خانه لوکس ، 7 راهکار مهم برای اینکه یک دکوراسیون شیک و لاکچری داشته باشید!

برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک دکوراسیون مدرن را پیاده‌سازی کنید. و برای اینکه بتوانید یکی از بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای خانه خود انتخاب کنید تا مقدمات یک دکوراسیون خوب را فراهم کنید. بخش کوچک اما مهمی از مواردی است که باید در هنگام طراحی چیدمان منزل به آن‌ها توجه کنید. ازجمله آبی و سفید، صورتی و سفید، بنفش و سفید، زرد و سفید و حتی ترکیب چندرنگ یا مبلمان طرح دار و رنگی بارنگ سفید. از ترکیبات مؤثر رنگ کرم می‌توان به دیوارهای کرم روشن و مبلمان و دکور سبز اشاره کرد.

  • در واقع خانه های لوکس به چند دسته تقسیم بندی می شود که در این بخش به دو مورد از آن ها اشاره می کنیم.
  • شاید تصور کنید که سبک‌های داخلی دکوراسیون منزل محدود به دو یا سه مورد هستند.
  • ممکن است در تغییرات دکوراسیون اداری فقط به دنبال این باشید که جزئیات را تغییر دهید اما تصمیم‌گیری همچنان داشته دشوار خواهد بود.
  • همینطور به این نکته نیز اشاره کنم که امکان خرید انواع مبلمان لوکس در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچینفراهم شده است تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم.
  • اما مسئله مهم تری در این میان وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید.
  • رنگ لاکچری دیگری که از آن در خانه های لوکس به وفور استفاده می شود، رنگ بنفش است.

طراحان داخلی، وظایفی مشابه دکوراتورها را انجام می دهند اما باید از طرف مؤسسات مهندسی و حرفه ای ویژه، صلاحیت طراحی داخلی را دریافت کرده، آموزش رسمی ببینند و مجوز حرفه ای دریافت کنند. این مسأله برای طراحی دکوراسیون داخلی متفاوت است؛ دکوراتورهای داخلی ملزم به دریافت آموزش رسمی یا تجربی حرفه ای نیستند. برای طراحی دکوراسیون داخلی، اگرچه هر دو گروه از افراد با هم همکاری دارند اما طراحان داخلی معمولاً با پیمانکاران همکاری می کنند. دکوراتورهای داخلی به ندرت، تغییرات ساختاری ایجاد می کنند؛ آنها معمولاً بر روی تصاویر و مفاهیم یک فضا تمرکز دارند. منزل زیر با مساحت فقط ۳۶ متر مربع برترین طراحی داخلی نسبت به فضا را در میان چیدمان منزل هاي نقلی این پست به خود اختصاص میدهد. داشتن چیدمانی لوکس در منزل اي کوچک آن هم با مساحت فقط ۳۶ متر که تقریبا هم اندازه یک سوئیت هست، بنظر غیر ممکن می‌آید اما آپارتمان زیر دقیقا خلاف این موضوع را ثابت میکند.

بازسازی خانه و سرویس بهداشتی

به همین دلیل بیشتر آن ها پس از مدتی، با توجه با کیفیت مصالح به کار رفته، نیاز به بازسازی و تعمیر پیدا می کنند . معماری داخلی در واقع طراحی یک فضا است که با استفاده از مرزهای ساختمان ایجاد شده و حتی طراحی اولین نقشه برای استفاده در طراحی یا تغییر دادن یک طرح یا تجدید نظر در طرح بر عهده معماری داخلی است. با اینکار در عین حفظ فضای خصوصی، نور به تمام فضای منزل نفوذ کرده و از تاریک و دلگیر شدن فضا پیشگیري میکند.

نکات بااهمیت در چیدمان زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

طراحی پایدار، یکی از ارکان طراحی دکوراسیون داخلی سبک چینی محسوب می شود. این جزئیات در دکوراسیون داخلی سبک چینی کوچک هستند که تفاوت زیادی در فضای اتاق ایجاد می کنند. اطمینان حاصل کنید که لوازم جانبی و اثاثیه را تا حد امکان پایدار و اساسی نگه می‌دارید تا در کنار یک فضای دلنشین، حال و هوای شرق آسیایی ایجاد کنید و به تعادل جریان انرژی نیز کمک خواهید کرد. طبیعتا همه ما نمی توانیم خانه هایی با متراژ بزرگ داشته باشیم بنابراین خودمان باید دست به کار شده و آن را طوری بچینیم که بزرگ تر جلوه کند. راه های زیادی وجود دارد که خانه تان را بزرگ نشان داده و از اصول طراحی دکوراسیون منزل شیک پیروی کنید. استفاده بهینه از فضا یکی از بهترین راه هایی است که شما می توانید با به کارگیری آن خانه تان را بزرگ و شیک کنید.

یکی از مهمترین ترفندهایی که می توانید دکوراسیون منزل کوچک را زیباتر بچینید، استفاده از کابینت ها، قفسه ها، کشوها و ابزارهای ذخیره سازی است. ذخیره‌سازی به معنای نگهداری لوازم و وسایل اضافی در تمام قسمت ‌های خانه محسوب می شود. یکی از این نمونه ها، قرار دادن کشوهای مخفی زیر تخت اتاق خواب است؛ به گونه ای که بتوانید لباس ها، کفش یا سایر لوازم بلااستفاده یا اضافی را در داخل آن قرار دهید.