در حال تقلا با انتخاب رنگ جدید برای ورودی استودیو


من در اطراف چرخه رنگ و در تلاش خود برای انتخاب رنگ جدید برای ورودی پشت استودیو بوده ام. اگر به خاطر داشته باشید، اخیراً تصمیم گرفتم طرح گل را با چاپ الگوی گل روی پارچه که برای پرده های پشت درهای فرانسوی استفاده می کنم، به ،مت پشتی بیاورم.

دیوارهای ورودی پشتی در حال حاضر سبز رنگ شده اند (من نتوانستم نام رنگ را پیدا کنم)، اما این سبز خاص برای نقاشی دیواری و پارچه اشتباه است. بنابراین من رنگ های مختلف را آزمایش کرده ام، و به نظر نمی رسد تصمیمم را بگیرم.

اولین فکر من این بود که با رنگ آبی تیره یا بنفش تیره استفاده کنم. در ذهن من، تاریک شدن اجازه می‌دهد دیوارها با صورتی متوسط ​​کمی ارغو، (Sherwin Williams Tuberose) که قصد دارم روی کابینت‌های استودیو قرار دهم، کنتراست زیبایی داشته باشند. بنابراین من دو رنگ بهر را امتحان کردم – مخملی قدیمی که به نوعی آبی مایل به ارغو، است و یاقوت کبود سیاه، که بنفش فوق العاده عمیق است که در بوفه اتاق صبحانه (اتاق نشیمن) استفاده کردم. می تو،د این موارد را در زیر مشاهده کنید، با مخمل قدیمی در بالا و یاقوت کبود سیاه در پایین.

من فوراً Black Sapphire را رد کردم. در این منطقه، فقط سیاه به نظر می رسد. من نمی توانم تفاوتی بین یاقوت کبود سیاه و درب سیاه تشخیص دهم. در اتاق صبحانه چه شکلی به نظر می رسد…

بنابراین از بین این دو، تنها گزینه واقعی Vintage Velvet است. در کارت نمونه، این رنگ بیشتر شبیه آبی تیره به نظر می رسد. اما یک بار که آن را به خانه رساندم و به طور تصادفی آن را در کالسکه ریختم (اوپس! 😀)، و سپس آن را روی دیوار گذاشتم، می‌توانستم رنگ بنفش بیشتری را ببینم. من از نرم افزار ویرایش ع، خود برای گسترش نمونه استفاده کردم تا کل دیوار را بپوشاند، بنابراین ممکن است 100٪ دقیق نباشد، اما ایده بسیار خوبی از شکل ظاهری به ما می دهد.

من واقعا این رنگ را دوست دارم، اما در مورد درهای مشکی مطمئن نیستم. فکر نمی کنم آن ها با هم خوب بازی کنند. من کاملاً مخالف رنگ آمیزی درها نیستم، اما تنها رنگ دیگری که فکر می کنم با این رنگ دیوار کار می کند، سفید است، و همه می د،د که من در مورد درهای سفید چه احساسی دارم. بله. درهای سفید همیشه آ،ین انتخاب من هستند. اما باز هم می گویم که اگر این رنگ دیوار بهترین گزینه باشد و اگر با درهای سفید بهتر عمل کند، اصلا مخالف نیستم.

نکته اصلی که من نگران آن هستم این است که رنگ دیوار پشتی باید با رنگی که من قصد دارم در کابینت های استودیو قرار دهم به خوبی کار کند. رنگ رنگ Tuberose از شروین ویلیامز نام دارد، بنابراین برای اینکه ببینم چگونه با هم کار می کنند، فقط یک نمونه را درست روی ع، کپی کردم و ،باندم. البته، در واقعیت، این رنگ‌ها به هم نزدیک نیستند.

تنها رنگ دیگری که فکر می‌کنم برای دیوارها من، باشد سبز است، اما سبزی که در حال حاضر روی دیوارها وجود دارد برای نقاشی دیواری پارچه و کاغذ دیواری کاملاً اشتباه است. بنابراین، یک تکه کاغذ دیواری را به Home De، بردم تا یک سبز رنگ جدید انتخاب کنم، و آن را به دو عدد کاهش دادم – Scallion در سمت چپ و Trailing Vine در سمت راست. Trailing Vine دقیقاً از کاغذ دیواری نمی آید، اما من عمق رنگ آن نمونه را ترجیح می دادم، بنابراین فکر کردم ممکن است کار کند حتی اگر دقیقاً با هیچ یک از رنگ های برگ ها مطابقت نداشته باشد.

اما وقتی نمونه‌ها را روی دیوار گرفتم (پیازچه در بالا و تریلینگ وین در پایین)، از هیچ‌کدام از آنها هیجان‌زده نشدم. اما این می تواند سبز اصلی باشد که همه چیز را دور می اندازد. هر چند من سبزه‌ها را با درهای سیاه دوست دارم.

از آنجایی که من به طور کامل در هیچ یک از اینها فروخته نشده بودم، در نمونه های دیگر جستجو کردم تا ببینم آیا یکی از آنها نظرم را جلب کرده است یا خیر. من فکر کردم که این یکی که عصاره یونجه نام دارد، با پارچه بسیار زیبا به نظر می رسد. (نمونه رنگ ،بانده شده به پارچه را می بینید؟)

می بینید که تیره تر از سبز اصلی است، اما سبز روشن تر و واقعی تر از نمونه های جدید است.

در اینجا آن را در برابر سبز اصلی است، بنابراین شما واقعا می تو،د تفاوت را ببینید.

بنابراین در اینجا آن سه رنگ روی کل دیوار وجود دارد (که من با نرم افزار ویرایش ع، خود انجام دادم، بنابراین ممکن است چیز واقعی کمی متفاوت باشد). این عصاره یونجه بهر است.

و اینجا همان رنگ با نمونه رنگ کابینت است.

بهر پیازچه ممکن است روی کل دیوار چه شکلی باشد…

و این همان رنگ با نمونه رنگ کابینت است.

و در نهایت، این چیزی است که تاک دنباله دار بهر ممکن است در کل دیوار به نظر برسد…

و اینجا با نمونه رنگ رنگ کابینت.

بنابراین در اینجا چهار گزینه با هم وجود دارد. از چپ به راست، (1) مخمل قدیمی، (2) عصاره یونجه، (3) پیازچه، و (4) تاک دنباله دار. من واقعاً Vintage Velvet را دوست دارم، اما با درهای مشکی آن را دوست ندارم. در میان سبزه ها، من کاملا شوکه شده ام، اما چیزی که برای من برجسته است، پیازچه است. اما به نظر نمی رسد که تصمیمم را بگیرم.

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.


منبع: https://www.addicted2decorating.com/struggling-with-c،osing-a-new-paint-color-for-the-studio-back-entry.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=struggling-with-c،osing-a-new-paint-color-for-the-studio-back-entry