دکوراسیون اتاق خواب دو نفره؛ چیدمان جدید و زیبا سرامود

با این که انتخاب رنگ‌هایی با تناژ سرد در این سبک، رایج است، اما به کار بردن اندکی رنگ گرم و شاد در برخی عناصر و لوازم دکوراسیون، نه تنها تناقضی ایجاد نمی‌کند، بلکه می‌تواند به جذابیت و گیرایی این سبک هم بیفزاید. مس، نقره، کروم و نیکل با سطوح چوبی جفت می‌شوند تا حس و حال صنعتی فضا را حفظ کنند. در این سبک دیوارها معمولا آجری بوده و لوازم اتاق شما مانند تخت خواب، لوازم دکور و یا پاتختی کنار تخت از جنس مس، فلز و یا برنج هستند.

  • چهارم؛ از روتختی و پرده های تیره کمتر استفاده کنید و در صورت علاقه به این رنگ ها، آن ها را به صورت ترکیبی و بافت دار تهیه نمایید.
  • در این اتاق یک تابلو نقاشی یا قاب عکس بزرگ بهتر از ۱۲ تا عکس مربع است، اگر می خواهید تیرگی به فضای داخلی اتاق اضافه کنید قاب مشکی بهترین گزینه است.
  • رنگ اصلی این نوع دکوراسیون سفید است و رنگ‌های دیگر این سبک شامل خاکستری، سفید و قهوه‌ای می‌شود.
  • اگر می‌خواهید اتاق شما بزرگ و دلباز به نظر برسد، در انتخاب رنگ اتاق خواب از رنگ روشن برای دیوارهای اتاق استفاده کنید، زیرا رنگ‌های تیره حس کوچک و دلگیر بودن محیط را در افراد به وجود می‌آورند.

تخت بالایی دارای محافظ سراسری است و امنیت فرزند شما را به طور کامل تامین می کند. بازدید و مشاوره رایگان و ارایه محصولی زیبا از جمله مزیت های محصولات این شرکت در بازار محسوب میگردد. این مجموعه شعار خلاقیت، سخت کوشی و تخصص راجهت رسیدن به محصولی با کیفیت سرلوحه سیاستهای خود قرار داده است. مجموعه ورتینا با بهره گیری از کادری متخصص و مجرب، اهداف متعالی خود را پیش میبرد. درمرحله نخست طراحی وتولید محصولی با کیفیت به منظور تامین خواسته مشتریان وآشنا کردن آنها با محصولات بروز دنیا میباشد. مبنا و اصول کار حرفه ای خود قرار داده و جهت تحقق آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد .

تزیین اتاق خواب

این تخت به امکانات دیگری از قبیل سیستم صوتی، کول باکس و گرمکن، ماساژور غلطکی حرا.. شلف های دیواری در واقع مدل به روز و مدرن طاقچه های قدیمی اند که امروزه در طرح های بسیار متنوعی عرضه می شوند. تقریبا تمام شلف های دیواری از دو قسمت تشکیل شده اند که شامل رویه و پایه می باشد که رنگ.. لامپ های هالوژن می توانند یک ناحیه را به صورت نقطه ای یا پیوسته روشن کنند و به این وسیله روی آن قسمت تمرکز بیشتری ایجاد می کنند. یکی از مزایای هالوژن ها، ایجاد مناطق روشن به صورت لکه ای برای هر قسمتی از اتاق است که تمایل به نورپردازی آن دارید. اتاق مستر که بیشتر در اختیار والدین است باید نهایت امکانت و راحتی را در پی داشته باشد.

انتخاب فرش اتاق خواب دخترانه

در اتاق خواب های باریکی که با مرکزیت قرار دادن تخت خواب طراحی و دکوراسیون می شوند، یکی از معمول ترین مشکلاتی که افراد با آن مواجه می شوند این است که فضای کافی برای ذخیره سازی و جاسازی اشیاء باقی نمی ماند. معمولا در چنین اتاق خواب هایی امکان استفاده از کمد های آماده وجود ندارد و لازم است که بر اساس ابعاد اتاق خواب، کمدی مخصوص طراحی شود. اگر به سبک روستیک علاقه‌مند هستید و دوست دارید فضای اتاق‌تان شبیه فضای یک کلبه چوبی وسط جنگل باشد، پیشنهاد می‌کنیم از دکوراسیون اتاق خواب چوبی استفاده کنید. همان‌طور که از نامش پیداست، باید متریال اصلی لوازم در چنین اتاقی از چوب باشد. بهتراست آن را در مختصاتی وسط دیوار قرار دهید؛ طوری‌که فاصله آن از دیوارهای عمود تقریبا برابر باشد.

اگه میخوای کابینت خونه رو عوض کنی، قیمت روز کابینت مدنظرت رو از بهترین کابینت سازهای شهرت بگیر

رنگهای سفید و کرم روشن در اتاق خواب باعث آرامش ودلباز جلوه دادن میشود. هرچه رنگها تیره تر شود کار شیک تر وهرچه روشن تر شود کار دلباز تر خواهد شد. چه بسا با توجه به نیاز خود دکوراسیون داخلی محیط خود را ترکیبی طراحی کنید یا از طراح خود بخواهید.