خانه لوکس ، 7 راهکار مهم برای اینکه یک دکوراسیون شیک و لاکچری داشته باشید!

رنگ های خنثی جزو انعطاف پذیر ترین رنگ ها محسوب می شوند رنگ های سبک و خنثی مانند بژ و خاکستری در جذابیت و زیبایی خانه ها نقش بسیار پر رنگی را اجرا می کنند. برای فریب دادن چشم ها، سقف خانه خود را با سفید رنگ آمیزی کنید، از آینه های بزرگ در اتاق استفاده کنید و یا حتی پرده ها را بالاتر از پنجره ها آویزان کنید. بهترین گزینه برای پرده، ترکیبی از پارچه هایی سبک وزن مانند کتان، نخ و ابریشم است، چرا که بسیار خوش حالت هستند و روی پنجره نمای بسیار زیبایی ایجاد می کنند.

  • به یاد داشته باشید که به دنبال یک پس زمینه آرام هستید که فضایی آرام و دلنشین را ارائه می دهد.
  • در این سبک طراحی از مبلمان مخملی و عتیقه جات گرانبها؛ پالت های رنگی مورد استفاده در سبک هالیوودی عمدتاً بنفش، فیروزه ای، قرمز و ….
  • انتخاب این رنگ می­ تواند هماهنگ با رنگ مبلمان، پرده و حتی فرش خانه شما انجام شود.
  • زمانی که ساله های زیادی از ساخت خانه ی شما گذشته باشد، احتمال خرابی و خسارت اجزای خانه و یا خطرات دیگر با گذشت زمان زیاد می شود.

اگر به ایده های اجرا شده نگاه کوتاهی داشته باشید، حتماً گزینه های الهام بخش در آن ها پیدا می کنید. شاید دکوراسیون داخلی پذیرایی، سالن نشیمن و هال برای شما سخت ترین کار باشد، اما در کنار طراحان دکوراسیون مدلهای مناسب را پیدا خواهید کرد. انتخاب رنگ مناسب یکی از عناصر جدایی ناپذیر از طراحی دکوراسیون است. رنگ های زرد، سفید، نارنجی در طیف روشن و تیره، احساس درخشندگی و نشاط را به شما می دهند.

ایده هفت – این اکسسوری ها هستند که حس و حال یک دکور ساده رو به یک خانه لوکس و جذاب تغییر میدن

طراحی مدرن شهری در جوامع جهانی با توجه به وابستگی آن به سبک معاصر، مدرن و صنعتی برای افزایش سطح زندگی جهانی، روشی نامحدود (ازنظر زمانی) و تأثیرگذار در دکوراسیون را به وجود می‌آورد. روزبه‌روز بر محبوبیت سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی افزوده می‌شود،این سبک بر سادگی آرام و پاک که به‌صورت جهانی پذیرفته‌شده تأکید دارد. عناصر طراحی داخلی سبک سنتی را با عوامل خانه‌های روستایی مرتبط می‌سازد. همچنین می‌توانید در سبک دکوراسیون کلاسیک از رنگ‌های مختلفی مثل کرم و قهوه‌ای و زرشکی استفاده کنید .

روش‌هایی مثل تغییر رنگ دیوار، استفاده از رنگ و مواد مختلف، قالیچه، روشنایی و چیدمان صحیح مبلمان ضمن تعریف فضاهای مجزا، محیطی هماهنگ و منسجمی را ایجاد نمایید. اگر به خانه‌های اصیل ایرانی نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که رنگ‌های سفید، کرمی و بژ بیشترین کاربرد را در رنگ‌آمیزی دکوراسیون آن‌ها دارند. در یک آشپزخانه ساده، انتخاب چند متریال می‌تواند واقعا ظاهر آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، این بدان معنا نیست که همه لوازم لوکس باید عناصر توکار باشند. یک یا دو لوازم دکوری زیبای ساخته شده از سنگ مرمر مانند تخته خوردکنی که در تصویر نشان داده شده می‌تواند ظاهر سنگ مرمر را به آشپزخانه بیاورد حتی اگر در جای دیگر به کار نرفته باشد.

یخچال درون کابینتی در مدل های خاص و جدید

پالت رنگی ساحلی رایج شامل طیف‌های آبی روشن و سبزهای برگرفته از اقیانوس همراه با کرم‌ها و رنگ‌های خنثی برای ظاهری زیبا و آرامش‌بخش است. این چاردیواری شما است و شما می‌تواند آن‌ها را با یک سبک خاص محترم بشمارید. برای خانه‌های خود می‌توانید با استفاده از تصویر بالا از کاناپه‌ی بدون محدودیت زمانی، صندلی‌های مشابه به دوره‌ی لویی پنجم، ترکیبی دست‌چین از قطعات هنری استفاده کنید. این سبک را تا حدودی می‌توان تلفیقی از سادگی، پیراستگی و زیبایی در آرامش فاخر و عملکرد دانست. شما می‌توانید از فرش ایرانی و پرده‌های متناسب با آن برای تکمیل این سبک استفاده کنید. وهر چه چوبی که در این سبک به کار می‌رود تیره‌تر باشد این فضا جذاب‌تر خواهد بود.

توجه به این نکته ضروری است که این‌گونه فضاها را می‌بایست با عناصر ارزان‌تر تزئین کرد. مهم‌ترین مرحله در این پروسه عایق‌بندی کف‌ها دیوارها، تعویض یا تعمیر تأسیسات ولوله کشی، تعویض کاشی‌ها و تعویض توالت و وان است. در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام ابتدا باید اولویت‌بندی انجام شود.