تخفیف‌های روز پرایم آمازون: محصولات ضروری برای سفر بعدی دیزنی


آیا برای سفر بعدی خود به دیزنی روز شماری می کنید؟ همانطور که برای یک ماجراجویی جادویی آماده می‌شوید، زمان من،ی است تا از تخفیف‌های باورن،ی موجود در روز فروش پرایم آمازون استفاده کنید، و بیایید صادق باشیم، دیزنی و صرفه‌جویی در پول هرگز دست به دست هم نمی‌دهند، بنابراین باید واقعاً از آن استفاده کنیم. مزیت تمام فروش قبل از سفر بعدی. از اقلام ضروری کاربردی گرفته تا اجناس دلپذیر با مضمون دیزنی، این فروش مجموعه گسترده ای از محصولات ضروری را ارائه می دهد که تجربه شما را در دیزنی ارتقا می بخشد. بنابراین، گوش موش را بگیرید و برای کشف بهترین محصولاتی که باید در این رویداد ،ید هیجان انگیز سعی کنید ب،ید، آماده شوید!

IMG 3113 jpg

1. کوله پشتی کوچک یا بسته ف،:

یک کوله پشتی مسافرتی یا کوله پشتی قابل اعتماد و راحت برای سفر دیزنی ضروری است. به دنبال محفظه‌ای با چند محفظه باشید تا وسایل خود را مرتب کنید و از دسترسی آسان به لوازم ضروری مانند ، ضد آفتاب، تنقلات، وسایل بار، و تلفن خود اطمینان حاصل کنید. من گزینه‌های کوچک‌تری را دوست دارم زیرا وقتی برای سوار شدن می‌روید، برخی افراد آن را جلوی خود می‌چرخانند یا آن را بین پاهای خود در کف خودرو قرار می‌دهند و اگر باران می‌بارد، معمولاً موارد کوچک‌تر مشکلی ایجاد نمی‌کنند. هنگام طوفان باران باید پانچو بپوشید

کراس بادی

2. اتاق سازمان دهنده

اگر قصد اقامت در ملک را دارید، مهم نیست چقدر برای یک اتاق ،ج می کنید، به احتمال زیاد فضای کافی در حمام نخواهید داشت، به خصوص اگر یک سوم چمدان شما از لوازم آرایش و مو باشد. داشتن کیف لوازم آرایش آویزان ترجیح داده می‌شود، این کار فرآیند بسته‌بندی را ساده می‌کند، لوازم بهداشتی شما را به راحتی در دسترس نگه می‌دارد، و پیشخوان را برای همه افرادی که از آن حمام استفاده می‌کنند، شلوغ و در دسترس نگه می‌دارد.

کیف مسافرتی کیف لوازم آرایش BAGSMART با قلاب آویزان

2. فن قابل حمل:

با سرمایه گذاری بر روی یک حوله خنک کننده یا یک فن قابل حمل، در طول ماجراجویی دیزنی خود خنک و راحت باشید. Prime Day فرصتی عالی برای ،ید این لوازم جانبی گرما با قیمت‌های تخفیف‌خورده است. خواه حوله سردی باشد که دور گردن خود ببندید یا یک فن هندزفری برای خنک نگه داشتن شما، در روزهای گرم در پارک ها از تسکین با طراوت قدرد، خواهید کرد. این مورد را در نظر نگیرید، با توجه به تجربه، من بیش از حد خوشحال بودم که بیش از حد برای یک فن / اسپری بطری دیزنی باطری دیزنی هزینه کردم.

مینی پنکه دستی

IMG 3113 jpg

3. شارژر تلفن قابل حمل:

اجازه ندهید خالی شدن باتری تلفن مانع تجربه دیزنی شما شود. خاطرات را ثبت کنید، به برنامه های تلفن همراه دسترسی داشته باشید و با شارژر تلفن قابل حمل در ارتباط بم،د. اگر در 5 سال گذشته یا بیشتر به دیزنی نرفته اید، تلفن شما در طول سفر کاملاً ضروری است. می‌تو،د از طریق My Disney App، Purchase/Utilize Genie+ (گذر سریع جدید)، رزرو غذاخوری را رزرو کنید و حتی قفل اتاق خود را باز کنید. ما معمولاً دو شارژ قابل حمل می آوریم و هیچ مشکلی نداشته ایم، و اگر بتو،د یک شارژر قابل حمل خوب با شارژ خورشیدی روی آن تهیه کنید، احساس امنیت بیشتری می کنیم!

شارژر تلفن قابل حمل

IMG 3568

4. بطری آب گیره دار:

هیدراته ماندن در طول سفر دیزنی ضروری است و یک بطری آب که دارای دسته یا حلقه گیره باشد گزینه من،ی است. به دنبال یک بطری بدون BPA و ضد نشتی باشید که در صورت خالی بودن به راحتی بسته بندی شود و در فواره های آب در سراسر پارک ها پر شود. اگر کالسکه را به همراه می‌آورید، می‌تو،د آن را به پهلو یا به کوله پشتی گیره دهید. ایرادی ندارد که یک بطری آب داخل کوله پشتی خود نگه دارید، اما وقتی بیرون و جلوی من بود، متوجه شدم که آب بیشتری می‌نوشم.

نبرد بزرگ آب با بند

5. کیت کمک های اولیه قابل حمل:

با یک کیت کمک های اولیه قابل حمل برای حوادث جزئی آماده باشید. به دنبال یکی از بانداژها، مسکن‌ها، دستمال‌های ضدعفونی‌کننده و مهم‌ترین آنها، پوست خال باشید. هیچ چیز به اندازه تاول‌های غیرمنتظره نمی‌تواند این جادو را از بین ببرد، اگر آنهایی که پوشیده‌ترین/مورد علاقه‌تان کفش‌های شما را می‌پوشند، باز هم ممکن است این اتفاق بیفتد. پارک‌ها دارای ایستگاه‌های کمک‌های اولیه هستند، اما هیچ چیز بدتر از داشتن سردرد و قرار گرفتن در آن سوی Epcot نیست که مجبور شوید در میان جمعیت حرکت کنید – در گرما برای دریافت کمی تایلنول.

جعبه کمکهای اولیه

6. عینک آفتابی و بند آفتابی مقرون به صرفه

ما هم عینک گران قیمتمان را زده ایم و هم عینک غیر گران قیمت. من می گویم هر دو سفر، من با یک جفت کمتر رفته ام. یک بار عینکم روی سرم نشسته بود. وقتی در اتوبوس دیزنی بودیم، خم شدم تا چیزهای روی زمین را بردارم، آنها به سمت بزرگسالان افتادند و قبل از اینکه پلک بزنم، شخصی به طور تصادفی روی آنها پا گذاشت. یکی دیگر را که سوار کالسکه می‌شدیم به ته کالسکه انداختم، برگشت و چیزی انداختم بالا و خمشان کردم. من می گویم با چند جفت مقرون به صرفه بروید، بنابراین می تو،د کمی بی خیال تر باشید، و هرگز نمی د،د چه زم، سوار می شوید و آنها تصمیم می گیرند که نمی خواهند سوار شوند.

عینک مقرون به صرفه

IMG 2645 jpg

7. جعبه ناهار کوچک / کو، مسافرتی

ما معمولاً برخی از مواد غذایی را به همراه تنقلات کوچک و نوشیدنی های انرژی زا ارسال می کنیم. شروع کردیم به آب‌پز ، یک جعبه ناهار عایق‌دار که با آل، نو و آب پر شده بود. این ما را در تمام طول سفر نگه داشت و همچنین باعث صرفه جویی در پول ما شد، زیرا حتی آب ها نیز قیمت دیزنی دارند.

جعبه غذاخوری کوچک

8. گیره، قلاب، قلاب، نوار ،ب

این یک تغییر بازی در سفر دوم ما بود. هر چه بیشتر بتو،د به کوله پشتی یا کالسکه خود ب،ب،د، کمتر مجبور خواهید بود در دست بگیرید. چند عدد بیشتر از آنچه نیاز دارید بیاورید. قبل از این، همه چیزهایی را که در حال برنامه ریزی بودید دارید، مقداری کالای جدید که در زمان انتظار ،یده اید، یک جفت کفش آبی، یک سطل پاپ کورن نسخه محدود و موارد دیگر. Velro روشی عالی برای مرتب و منظم نگه داشتن کابل‌های شارژر تلفن بود، بنابراین می‌د،د دقیقا کجاست.

نوار ،ب و کلیپ های

9. دنده ضد آب

تجربه دست اول، برنامه ریزی برای باران در طول سفر. امیدواریم که هرگز نیاید، اما اگر از دنیای دیزنی بازدید کنید، همیشه شانس بالایی وجود دارد. ما گفتیم که هرگز کار پانچو را انجام نمی دهیم، معلوم شد که آنها را بهتر از کت های بار، دوست داریم. من کاملاً پانچو را می آوردم، آنهایی که ارزان بودند فوق العاده بودند. اگر هنوز کت های بار، دارید، می توانند یک لایه اضافه شوند، یا گزینه های عالی برای محافظت از وسایل اضافی مانند کوله پشتی و کالسکه. اگر کالسکه ای دارید، ما همچنین توصیه می کنیم یک پوسته ضد آب برای آن ب،ید، پوسته ای که ما برای Nuna داریم، اجازه دهید Cope خشک بماند و حباب را کامل ببینید. و کفش های ضد آب را فراموش نکنید. با قرار دادن این در ثبت عمومی، کروک ها در همه جا پوشیده می شوند. بنابراین اگر عاشق مخفی کروک هستید، دیزنی از شما استقبال می کند! هاها.. اما حتما یک جفت کفش من، برای آب به همراه داشته باشید تا در طوفان باران بپوشید. اگر می تو،د یک کوله پشتی ضدآب پیدا کنید که از پوشیدن آن در تمام طول روز راضی هستید، این کوله پشتی همیشه ترجیح داده می شود، در غیر این صورت به دنبال پوسته های ضد آب باشید که به خوبی از وسایل مهم محافظت می کند.

پانچوی تنفسی ضد آب

10. کفش راحت

چند کفش ورزشی عالی در روز پرایم آمازون وجود دارد. نگاهی بیندازید زیرا انتخاب کفش من، می‌تواند به م،ای واقعی کلمه کل سفر را ش،ت دهد. شما زیاد پیاده روی خواهید کرد، بنابراین مطمئن شوید که به طور کامل در نظر بگیرید که چه کفشی به همراه دارید. دقیقاً کفش‌هایی که دو بار در دیزنی پوشیدم و در آن‌ها زندگی کردم و همه آنها را بدون هیچ تاول یا مشکلی دوست داشتم، در حال حاضر 40٪ تخفیف دارند.

کفش ورزشی Rebok Princess

IMG 3274 jpg

فروش پرایم روز آمازون فرصتی عالی برای تضمین محصولات ضروری برای سفر بعدی دیزنی شما است. از وسایل ضروری سفر مانند کوله‌پشتی و لوازم خنک‌کننده گرفته تا لباس‌های دیزنی و کتاب‌های امضا، این فروش طیفی باورن،ی از اقلام را برای بهبود تجربه دیزنی شما ارائه می‌دهد. از تخفیف ها استفاده کنید و مطمئن شوید که به خوبی برای یک ماجراجویی جادویی آماده هستید. معاملات خوب بیشتر Amazon Prime (اینجا) در فروشگاه آمازون من.

به یاد داشته باشید که مراقب معاملات پرایم روز باشید، زیرا اغلب به سرعت فروخته می شوند. منظم بم،د، فهرستی از موارد ضروری خود تهیه کنید و از هیجان یافتن محصولات فوق العاده با قیمت های تخفیف دار لذت ببرید. آماده شوید تا در شگفتی های دیزنی غوطه ور شوید و خاطراتی بسازید که در سفر بعدی شما تا آ، عمر باقی بماند!


منبع: https://www.lizmarieblog.com/2023/07/amazon-prime-day-deals-must-have-،ucts-for-your-next-disney-trip/