رفع نیازهای ذخیره سازی با این کیسه های ذخیره سازی زیر تخت کم عمق

هنر را در خانه آویزان کردم و در جایی که آثار هنری ساحلی/دریایی پیدا کردم به اشتراک گذاشت

غروب های تابست، را در ایوان ما لذت بردیم

روکش های سفید برای صندلی های Ikea دریافت کردم

این پتوهای برگشت پذیر سبک وزن را کشف کردید (بسیاری از شما به من گفتید که این پتوها را دارید و دوستشان دارید!)

جعبه های نرده نرده برای جذابیت اضافه شده است

سبد درب تابست،

در مورد اینکه چگونه یک خانه یک مکان نمایشی نیست، بلکه یک پناهگاه است به اشتراک گذاشته شده است

راه حل ذخیره سازی کمد لباسشویی فضای کوچک ما

گشت کامل خانه ساحلی ما با ع،‌های قبلی که من به اشتراک نگذاشته‌ام

نکات ذخیره سازی فضای کوچک و ایجاد فضا برای چیزی که دوست دارید

6 ماه در خانه ساحلی – گزارش پیشرفت

شخصیت اضافه شده با یک چراغ فانوس جدید در ورودی ما – قبل و بعد را ببینید!

سبد درب فنری

طرح‌های بازسازی آشپزخانه و اتاق ناهارخوری ما – ع،‌های قبل

به روز رس، پناهگاه اتاق خواب زمست،

چند اتفاق دیگر که در سال 2022 رخ داد:

یازدهمین کتابم، یک زندگی دوست داشتنی! درباره چیستی کتاب زندگی دوست داشتنی در اینجا بخو،د.

مجموعه تابلوهای خلق و خوی دوشنبه شروع شد

شروع @theinspiredroomstyle (فروشگاه انتخاب شده اینستاگرام ما از مبلمان جاودانه و لوازم جانبی جذاب!)

کورتنی ازدواج کرد و ع، هایی از مشاوره عروسی و برنامه ریزی عروسی خود را در اینجا به اشتراک گذاشت

در مجموعه سالانه Fall Nesting ما الهامات زیادی از خانه دنج به اشتراک گذاشتیم

پست های مورد علاقه بیشتر:

کایلی پیشرفت خانه اش را اینجا به اشتراک گذاشت

فهمیدم من یک مادربزرگ ساحلی هستم 🙂

برنامه ریز فصلی قابل دانلود و نحوه برنامه ریزی برای فصل ها را به اشتراک گذاشت

نظرات خود را در مورد ایجاد خانه عمدی و رازهای موفقیت به اشتراک گذاشتم

فلسفه طراحی من + هدیه خانه

ما 10 ابزار تمیز ، مورد علاقه، گجت ها و هک هایی که زندگی را آسان تر می کنند را به اشتراک گذاشتیم!

چگونه زندگی دوست داشتنی تری داشته باشیم

چرا من دوست دارم به من بگویند یک خانه

سال نو مبارک، دوست!




منبع: https://theinspiredroom.net/2022/12/31/2022-a-year-in-review/