بازسازی حمام با کاشی های گیاهی پررنگ – عکس ها را ببینید


ما به طور مستقل این محصولات را انتخاب می کنیم—اگر از یکی از پیوندهای ما ،ید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. تمام قیمت ها در زمان انتشار دقیق بود.

هزاران کاشی زیبای حمام وجود دارد تا الهام بخش بازسازی شود، و کاشی شش گوش با الهام از گیاه شناسی جالب در این حمام توسط صاحب خانه بازسازی شده است. آنا ورگارا مستثنی نیست آنا در مورد انتخاب زیبایش می‌گوید: «من به محض اینکه کاشی‌های برگدار را در فروشگاه دیدم آن را دوست داشتم (و به محض اینکه آن را در ،مت بعدی مشاهده کردید، آن را دوست خواهید داشت!).

این کاشی ارتقاء بزرگی نسبت به آنچه قبلا وجود داشت است: یک حمام ساده سیاه و سفید برای مهمانان دهه 2010 که آنا آن را “بسیار تاریک و تاریک” می نامد. اه، آنا برای رنو حمامش؟ او می خواست فضا را شخصی تر و کاربردی تر کند. (توجه داشته باشید که رنگ قبلی صفر است، همچنین سینک پایه ای بدون گزینه ذخیره سازی در زیر آن و دوش با طاقچه ای که به راحتی قابل جابجایی است.)

پس از آن یک نمایش دهنده است که به همه اینها و بیشتر دست می یابد. بخش مرکزی، کاشی طرح‌دار جدیدی است که آنا می‌گوید «به اندازه کافی ظاهری شبیه به جنگل‌های بار، دارد، بدون اینکه از بالا برود». (آنا مال خود را از یک ،ده فروش کاشی در پرو، جایی که او زندگی می کند، دریافت کرد، اما شما می تو،د سبک های مشابه را در اینجا پیدا کنید. کاشی فروشی.)

او می افزاید: «این ساده و در عین حال جالب است. «می‌خواستم مقداری سبز به داخل بیاورم، با چوب‌هایی روی زمین و لبه‌های آینه.» به علاوه، او می گوید، این یک راه عالی برای آوردن گیاهان به فضای بدون پنجره است.

آنا با یک معمار، دوستش اوچی، کار کرد تا چشم انداز خود را زنده کند. او طبقات قدیمی را با LVT با ظاهری چوبی عوض کرد، میزها را با یک گزینه چینی سبک تر (که ارزان تر و بادوام تر از مرمر بود) جایگزین کرد، یک توالت جدید و یک سینک ظرفشویی مشکی مات اضافه کرد و کف دوش را صاف کرد. آنا می‌گوید آن قطعه نهایی «همچنین باعث شد که کف حمام یکپارچه به نظر برسد».

آنا می‌گوید که در خود دوش، یک دیوار و طاقچه چوبی «حجم و فضا را برای لوازم بهداشتی فراهم می‌کند».

البته، پروژه مورد علاقه او که در این فضا به آن پرداختند، دیوار برجسته با کاشی های شش گوش در مقیاس بزرگ بود که او نمی توانست از آن خوشحال باشد. آنا می‌گوید کاشی‌کاری تا سقف، چشم را در فضا به سمت بالا می‌کشد و سقف را بلندتر نشان می‌دهد. او حتی چند کاشی باقیمانده دارد که قصد دارد از آنها برای یک DIY دیگر استفاده کند.

آنا همچنین مقداری م،ن زیر سینک با یک قفسه ملامینه شناور و یک میله حوله اضافه کرد. او همچنین یک قلاب حوله ای به دیوار اضافه کرد که با سخت افزار مشکی جدید او مطابقت دارد. آینه آنا یافت شده از یک فروشگاه در پرو بود، اما می‌تو،د نمونه‌های مشابهی از لولو و جورجیا، وست الم یا تارگت پیدا کنید. کل رنوی حمام با قیمتی در حدود 10000 دلار وارد شده است و تغییر شکل آن قابل توجه است. در حال حاضر، حمام قدیمی خسته کننده، فضایی باشکوه است که با لمس گیاه شناسی همراه است.




منبع: https://www.apartmenttherapy.com/bathroom-redo-botanical-patterned-tile-37279755?utm_source=RSS&utm_medium=feed&utm_campaign=Category%2FChannel%3A+main