اصول دکوراسیون کلاسیک برای معماری داخلی » سبک کلاسیکسیم در معماری وبلاگ استادکار

هر سبکی در معماری و طراحی داخلی با پترن های مخصوص به خود شناخته می شود. در سبک کلاسیک از نقش و نگارهای گل و بته استفاده می شود. به کار بردن پارچه های دارای الگوی ریزنقش زردوزی شده یا کاغذ دیواری های ابریشمی با پترن های ظریف متالیک می تواند برای نزدیک شدن سبک دکوراسیون منزل شما به خصوصیات سبک کلاسیک مفید باشد.

از مبلمان تک در کنار ست مبلمان استفاده می‌کنند مانند لاوست، شزلون و حتی صندلی گهواره ای. از فرش هایی با نقوش سنتی اصیل و دستباف استفاده می کنند. شما را در ادامه با ویژگی های این سبک خاص معماری بیشتر آشنا میکنیم. سپس در دو طرف نقطه کانونی، مبلمان و اکسسوری و دکوریجات را به صورت قرینه چیدمان کنید.

  • دقت داشته باشید که بین طرح کاغذ دیواری، پارچه مبلمان، روتختی و پرده ارتباط تنگاتنگ برقرار باشد.
  • بازسازی را می توان به طور کلی عملی دانست که باعث ایجاد تغییر و همچنین تعمیر یک ساختمان می شود .
  • علاوه براین، برای سایر بخش ها می توان از رنگ های تیره مانند زرشکی، قرمز تیره، سورمه ای، فیروزه ای و سبز تیره و زیتونی استفاده کرد.
  • بازسازی منزل با رعایت نکات آتش نشانی بازسازی به طور کلی به هر عملی می گویند که باعث تعمیر و تغییر ساختمان می شود .
  • زمان بسیار زیادی برای ساخت دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل صرف می شود.

تمام رنگ ها باید نرم و گرم باشند و فضایی آرام و دنج برای ساکنین فراهم کند. سبک کلاسیک دارای ویژگی های زیادی است که فقط و فقط مختص خودش است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگرسبک هامی شود. می توان گفت کهسبک کلاسیکهمان سبک سنتی غربی است که قدری رنگ و روی عصرمعاصررا به خود گرفته است.

اکسسوری‌های لوکس و آنتیک

همچنین در سبک کلاسیک می توان از رنگ های سفید استخوانی و یا قهوه ای تیره برای کابیت ها بهره برد. نما و جلوه ی اصلی آشپزخانه به سبک کلاسیک، کابیت ها هستند. برای اینکه بتوانید، به یک آشپزخانه زیبا با سبک کلاسیک دست یابید، می توانید از تیم‌های مجرب طراحی دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. این تیم ها بر اساس میزان فضای در دسترس آشپزخانه، سلیقه و روحیات شما یک طرح زیبا برای آشپزخانه شما طراحی و اجرا می‌کنند. هنگام اجرای یک طراحی کلاسیک در اتاق نشیمن ، انتخاب رنگ باید بسیار جدی گرفته شود.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک_اسلام شهر

همچنین با انتخاب رنگ های خاص و جذاب نیازی به تغییر رنگ دکوراسیون در هر سال وجود ندارد. بنابراین ابتدا بهتر است نقطه کانونی را در دکوراسیون منزل کلاسیک مشخص نمایید و سپس شروع به چیدمان لوازم کنید. برای دکوراسیون کلاسیک پذیرایی بهتر است موقعیت مبلمان خود را مشخص نمایید. البته علاوه بر مبلمان، شومینه، دیوار پشت تلویزیون و … تجمل گرایی و استفاده از لوازم لوکس و گرانقیمت جزو عناصر جدایی ناپذیر در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک محسوب می شوند.

یک حمام کلاسیک اغلب رنگی روشن ترکیبی از بژ و سفید دارد. معمولا برای تاکید به روی جلال و شکوه این فضا این کفپوش سنگ مرمر استفاده می‌شود. آینه نقشی مهم در این دکوراسیون دارد و اغلب از یک آینه بزرگ برنزی برای دکوراسیون حمام کلاسیک استفاده می‌شود.

مردم به خوبی می توانند، با این سبک ارتباط بر قرار کنند. اگر قصد دارید، یک سبکی را انتخاب کنید، که اکثر افراد به آن علاقه داشته باشند، قطعا سبک کلاسیک است. در سبک کلاسیک از اشیا و تجهیزات قدیمی و گران قیمت بسیار بهره برده می‌شود‌. علاقه زیاد اکثر افراد به سبک کلاسیک باعث شده، که برای طراحی محل کار خود نیز از این سبک کلاسیک بهره ببرند. هیچ مولفه ای به خوبی یک فرش با اصالت، فضای ایرانی را به دکوراسیون شما وارد نمی کند.