خانه لوکس ، 7 راهکار مهم برای اینکه یک دکوراسیون شیک و لاکچری داشته باشید!

پس از حذف بخش‌های اضافه، ضروری است که مطابق با موارد مشخص‌شده، طراحی بخش‌های جدید انجام‌شده و عملیات موردنظر اجرایی شود. پس از تعیین روند کلی پروژه و انجام تصمیم‌گیری نهایی، ضروری است که اطلاعاتی درزمینهٔ ی قسمت‌هایی که نیاز به تخریب دارند کسب کنیم. این مسئله موجب می‌شود که رغبت بیشتری نسبت به حضور در آن مکان و انجام کارهای روزمره در خود ایجاد کنند. معمولاً ساختمان‌ها از چند طریق بازسازی می‌شوند یا ساختمان‌هایی احیا می‌شوند. به تعمیرات نیاز دارند و دارای استحکام و پایداری هستند به بازسازی آن‌ها پرداخته شود. بدان معنا که سطح دیوار به‌اندازه‌ای تخریب شود که به قسمت آجری آن برسد.

  • سرویس حمام با هامونی کرم ، قهوه ای و طلایی دیزاین شده و حس یک دکوراسیون لوکس را به کاربر منتقل می کند.
  • انتخاب سرویس آشپزخانه، سرویس چای خوری یا سرویس ادویه در رنگ های مختلف، نمونه‌ای از این مثال است.
  • برای تبدیل فضای داخلی دکوراسیون منزل خود به سبک مدرن می توانید از یک تک رنگ جذاب، به خصوص برای پوشش دیوارها، سقف و سایر وسایل استفاده کنید.
  • طراحی دکوراسیون منزل ایرانی می‌تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد!
  • ازآنجایی‌که می‌خواهید بازسازی ساختمان شما ازنظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه باشد.

بعداز آشپزخانه به اتاق خواب می‌رسیم که توسط شیشه هاي دودی از سایر قسمت هاي منزل جا شده هست. معماری داخلی به معنای طراحی نقشه برای یک فضای مشخص است که به منظور تغییر یا طراحی دکوراسیون داخلی انجام می شود. این امر با در نظر گرفتن جنبه های انسانی طراحی می شود و در واقع شامل طراحی و ساخت فضای داخل ساختمان است. پس بهتر است برای طراحی داخلی منزلتان از یک کارشناس با تجربه و کار بلد که در این زمینه تجربه ی کافی داشته باشد کمک بگیرید.

مثلا بعضی ها دوست دارند چیدمان منزلشان بر اساس دکوراسیون سنتی باشد. حتی در چیدمان های دیگر مانند طراحی داخلی اداری هم در نظر گرفته می شود. همه دوست دارند که زیباترین دکوراسیون داخلی منزل را داشته باشند. اما خیلی ها نمی دانند که بر چه اساس و اصولی باید به این زیبایی رسید. ما در شرکت دکوراسیون داخلی سفید به همراه طراحان حرفه ای و خبره.

شیک ترین رنگ اتاق نشیمن

یک فضای گفتگو مناسب و دلنشین معمولا به شکل ” U ” است و می توان آن را با یک کاناپه و دو صندلی که رو به روی هم و در انتهای یک میز قهوه قرار می گیرند، طراحی کرد. حتما نباید تمام وسایل خانه نو و به روز باشند تا دکوراسیون شما جذاب و خاص به نظر برسد. همیشه مقداری فضای خالی در اطراف باقی بگذارید، این کار به شیک شدن فضا خانه شما کمک زیادی می کند. در یک اتاق نشیمن هر چهار پایه مبل باید روی فرش قرار گیرد؛ در غیر این صورت بدانید که فرش کوچکی را انتخاب کرده اید، اگر این امکان برای شما وجود ندارد، حداقل دو پایه جلویی مبل را روی فرش قرار دهید. قاعده اصلی طراحی داخلی به ما می گوید که فرش باید منطقه صندلی ها و مبلمان را مشخص کند. همچنین باید مقیاس را در نظر بگیرید، به عنوان مثال برای یک دیوار بزرگ، یک قطعه هنری بزرگ انتخاب کنید و یا حتی می توانید از چند قطعه کوچکتر و به سبک گالری استفاده کنید؛ در این حالت فاصله زیادی بین تصاویر قرار ندهید.

جیسون آرنولد با این کار فضا را وسیع تر نشان داده است و باعث شده امروزی تر به نظر برسند. هرچند که نصب تخته ها به صورت عمودی نیز می تواند برای اتاق هایی با سقف بلند ایده آل باشد. مبل زیبای لاریسا یک مبل بسیار راحت و با کیفیت و پر طرفدار است که با طراحی به خصوصی خود می تواند زیبایی بی نظیری به دکوراسیون پذیرایی شما ببخشد.

سبک شیکر در دکوراسیون منزل

بهتر است هر تابلویی که برای زیبایی دکوراسیون خانه انتخاب می کنید در هماهنگی با سایر قسمت ها باشد. برای هماهنگی در دکوراسیون داخلی منزل، باید از طرح ها و رنگ های مشابه در مبل، پرده، کوسن مبل و … استفاده نمایید. یکپارچگی در طراحی بسیار مهم است ولی اگر بیش از اندازه از آن استفاده نمایید ممکن است برای شما کسالت آور و تکراری گردد. منظور از دکوراسیون مدرن استفاده از وسایلی برای چیدمان و دکوراسیون داخلی است که مد روز بوده و مورد پذیرش نسل جوان واقع می‌شود.

اگر خانه کوچکی دارید برای داشتن دکوراسیون منزل شیک، هیچ گاه به سراغ رنگ های تیره برای دیوار نروید. البته منظور ما از آینه، به کار گیری یک آینه کوچک در انتهای پذیرایی نیست بلکه منظور نصب آینه بر روی یک دیوار (به صورت کامل) است. آیا کسی را می شناسید که دلش نخواهد خانه ای شیک و زیبا داشته باشد؟ قطعا همه ما دلمان می خواهد خانه مان شیک باشد اما گاهی نمی دانیم چگونه! طراحی دکوراسیون منزل شیک، درصد زیادی بستگی به مدهای آن سال دارد. البته منظور ما این نیست که برای داشتن خانه ای شیک باید هر سال کل دکوراسیون خانه را عوض کنید و طبیعتا هزینه زیادی متحمل شوید بلکه منظور ما پیروی از اصولی است که مطابق با زمان زندگی شما باشد. بنابراین شرط اساسی برای داشتن یک خانه شیک بهره گیری از اصول و البته سلیقه به خرج دادن است.

اگر فکر می کنید آینه های قدیمی سخت پیدا می شوند و باید قیدشان را بزنید خبر خوشی برای شما داریم؛ آینه های خانه مادر بزرگ را با نام تجاری آینه پتینه می توانید در بازار تهیه کنید. این آینه ها به نحوی ساخته شده اند که یادآور همان روزهای خوش دوران کودکیمان هستند. در ایجاد فضاهایی برای نگهداری وسایل خود خلاق باشید و از آن نترسید. مانند جوی مویلر که دوست دارد، از نردبان برای نگهداری حوله استفاده کند.