خانه لوکس ، 7 راهکار مهم برای اینکه یک دکوراسیون شیک و لاکچری داشته باشید!

در ادامه چندین عکس پذیرایی شیک آورده ­ایم تا ایده ­هایی برای طراحی پذیرایی شما باشند. حالا که تکلیف وسایل دیگر در پذیرایی مشخص شد؛ نوبت بهمدل لوستر می ­رسد. قرار است لوستری زیبا و جذاب برای پذیرایی انتخاب کنید؛ پس باید به جزئیات دکوراسیون توجه کنید. رنگ، طرح و سبک دکوراسیون پذیرایی و همچنین مساحت پذیرایی از موارد مهمی هستند که برای انتخاب لوستر پذیرایی باید به آنها توجه کنید. برای طراحی داخلی حمام به سبک زیباتر یک سبک دکوراسیون یا ترکیب رنگ یا یک نمای دلخواه پیدا کنید. رنگ های روشن، رنگ های تیره، کاشی و سرامیک انواع سنگ های دکوراتیو برای این کار مناسب هستند.

  • تعجبی ندارد که استفاده از رنگ طلایی، ناخودآگاه ما را به یاد طلا می اندازد بنابراین استفاده از این رنگ تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون خانه های لوکس دارد.
  • این مسئله زمانی که هال و پذیرایی در کنار هم قرار دارند و از یک طرف نور دریافت می­ کنند اهمیت بیشتری دارد، باید مسیر نور را برای رسیدن به بخش ­های پذیرایی و هال باز بگذارید.
  • هنگام در نظر گرفتن محلی برای ذخیره هر چیزی از وسایلی به‌عنوان دکور استفاده کنید تا فضا را ازآنچه هست هم بهتر کنید.
  • پالتی از سبزها، آبی‌ها و زردها برای وسایل عجیب‌وغریب کاربردی بهتر از ترکیبی رندوم از رنگ-هایی که در سرتاسر اتاق پراکنده هستند دارد.
  • درصورتی‌که به سبک زرین و جواهر مانند تمایل دارید، این سبک طراحی دهه‌ی ۱۹۲۰ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
  • نورپردازی مسئله ای است که در دکوراسیون تمام محیط ها مورد توجه قرار می گیرد.

یک خانه شیک و باکلاس با دکوراسیون لوکس با طراحی منحصر به فردی همراه است. در این بخش ، خانه لوکسی را بررسی می کنیم که در بخش های مختلف طراحی داخلی ، از رنگ های های کرم ، قهوه ای ، یاسی ، طلایی ، صورتی ، آبی و سبز استفاده کرده است. رنگ طلایی یک قسمتی مهمی از دکوراسیون خانه‌های شیک است.تضاد رنگ طلایی و مشکی نیز یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و جذاب است. شما می‌توانید انواع رنگ‌های متفاوت را در دکوراسیون خانه های شیک بیابید.در اکثر خانه های فوق لوکس رنگ طلایی در دکوراسیون خانه حضور جدی دارد و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر چند که این رنگ بیشتر به عنوان لوازم تزئینی به دکور خانه‌ها اضافه می‌شود اما تاثیر فوق‌العاده‌ای در ایجاد فضایی شیک و منحصربفرد دارد.

بهترین نوع موکت برای پذیرایی شیک

آویزان کردن اکسسوری‌های هنری از در و دیوار خانه این طراحی را کامل‌تر می‌کند. لامپ و لوسترهای دیواری می‌توانند حس و حال دکوراسیون شیک اتاق پذیرایی را حسابی عوض کنند. لوسترهای آویزان از سقف یا همان «چلچراغ» هم حال و هوای را درام و هنری می‌کنند. برای انتخاب لوستر بهتر است سراغ لوسترهای بزرگ و حجیم بروید که هیچ وقت از مد نمی‌افتند. برای کامل شدن سیستم روشنایی اتاق، کافی است، لوستری زیبا و لوکس در مرکز سقف آویزان کنید تا فضای اتاق خصوصا در شب کاملا رمانتیک و عاشقانه شود. سعی کنید پنجره ها را نیز با پرده های نازک و حریر بپوشانید تا نور طبیعی به آسانی فضای اتاق را در طول روز روشن کند.

آینه دکوراتیو طرح گوزن

آشپزخانه یکی دیگر از فضاهای موجود در هر خانه ای است که بهتر است طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه نیز به صورت اصولی انجام شود. بهتر است در هنگام خرید مبلمان و اکسسوری درست انتخاب کنید و چیدمان صحیحی با توجه به ابعاد فضای پذیرایی داشته باشید. طرح ها و تم های چینی عمدتاً از رنگ های طبیعت الهام گرفته شده اند. بنابراین، بهتر است پس زمینه را تا حد امکان در رنگ های خنثی نگه دارید. ممکن است فکر کنید که رنگ سفید، تنها گزینه شماست، اما استفاده از کرمی ملایم، آبی روشن، نقره ای کم رنگ و حتی خاکستری، همان حس را در فضا منعکس می کند.

فنگ شویی نوعی فلسفه برای ایجاد تعادل در خانه برای ایجاد هارمونیو افزایش آرامش به زندگی روزمره‌ی شما است. هنگام انتخاب مبلمانتان هدفتان خرید آن‌هایی باشد که پایه‌هایی کوتاه نسبت به زمین داشته باشد. انتخاب رنگ نقش مهمی بازی می‌کند و شما قطعاً باید از رنگ طلایی در تمام نقاط برجسته استفاده کنید. هدف این سبک ساده، غنی و رنگارنگ به نظر رسیدن بدون زیاده‌روی است. خانه‌ی روستایی مدرن فضایی گرم و صمیمی دارد که همه‌ی عوامل خود را از روستانشینی را با کنتراست بالا و پایین که به‌خوبی به‌ویژه با خانواده‌های رو به رشد هماهنگی دارد شامل می‌شود.

۱۸. تزیین ورودی خانه با آینه

زمانی که صحبت از اجرای بهترین دکوراسیون منزل به میان می آید، ایده‌های متنوعی وجود دارد که شما می توانید از آن الهام بگیرید. زیباترین دکوراسیون منزل برای افرادی که در یک خانه زندگی می کنند قابل اجرا است؛ همان ایده ها با خلاقیت های بیشتر برای خانه های نو و افرادی که به منزل جدید نقل مکان کرده‌اند نیز در دسترس است. با ما همراه باشید تا شما را با جذابیت های بیشتری از دکوراسیون آشنا کنیم. نصب کاغذ دیواری و دیوارپوش های تزئینی ساده و سه بعدی، نمونه ای ابزارهایی هستند که در دکوراسیون داخلی برای دیوارهای منزل وجود دارند. برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان، دیوارهای خانه را با کاغذ دیواری تزئین کنید که دارای الگوها، رنگ ها و نقوش جذاب و غیرمعمول هستند. می توانید اشکال انتزاعی که از طبیعت الهام گرفته اند یا سایر نقوش رنگارنگ را انتخاب کنید؛ به این ترتیب، دیوارها را به یک اثر هنری زیبا تبدیل می کنید.

هر چه لوازم فضای تان کمتر باشد، هر کدام از لوازم تان خاص تر و نمایان تر دیده می شوند. زمانی که بحث هنر به میان می‌آید، خیره کننده ترین آن ها اثر واحدی است که اندازه بزرگی دارد. سرمایه گذاری کردن روی یک بوم نقاشی یا تصویر چاپی بزرگ به جای چندین اثر هنری کوچک می‌تواند به کل اتاق جلوه‌ای از رنگ و زیبایی را هدیه کند. در ساختمان‌های قدیمی، کمد دیواری به‌وسیله‌ی دیوارکشی و چهارچوب فلزی انجام می‌شد که این متریال ها موجب کوچک شدن فضای اتاق می‌شدند. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد نحوه بازسازی دکوراسیون منزل خود همین‌الان با شماره‌های ۰۹۱۲۲۸۶۹۲۲۰ | ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید. هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را بیشتر ایجاد کنید.