بازی طراحی خود را بالا ببرید: پرده برداری از داغترین روندهای طراحی حمام برای سال 2023


سلام! ما در اینجا نگاهی دزدکی به داغترین روندهای طراحی حمام در سال 2023 داریم. آیا آماده هستید که به جدیدترین روند طراحی حمام در سال 2023 بپردازید؟ بیا بریم!

10. رنگ های خاکی و مواد طبیعی

1 UVP23 H23 Davies Design Build D Maven Design Manifold Design interior (98)
اعتبار ع،: Remodela،lic، ساخته شده توسط Davies Design Build، Designer Manifold Design interior.

دنیای طراحی امسال به دنبال مواد ساده ای مانند بتن، چوب و سنگ است. آنها حمام شما را با فضایی دنج، جذاب و خنک پر می کنند و آن را به منطقه ذن خصوصی شما تبدیل می کنند.

9. وان حمام مستقل

2 UVP23 H28 E Builders D Danielle Mead And Jeanette T،rpe (100)
اعتبار ع،: Remodela،lic ساخته شده توسط طراحان E Builders، Danielle Mead و Jeanette T،rpe.

با همان وان های ساخته شده قدیمی خداحافظی کنید و به وان های مستقل خوش آمد بگویید! این وان ها یک راه مطمئن برای حمام ، شما هستند. به علاوه، آنها در انواع مواد، شکل ها و اندازه ها برای مطابقت با سبک شیک شما ارائه می شوند.

8. خلاص شدن از شر وان های بزرگ

3 UVP23 H30 Aero Custom Homes D Katrina Weeks Design (210)
اعتبار ع،: Remodela،lic، ساخته شده توسط طراح Aero Custom Homes، Katrina Weeks Design.

بسیاری از صاحبان خانه به دنبال تطبیق با آ،ین روند حمام در سال 2023 هستند، از این رو تقاضای زیادی برای حذف وان حمام داخلی وجود دارد. مردم اکنون به دوش های بزرگ و کمدهای کت، حمام تمایل دارند.

7. فناوری هوشمند

4 ایده فناوری حمام هوشمند Ss
اعتبار ع،: Shutterstock.

حمام ها در سال 2023 در حال ارتقاء با تکنولوژی بالا هستند. از آینه‌های هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی و بلند،ای داخلی گرفته تا کنترل‌های دیجیتالی دوش، این اضافات با فناوری، تجربه حمام شما را لو،‌تر و کارآمدتر می‌کنند.

6. طراحی مینیمالیستی

5 طراحی خانه های سفارشی UVP23 H1 Magnolia توسط تارا واگستاف (44)
اعتبار ع،: Remodela،lic، ساخته شده توسط Magnolia Custom Homes Design توسط Tara Wags،.

طبق طرح‌های حمام در سال 2023، چیزهای کمی وجود دارد. خطوط تمیز، وسایل ساده، و فضاهای بدون درهم و برهمی همه چیز خشمگین است. این رویکرد مینیمالیستی فضایی عالی، پیچیده و آرام را برای خنک شدن پس از یک روز پر استرس ایجاد می کند.

5. واحد روشویی

6 UVP23 H30 Aero Custom Homes D Katrina Weeks Design (36)
اعتبار ع،: Remodela،lic، ساخته شده توسط طراح Aero Custom Homes، Katrina Weeks Design.

روکش‌های سفید رنگ در طول سال‌ها بر انتخاب‌های مشتریان برای اندازه‌ها و شکل‌های واحد روشویی غالب بوده است. در سال 2023، هجوم چوب های ارگ،ک به کابینت ها و روشویی های حمام وجود خواهد داشت.

4. کاشی های برجسته و طرح دار

7 UVPH 2021 Home 01 Regent Custom Homes Designer Olsen Homes Designer Interior Design (82) 111201
اعتبار ع،: Remodela،lic، ساخته شده توسط Regent Custom Homes Designer Olsen Homes Design interior.

در حالی که مینیمالیسم مد روز است، این بدان م،ا نیست که نمی تو،د با طراحی حمام خود کمی سرگرم شوید. کاشی های برجسته و طرح دار راه های جذابی برای گنجاندن برخی علایق بصری و شخصیتی در فضای شما هستند. به اشکال هندسی، طرح های پیچیده یا موزاییک های رنگارنگ فکر کنید.

3. ویژگی های الهام گرفته از اسپا

8 UVP23 H28 E Builders D Danielle Mead And Jeanette T،rpe (106)
اعتبار ع،: Remodela،lic ساخته شده توسط طراحان E Builders، Danielle Mead و Jeanette T،rpe.

چه ،ی طرفدار کمی نوازش نیست، نه؟ به این فکر کنید که برخی از آن چیزهای سرسبز آبگرم را مستقیماً به حمام خود بیاورید – این اتفاق بزرگ برای سال 2023 است، بدون شوخی. در صورت تمایل می تو،د از دوش بار،، دوش بخار، یا حتی سونا استفاده کنید. همه چیز در مورد ایجاد فضای آبگرم درجه یک درست در خانه است.

2. اشکال و سطوح لمسی خوب برش خورده

9 باله لمسی در طراحی حمام Ss
اعتبار ع،: Shutterstock.

یک موج کاملاً جدید در طراحی حمام وجود دارد که تماماً در مورد سطوحی است که احساس خوبی دارند – به دستگیره ها، شیرآلات، روکش ها فکر کنید. آنها در بالا و بالا هستند. مدیر عامل Norm Architects معتقد است: «اشتیاق واقعی برای پر ، حمام‌هایمان با بافت‌هایی وجود دارد که به شما احساس آرامش و خنکی می‌دهد.

1. پایداری و سازگاری با محیط زیست

10 UVP23 H25 BLJ Construction Inc D Marykate Interiors (142)
اعتبار ع،: Remodela،lic، ساخته شده توسط BLJ Construction Inc، طراح MaryKate Interiors.

“پایدار و سازگار با محیط زیست در طراحی حمام بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. چشمان خود را برای وسایل کم مصرف، چراغ های کم مصرف و مواد سازگار با زمین نگه دارید. همه چیز در مورد ساخت حمامی است که نه تنها شیک بلکه دوستدار محیط زیست نیز باشد.

بنابراین، این پایین بودن است! این روندهای جذاب طراحی حمام را برای سال 2023 در ذهن داشته باشید، زم، که آماده هستید تا حمام خود را کمی زیباتر کنید.

داغ ترین روندهای طراحی آشپزخانه در سال 2023

UVP23 H30 Aero Custom Homes D Katrina Weeks Design (65)
اعتبار ع،: Remodela،lic.

بیایید در مورد یک بازیکن کلیدی واقعی در خانه شما گپ بزنیم: آشپزخانه. ما برخی از گرایش‌های طراحی آشپزخانه در سطح بعدی را در عرشه داریم که آشپزخانه شما را شیک و جذاب نشان می‌دهد. بنابراین، بیایید به 10 ترند برتر طراحی آشپزخانه در سال 2023 بپردازیم!

با شلوغی کمد خداحافظی کنید

ایده نگهداری کفش
اعتبار ع،: Shutterstock.

در این مقاله، ما شما را با 15 استراتژی متخصص مسلح می کنیم که کمد شما را متحول می کند و فضای شما را احیا می کند. تصور کنید که دیگر مجبور نیستید در انبوهی از لباس ها جستجو کنید و در عوض بدون زحمت لباس من، برای شروع روز خود را پیدا کنید.

زن بوی گل
اعتبار تصویر: Shutterstock.

نقل مکان به یک مکان جدید همیشه یک سرمایه گذاری هیجان انگیز خواهد بود. چند روز، هفته ها و ماه های اول باعث می شود از احساس خانه جدید خود لذت ببرید. اما پس از چند سال، حتی بی‌انتهاترین دکوراسیون نیز می‌تواند قدیمی و کهنه به نظر برسد. در این مرحله، ممکن است نیاز داشته باشید که چیزها را چاشنی کنید و مکان را دوباره بکر بسازید. برای دستیابی به این هدف می‌توان انتخاب‌های متعددی انجام داد – کمی رنگ در اینجا و یک قطعه هنری در آنجا می‌تواند تفاوت را در فضای شما ایجاد کند. در اینجا ده ایده وجود دارد که به شما کمک می کند تا مکان خود را بدون ش،تن بانک تغییر دهید.

10 ساده ترین بازسازی خانه که می تو،د در 60 دقیقه انجام دهید!

ع، های زن روی دیوار
اعتبار تصویر: Shutterstock.

لذت تعمیر کارها توسط خودتان ممکن است باعث سوزش ستون فقرات شود، اما ممکن است به دلیل زمان و تلاش بسیار زیاد احساس شود. با این حال، همه تلاش‌های بازسازی نیاز به برنامه‌ریزی فوق‌العاده و نیروی کار زیاد ندارند، و چندین پروژه سریع و آسان برای بهبود خانه وجود دارد که می‌تو،د آنها را طی یک ساعت یا کمتر تکمیل کنید.

مربوط


منبع: https://www.remodela،lic.com/،ttest-bathroom-design-trends/