دکوراسیون منزل ساده و کم هزینه خانه سه خوابه شیک-پارسیان دکور

این آینه ها به نحوی ساخته شده اند که یادآور همان روزهای خوش دوران کودکیمان هستند. البته، هر فرد به طور جداگانه باید این کار را برای خانه خود انجام دهد. ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ ﮐﻤﮏ ﭘﺎرﭼﻪ ﻫﺎ و ﻣﻮاد ﻃﺒﯿﻌﯽ و ﺧﻮﺷﺒﻮ ﮐﻨﻨﺪه و در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل ﺗﺎزه ﮐﻨﻨﺪه ﻫﻮا اﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ را ﺑﺮﻃﺮف ﮐﺮد. ﻋﻼوه ﺑﺮ تمیز ﮐﺮدن ﺧﺎﻧﻪ، ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ در ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮدن وﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ ﻧﯿﺰ از آن اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ. ﺑﺮای مجله خبری دکوراسیون اﯾﻦ ﮐﺎر ﺟﻮش ﺷﯿﺮﯾﻦ را ﺑﺎ آب ﮔﺮم ﺗﺮﮐﯿﺐ ﮐﻨﯿﺪ و دستمال ﭘﺎرﭼﻪ‌ای ﻧﺮم را ﺑﻪ آن آﻏﺸﺘﻪ ﮐﻨﯿﺪ و وﺳﺎﯾﻞ داﺧﻞ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﺎن را ﺑﺎ آن ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﯿﺪ. ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﺟﺎ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺎیی ﺑﯿﻦ وﺳﺎﯾﻞ ﻣﻨﺰل، رﻧﮓﮐﺮدن دﯾﻮارﻫﺎ و اﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮدن ﭼﻨﺪ ﮔﻞ و ﮔﻠﺪان می توانید دﮐﻮراﺳﯿﻮﻧﯽ ﺟﺪﯾﺪ ﺧﻠﻖ ﮐﻨﯿﺪ، کافی است دست به کار شده و با اﯾﺪه ﻫﺎ و اﺻﻮلی ﺑﺴﯿﺎر ﺳﺎده ﻇﺎﻫﺮ ﺟﺪﯾﺪی ﺑﻪ ﻣﻨﺰل خود ببخشید.

اگر می‌خواهید وسایل‌تان بیشتر در چشم باشند، قفسه‌ها را هم به رنگ دیواری درآورید که روی آن نصب کرده‌اید. یکی از بهترین ایده‌ها در دکوراسیون مدرن در رابطه با فناوری، پنهان‌کردن آن‌هاست. استفاده از کابینت‌ها، قفسه‌ها، درها یا سایر پوشش‌ها و جاهای خلاقانه برای پنهان‌کردن وسایل الکترونیکی، باعث می‌شود فضای خانه را صمیمی‌تر و دوستانه‌تر جلوه دهید.

  • سقف بخشی از فضای منزل است که در برنامه ­ریزی اولیه کمتر به آن توجه می­ شود ولی با کمی تغییر، متوجه تاثیر رنگ آمیزی سقف در دکوراسیون خواهید شد.
  • برای مثال وجود میز چوبی چرخدار با طراحی روستیک در اتاق نشیمن، گرمای خاص و دلپذیری را در محیط ایجاد کرده است.
  • مراقب باشین که دکور خونه به سمت فضاهای خیلی مدرن یا دکوراسیون به سبک صنعتی نره، اما تا حد امکان و به شکل معقول از المان های فلزی براق در کنار رنگ ها و تزیینات کلاسیک و لوکس استفاده کنین.
  • به دلیل آن که کاربری‌های متنوعی دارند، همواره بسیاری از نیازهای ما را در طول روز برآورده می‌کنند.
  • سبک ژاپنی یک زیباشناسی واقعاً ساده برای دستیابی دارد و این زیباشناسی احساس کلی که از فضا می‌گیرید تغییر می‌دهد.

علاوه بر استفاده از نور طبیعی می ­توانید فکری هم برای دکوراسیون پنجره پذیرایی کنید. چند گلدان زیبا و یا یک پرده مناسب می­ تواند برای زیباتر شدن پنجره پذیرایی استفاده شود. دکوراسیون فوق العاده شیک آپارتمان مدرنی که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت از تم های رنگی آبی و نارنجی در دکوراسیون داخلی خود استفاده کرده و همین مورد فضای داخلی آنرا بی نهایت شاد و پرانرژی نشان می دهد. استفاده از استیکرهای دیواری که اتفاقا طرز استفاده و نصب آسانی دارند در سال‌های اخیر طرفدارانی پیدا کرده است. اگر سبک مبلمان منزل‌تان مدرن است و به «توپوگرافی» علاقه دارید از این استیکرها برای تزیین اتاق پذیرایی و سایر نقاط منزل می‌توانید استفاده کنید.

نکات مهم برای دکوراسیون داخلی سبک چینی

یکی از مهم ترین المان های پاییز، برگ های خشکی است که در پارک ها، خیابان ها، جنگل ها و جاهای مختلف شهر وجود دارند. تنوع رنگ برگ ها در پاییز، یکی از زیباترین اتفاقاتی است که پاییز را به یک فصل زیبا و بی بدیل تبدیل می کند. شما برای اینکه یک دکوراسیون پاییزی در خانه خود داشته باشید، کافیست چند تا از همین برگ های پاییز را در چند رنگ متنوع انتخاب کنید و روی میز سالن پذیرایی تان، اتاق خواب تان و یا میز توالت قرار دهید. این کار بی هزینه و ساده، باعث می شود تا حال و هوای خانه تان به کل عوض شود. یکی از اصلی ترین اصولی که در طراحی دکوراسیون خانه ساده باید رعایت شود، استفاده از مبلمان راحت است. صندلی ها و مبلمانی که شما را مجبور کنند در حالت های نه چندان راحت بنشینید، از طراحی به سبک ساده فاصله زیادی دارند.

رنگ آمیزی دیوارها در دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارند

حتی از قفسه هایی استفاده کنید که بتوانید گلدان های مصنوعی و تزئینی روی آنها قرار دهید. اگر فکر می­ کنید که دیوار پذیرایی خالی به نظر می­رسد، می ­توانید دو شلف سفید رنگ و زیبا را در بخشی از دیوار نصب کنید و چند کسسوری کوچک روی آن قرار بدهید. فقط فراموش نکنید که از تعداد زیادی اکسسوری کوچک استفاده نکنید، بین ابعاد و تعداد اکسسوری­ ها تعادل را حفظ کنید. وجود یک ساعت دیواری در پذیرایی یعنی شما برای زمان اهمیت زیادی قائل هستید.

ج) سومین انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه، مهم‌ترین قسمت است. رنگ هایی که در این قسمت انتخاب می‌کنید جسورانه و غیر منتظره هستند. رنگ های دسته سوم به طور ذاتی می‌ توانند نمای آشپزخانه شما را زیباتر کنند. انتخاب سرویس آشپزخانه، سرویس چای خوری یا سرویس ادویه در رنگ های مختلف، نمونه‌ای از این مثال است.

بهترین توصیه برای طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، تعادل مناسب بین مبلمان مدرن و متراژ سالن است. در سالن نشیمن با متراژ کوچکتر، از حداقل فضا برای نصب تلویزیون یا قفسه ها استفاده کنید. زمانی که در حال انتخاب طرح ها و مدل های دکوراسیون داخلی پذیرایی هستید، به این عامل توجه کنید که آن مدل بخصوص، چه احساسی در شما به وجود می آورد. یک سالن پذیرایی که به سبک مینیمالیست طراحی شده، معمولاً ظاهری کلاسیک و پر ازدحام دارد. در مقابل، دکوراسیون به سبک مدرن از سبک های خلوت و مطابق با اشکال هندسی پیروی می کند.

و این یعنی شما قادر خواهید بود تا طراحی داخلی سنتی را کاملاً به سبک خود به وجودآورید و در آن از لوازمی استفاده کنید که نشان‌دهنده‌ی خصوصیات و سبک زندگی شخص شما باشند. سبک معاصر کاملاً مطابق بازمان است و برعکس سبک‌های طراحی داخلی مدرن هر چیزی از آینده‌نگری دهه‌ی ۵۰ تا سال‌های اخیر را شامل می‌شود. به دلیل شباهت سبک‌های طراحی داخلی مدرن با طراحی داخلی معاصر، تفاوت میان این دو را به‌صورت مختصر شرح می‌دهیم. در آخر، طرحی برای ایجاد احساس و سبکی مناسب برای اتاق نشیمنتان مهم‌ترین عامل است.