بهترین دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه + مشاوره و عکس-پارسیان دکور

همینطور می‌توانید برای آشپزخانه خود از روش‌های سنتی و مدرن به صورت ترکیبی نیز بهره مند شوید.. رنگ‌ها قدرت خارق‌العاده‌ای دارند و شاید اگر بگوییم که تنها به‌ وسیله‌ی استفاده‌ی درست از رنگ می‌توان یک آشپزخانه ‌ایده‌آل طراحی کرد، اغراق نکرده باشیم. رنگ‌های سبز و آبی بهترین رنگ‌هایی هستند که می‌توان دکوراسیون آشپزخانه را بر اساس آن‌ها طراحی کرد. اگر خواهان آشپزخانه‌ای پر انرژی هستید، بهتر است از رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد استفاده کنید؛ اما رنگ‌های آبی، سبز و بنفش رنگ‌هایی سرد به شمار می‌روند که احساس آرامش را به خانواده القا می‌کنند.

  • ۵- نمونه ای دیگر از آشپزخانه لوکس که از هارمونی روشن برای کابینت وکیوم و پارکت ها نیز با هارمونی تیره در کف سازی استفاده کرده است.
  • اما نکته‌ای که باید توجه کنید آن است که جهت جلوگیری از کوچک نشان داده شدن فضا، فرش‌های ساده‌تر انتخاب کنید و از انتخاب فرش‌های شلوغ اجتناب کنید.
  • اصطلاح «مدرن» به مواردی گفته می‌شه که مربوط به روزگار جدید است.
  • چون اصولی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن وجود دارد به بزرگنر نشان دادن فضای آشپزخانه کمک می کند.

حضور نور و روشنایی از دیدگاه فنگ شویی در مجله خبری دکوراسیون بسیار مهم است. نور می تواند خستگی ، افسردگی و احساسات منفی در وجود انسان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و موج انرژی های مثبت را در وجود او به حرکت درآورد. ارائه این فهرست به هیچ وجه به این معنا نیست که سایر رنگ ها امکان قرارگیری در کنار رنگ سفید در دیزاین آشپزخانه را ندارند، اما به صورت متداول رنگ های زیر به نحو جذاب تری با کابینت ها و دکور سفید رنگ ست می شوند.

بازسازی آشپزخانه و اهمیت آن

با کمک یک طراح و رکوراتور باتجربه نیازی به جستجو در مورد جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه مدرن، دکوراسیون آشپزخانه ترکیه و … کافیست سفارش خود را در “خدمت از ما” ثبت کنید و از متخصصان برتر در شهر خودتان کمک بگیرید. از گلدان های بزرگ یا استند های گل که با گلدان های کوچک چیدمان شده اند برای ایجاد یک جلوه باطراوت و جذاب استفاده کنید. طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ با گل و گلدان های تزیینی نه تنها روح زیبایی و طبیعت را به دیزاین آشپزخانه وارد می کند، بلکه یک راهکار عالی برای تغییر حس و حال آشپزخانه است. سبک نئوکلاسیک شامل سه مدل به نام های کابینت پوششی، کابینت پولیشی و کابینت انزو است، در تمام مدل های نام برده شده از ام دی اف استفاده می شود.

دکوراسیون آشپزخانه دوست داشتی خانم ها

آن دسته از منابع نور مانند انواع لامپ‌ها که با برق کار می‌کنند، نورهای مصنوعی نامیده می‌شوند. زمانی که آشپزخانه کوچکی دارید بسیار مهم است که دکوراسیون آشپزخانه و ابزار و وسایل شما در ابعاد کوچک باشند. استفاده از میز و صندلی‌های باریک، قفسه‌های باریک و در کل ابزارهای کوچک و جمع و جور باعث می‌شود علاوه بر اشغال فضای کمتر، محیط آشپزخانه شلوغ و به هم ریخته نباشد. تیم نکستا دیزاین همواره آماده طراحی دکوراسیون داخلی اعم از مسکونی، اداری، طراحی ویلا، دیزاین مطب و کلینیک، بازسازی و طراحی نما می‌باشد . برای مشاهده نمونه کارهای تیم نکستا دیزاین میتوانید به صفحه پروژه‌ها مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان برای طراحی داخلی محل مورد نظر خودتان با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فرش اتاق خواب و نکاتی که به شما کمک می کند فرش مناسب اتاق خواب را تهیه کنید

همچنین از اهمیت نورپردازی مناسب در دکوراسیون آشپزخانه مدرن قافل نشوید که تمام زحمات قبلی به باد خواهد رفت. توجه داشته باشید همان دقت و توجه ای که هنگام خرید کابینت که مهم ترین رکن آشپزخانه است به خرج می دهید همان مقدار هم در خرید کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه دقت داشته باشید. از دیگر رنگ های مورد توجه در دکوراسیون آشپزخانه می توان به خاکستری اشاره کرد که شما می توانید کابینت های ام دی اف خاکستری رنگ را در بسیاری از طراحی های مربوط به آشپزخانه ها مورد مشاهده قرار دهید. یکی از رایج ترین اشتباه هایی که توسط برخی از افراد در انتخاب رنگ صورت می گیرد، ست کردن رنگ کابینت آشپزخانه با رنگ حاکم در قسمت های دیگر منزل می باشد. در چیدمان این دکوراسیون آشپزخانه ایرانی طرحی مدرن به رنگ طوسی خنثی به کار رفته اما ترکیب مناسب آن با چوب سردی رنگ طوسی را خنثی کرده و گرمای خاصی به فضا داده است. استفاده از عناصر خاطره انگیز و ایجاد صمیمیت در فضا از شاخصه‌های اصلی این دکوراسیون آشپزخانه ایرانی است.