آخرین پروژه دیوانه 1000-تکه-چوب من


آیا می د،د نوع پروژه مورد علاقه من برای انجام چه کاری است؟ این پروژه‌ها هستند که به صدها (یا گاهی بیش از هزاران) تکه‌های کوچک چوب نیاز دارند تا چیزی زیبا ایجاد کنند.

بسیار خوب، من می دانم که زیبایی در چشم بیننده است، اما به نظر من، واقعاً فکر می کنم زیبایی در تکرار وجود دارد. من در حال حاضر سه نمونه از این را در خانه خود دارم.

نمونه دوم، هنر رنگارنگ من است که از بیش از 800 قاشق چشایی چوب درست کردم. این اثر هنری دیوار مورد علاقه من است که تا به امروز ساخته ام. در حال حاضر در اتاق نشیمن ما آویزان است.

و سومین مورد، هنر عظیم “پی،لی” است که من از 1600 شاخه دکمه چوبی ساخته ام (تکه های کوچک چوبی که برای پوشاندن سوراخ های پیچ در مبلمان چوبی استفاده می شوند).

آن قطعه عظیم از آثار هنری در حال حاضر روی دیوار اتاق موسیقی ما آویزان است.

من دوست دارم روی پروژه هایی از این دست کار کنم. نمی دانم چرا، اما هرچه قطعات بیشتر باشد، آنها را رضایت بخش تر می دانم.

خوب، من یکی دیگر را شروع کرده ام، و این بار یک قطعه مبلمان یا یک اثر هنری نیست. این چیزی است که من مستقیماً روی دیوار حمام استودیو اعمال می کنم.

بنابراین اجازه دهید من فقط کمی پشتیبان گیری کنم. اگر به خاطر داشته باشید، من تصمیم گرفته بودم از یک کاشی سفید ساده برای جایگزینی کاشی های زرد رنگ در حمام استودیو استفاده کنم. من از این رنگ زرد خسته شده بودم، و از آنجایی که طراحی دیوار در حال از بین رفتن است، این کاشی های زرد نیز باید تعویض شوند…

نیم حمام استودیو تمام شده - 13

و از آنجایی که نمی‌توانستم در مورد طراحی دیوار تصمیم بگیرم، به این نتیجه رسیدم که کاشی‌های سفید تقریباً با هر چیزی مطابقت دارند. بنابراین من این کاشی‌های سفید ساده را گرفتم و برنامه‌ریزی کردم که آن‌ها را برش دهم تا فضای برجسته 6 اینچی بر روی جلیقه‌ها و پشت اسپلش قرار گیرد.

خوب، معلوم می شود که کاشی های سفید مستطیلی با همه چیز سازگار نیستند. حداقل، در ذهن من، آنها این کار را نمی کنند.

بالا،ه تصمیم گرفتم روی دیوارها چه کار کنم. تصمیم گرفتم یک کاغذ دیواری جدید بسازم که با گل های استودیو هماهنگ باشد و آن کاغذ دیواری جدید فقط یک سری مربع است. برخی از شما دقیقاً گفتید که شبیه دیواری است که با نمونه های رنگ پوشانده شده است. فکر می‌کنم این دقیق است، و چه چیزی بهتر از دیوارهای پوشیده شده با نمونه‌های رنگی برای یک استودیوی سرگرم‌کننده و رنگارنگ چیست؟

اما پوشاندن دیوارها به صورت مربع، و سپس اضافه ، مستطیل ها به کتیبه/پشت پاش برای من کمترین جذابیتی نداشت. کاغذ دیواری سفارش داده شده است (و امروز ارسال می شود!)، بنابراین ذهن من روی آن متمرکز است. این بدان م،است که من به یک ایده جدید لهجه‌ای نیاز داشتم.

کاشی پنی؟ نه، این هم به نظر می رسید… خب، من حتی نمی دانم. قابل پیش بینی؟ ابتدایی؟ (اتاقی پر از مربع و دایره؟ به نظر می‌رسد برای مهدکودک من، است، اما برای حمام استودیو من من، نیست.) مدام فکر می‌کردم که چیزی واقعاً لاغر، مانند کاشی مدادی، عالی است. اما انجام کل محیط با کاشی مدادی، حتی برای حمام بسیار کوچک من، بسیار گران خواهد بود. به علاوه، من در حال و هوای کمی رضایت فوری بودم، بنابراین آ،ین چیزی که می‌خواستم این بود که مجبور باشم به صورت آنلاین جستجو کنم، نمونه‌ها را سفارش دهم، منتظر نمونه‌ها باشم، نمونه‌ها را آزمایش کنم. نکته را متوجه شدید.

بنابراین به Home De، رفتم تا ببینم چه چیزی می توانم پیدا کنم. خب یه چیزی پیدا کردم! میله های رولپلاک! من مح،ات سریعی انجام دادم، نود میله رولپلاک 48 اینچی 3/8 اینچی ،یدم (هر کدام کمی بیش از 1 دلار)، و آنها را به خانه آوردم و شروع به برش آنها به قطعات 6 اینچی کردم. و بعد شروع کردم به ،ب زدن.

و ،ب زدم و ،ب زدم و مقداری دیگر ،باندم…

می‌دانم که طراحی دیوار فعلی بسیار حواس‌پرت کننده است، بنابراین باید از چشم‌های خلاق خود برای نگاه ، به آن استفاده کنید. و همچنین باید میله‌های رولپلاک را تصور کنید (ما آن را یک ردپاش نی می‌نامیم تا ظاهری فانتزی به نظر برسد) که برای تطبیق با جلیقه‌ها رنگ‌آمیزی شده‌اند. اما من عاشق بافتی هستم که اضافه می کنند! و من فکر می کنم این یک کنار هم قرار گرفتن خوب با طراحی مربع (آینده) برای دیوارها است.

همه آنها را برش دادم و حدود نیمی از آنها را سمباده زدم و به دیوار زدم. هنوز باید نیمی دیگر را سمباده بزنم و روی دیوار بگذارم.

به محض اینکه کار تمام شد، احتمالاً ابتدا آنها را رنگ می کنم و سپس تریم را به پایین اضافه می کنم. من دوست ندارم که آنها از پشت تریم بیرون بیایند، بنابراین یک لایه دیگر از یک تریم بسیار کوچک اضافه می کنم تا میله های رولپلاک (اوم، منظورم لهجه نی است) فرورفته باشد و بیرون نیاید. فراتر از تریم

من واقعاً عاشق ظاهر این هستم، و فکر می‌کنم یک معامله عالی با فقط حدود 100 دلار برای گشتن در کل اتاق است! همچنین می‌دانم که Future Kristi ممکن است مرا به خاطر استفاده از لهجه نی در اطراف سینک و مجبور ، آن‌ها به جای گذاشتن یک قطعه جامد به صورت افقی در اطراف میز، من را نفرین کند، اما من اهمیتی نمی‌دهم. او می تواند با آن مق، کند. 😀 در حال حاضر، من فقط برای انجام این کار هیجان زده هستم! و از آنجایی که کاغذدیواری امروز ارسال شد، امیدوارم تا پایان روز فردا آن را دریافت کنم و می‌توانم آن را در آ، هفته نصب کنم. این بسیار دلگرم کننده خواهد بود که واقعاً این اتاق کوچک را انجام دهیم و کاری در استودیو به پایان برس،م!

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئینات خود را به اشتراک می گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می کنم. مت مبتلا به ام اس است و قادر به انجام کارهای فیزیکی نیست، بنابراین ا،ر کارهایم را انجام می دهم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.


منبع: https://www.addicted2decorating.com/my-latest-insane-1000-wood-piece-project.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=my-latest-insane-1000-wood-piece-project