تغییرات آشپزخانه (به عنوان بخشی از اضافه ما)


درست پس از پایان نوشتن پست دیروز در مورد ملاقات تصادفی ام با مدیر پروژه که بر تبدیل گاراژ به استودیو ما در پارکینگ Home De، نظارت داشت، با یکی از سه پیمانکاری که اوایل هفته با آنها تماس گرفته بودم در مورد اضافه ، ما تماس تلفنی دریافت کردم. من امروز صبح با او ملاقات خواهم کرد. بنابراین به طور طبیعی، در حالی که دیروز در استودیو کار می کردم (و پیشرفت واقعاً دلگرم کننده ای داشتم که در روز دوشنبه به اشتراک می گذارم)، ذهن من با ایده های مختلفی که برای اضافه ، داشتم، اطلاعاتی که می خواهم حتماً به او بگویم و غیره می چرخید.

چیزی که تقریبا فراموش کردم آشپزخانه است. من چندین گزینه مختلف را برای آشپزخانه در طول سال‌هایی که در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای این افزوده بودم، سنجیده‌ام، همه چیز از رها ، آن به همان شکل گرفته تا ایجاد دهانه محفظه‌ای روی دیوار بین آشپزخانه و جایی که اتاق خانواده/رسانه آینده در آن قرار خواهد گرفت.

دیوار مورد نظر همین دیوار کابینت هاست. اتاق جدید خانواده/رسانه درست در طرف دیگر این دیوار خواهد بود. (با عرض پوزش، این یک ع، قدیمی است.)

آشپزخانه 7

فکر می‌کنم آ،ین باری که افکارم را در مورد این دیوار به اشتراک گذاشتم و اینکه این دیوار چگونه تحت تأثیر قرار می‌گیرد، چیزی شبیه به این ماکت واقعا بد را که در دسامبر گذشته انجام دادم تصور کرده بودم. 😀

اما از زم، که آن را به اشتراک گذاشتم، بسیاری از مردم به من هشدار دادند که آشپزخانه تا این حد به روی آن باز است خیلی زیاد اتاق های مختلف خانه فضای ذخیره‌سازی با ارزش را کاهش می‌دهد، اما هر گونه حریم خصوصی را در اتاق خانواده/رسانه‌ها نیز از بین می‌برد، زیرا از خیابان، از طریق اتاق نشیمن جلو، از طریق آشپزخانه و به اتاق خانواده، یک خط دید مستقیم وجود دارد. در طول روز، این مشکلی نیست. اما در شب، اگر در آنجا باشم و تلویزیون تماشا کنم، واقعاً حریم خصوصی را ترجیح می دهم. (من هرگز پرده‌ها را روی پنجره‌هایمان نمی‌بندم، و قصد ندارم آن را در آینده شروع کنم.)

بنابراین من سعی کردم توجه کنم. اول، من سعی کرده ام به نحوه استفاده ما از خانه خود توجه کنم، و چگونه اتاق جدید خانواده/رسانه ممکن است اوضاع را تغییر دهد. و دوم اینکه، من سعی کرده ام به ایده ای توجه کنم و به دنبال ایده ای باشم که تمام آن نیازهای (جدید) را برآورده کند.

ما هر چهارشنبه شب میزبان گروهی از کلیسای خود هستیم و این گروه تا حدود 17 نفر بوده است. وقتی این اتاق جدید را داشته باشیم، شک ندارم که به جای اتاق نشیمن جلویی در آنجا ملاقات خواهیم کرد زیرا اتاق جدید بزرگتر و (امیدوارم) راحت تر خواهد بود. و ما هر بار که دور هم جمع می شویم یک وعده غذایی را با هم می خوریم، بنابراین آشپزخانه بسیار بخشی از آن گردهمایی است. به همین دلیل، من واقعاً دوست دارم آشپزخانه و اتاق جدید خانواده به نوعی به یکدیگر باز باشند.

بنابراین من به دنبال ایده‌ای بوده‌ام که (1) به آشپزخانه و اتاق خانواده اجازه می‌دهد به روی یکدیگر باز باشند، (2) به من اجازه می‌دهد تا جایی که ممکن است در آشپزخانه فضای ذخیره‌سازی داشته باشم، و (3) امکان حفظ حریم خصوصی در شب را فراهم کند.

خوب، چند ماه پیش، با چیزی که فکر می‌کنم بهترین راه‌حل است، برخوردم. من با این طرح زیبا از Wilcon, Inc.

البته، این یک گذر از یک آشپزخانه به یک اتاق ناهارخوری است، و من از آشپزخانه به یک اتاق خانواده / رسانه خواهد بود. اما چیزی که مرا تحت تأثیر قرار داد (و چیزی که قبلاً هرگز به آن فکر نکرده بودم) قرار دادن فضای ذخیره سازی بود هر دو طرف! تعداد زیادی از اتاق‌های خانوادگی دارای فضای ذخیره‌سازی داخلی هستند، بنابراین من نه تنها می‌توانم از کل عرض فضای کابینت پایینی در سمت آشپزخانه استفاده کنم، همچنین می‌توانم دو کابینت با ارتفاع از کف تا سقف در هر انتهای آن دیوار در سمت آشپزخانه داشته باشم، بلکه می‌توانم فضای ذخیره‌سازی را در ،مت پشتی (ی،ی سمت اتاق خانواده) نیز اضافه کنم.

پس در مورد آن حریم خصوصی که می خواستم چطور؟ خب، من به این فکر می‌کنم که می‌توانم چند درهای جیبی (واقعاً نیمه درها) پشت کابینت‌های سمت آشپزخانه اضافه کنم و ظاهری مشابه را که در اتاق موسیقی دارم، که دقیقاً در مجاورت آشپزخانه است، دوباره ایجاد کنم.

به جز داشتن درهای تمام قد و راهرو مانند اتاق موسیقی، آشپزخانه دارای درهای جیبی نیمه بلند (پنجره جیبی؟) و گذرگاهی با عرض کامل کابینت های پایینی در زیر خواهد بود.

بنابراین در حال حاضر، این برنامه است. و الان چند ماهه که این برنامه هست. من نمی‌خواستم آن را زودتر به اشتراک بگذارم زیرا (1) افزودنی واقعاً در آن زمان در رادار ما نبود، و (2) می‌خواستم کمی زمان بگذارم تا در مورد این طرح بدون سردرگمی ورودی‌های خارجی زیاد فکر کنم. اما هر چه بیشتر به آن فکر می کنم، بیشتر دوستش دارم!

در اینجا یک ماکت واقعا وحشتناک از این است که این نوع عبور در دیوار پشتی آشپزخانه ما چگونه به نظر می رسد…

البته، هیچ کابینت آشپزخانه من هرگز سفید نخواهد شد. و من کوچکترین سرنخی در مورد نحوه مس،ه ، درهای جیبی که باعث حفظ حریم خصوصی در شب می شود، ندارم. بنابراین باید از تخیل خود در آنجا استفاده کنید. 😀

به روز رس،: خواننده ای که در انجام ماکت ها استعداد بسیار بیشتری از من دارد این را برای من فرستاد. این دقیقاً همان چیزی است که من در ذهن داشتم! (متش، کریس!!) سمت چپ نشان می‌دهد که کابینت‌های جلوی شیشه‌ای چه شکلی است و سمت راست با کابینت‌های جلو جامد. من از هر دو طرف آن را دوست دارم، بنابراین تصمیم دشواری خواهد بود.

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئینات خود را به اشتراک می گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می کنم. مت مبتلا به ام اس است و قادر به انجام کارهای فیزیکی نیست، بنابراین ا،ر کارهایم را انجام می دهم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.


منبع: https://www.addicted2decorating.com/kitchen-changes-as-part-of-our-addition.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=kitchen-changes-as-part-of-our-addition