دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک هالی سارن طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی ، بازسازی ساختمان

این مدل فرش پرز بلند، یکی از فرش های جالب و جدید برای اتاق خواب هاست. یک فرش پرز بلند کنار تخت یا وسط اتاق خواب، جلوه ای مدرن و خاص درست می کند. از زمان قدیم طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین بخشهای ساختمان بود. مطمئنا برایتان پیش آمده است که وارد یک ساختمان قدیمی شده وحس آرامش وامنیت را با تمام وجود حس کردید. این حس آرامش خانه های قدیمی بدین خاطراست که طراحی این سبک خانه ها تماما با فکر وهدف بوده است.

  • همچنین زیر پرده اصلی، از آستر استفاده کنید، تا برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور بتوانید از آن استفاده کنید.
  • رنگ های خنثی تسکین دهنده و آرام بخش هستند اما عدم استفاده از کنتراست باعث ایجاد خستگی و یکنواختی می شود.
  • خیلی ها با نمای ستاره ای یا اقیانوس توسط سقف کاذب فضای جذابی را برای اتاق خواب ایجاد می کنند .
  • یکی دیگر از مواردی که چیدمان اتاق خواب را از کسل کننده شدن نجات می دهد، وجود طرح های برجسته در آن است.
  • مطابق تحقیقات بنیاد ملی خواب ، بزرگسالان بین ۱۸ تا ۶۴ ساله بایستی هر شب بین هفت الی نه ساعت بخوابند و افراد مسن در سنین ۶۵ سال و بالاتر به حداقل هفت الی هشت ساعت استراحت در شبانه روز نیاز دارند.

به علت اینکه این سرویس خواب ها از چوب تهیه شده اند می توانند در دکوراسیون داخلی اتاق خواب حس طبیعت را جاری.. شما میتوانید در سقف اتاق، کمدها، راهرو ها، و پس زمینه کتابخانه و قفسه ها هم از کاغذ دیواری استفاده نمایید. اما توجه داشته باشید که انتخاب کاغذ دیواری با طرح، رنگ و بافت مناسب صورت گیرد تا شاهد تاثیر مثبت آن در فضای خانه باشید. انتخاب مدل اتاق خواب و چیدمان آن امری کاملاً سلیقه ‌ای است و با توجه به سلیقه و هدف شما از مدل اتاق خوابتان تعیین می‌شود.

برای دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری به چه چیزهایی نیاز دارید؟

از آنجایی که اتاق خواب محل استراحت و خواب است بهتر است از رنگ های ملایم و آرامبخش استفاده کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری در آن استراحت کنید و خستگی کار روزانه را از تنتان بیرون کنید . به هیچ عنوان از رنگ های تند و جیغ استفاده نکنید زیرا این رنگ ها آرامش را از اتاق خوابتان خواهند گرفت . برای اینکه یک چیدمان درست و اصولی داشته باشید باید هنگام خرید وسایل اتاق خواب به نوع دکوراسیونی که برای منزل و اتاق خوابتان در نظر گرفته اید توجه کنید و همه ی وسایل را با توجه به سبک انتخابی خریداری کنید .

دکوراسیون اتاق خواب

چنین دکوراسیونی همیشه فضایی بانشاط و جذاب را برایشان به ارمغان می‌آورد. حتی می‌توان از همین ایده در انتخاب کاغذ دیواری یا رنگ دیوارهای اتاق کمک گرفت. پرده اتاق خواب دخترانه با تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ در بازار به چشم می‌خورد. اما در زمان انتخاب پرده برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه باید با توجه به طرح و رنگ بقیه وسایل اتاق خواب، طرح و رنگ پرده را انتخاب کنیم. ما در این مقاله به نکات مربوط به دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک اشاره کردیم.

اتاق خواب مکانی ساکت و بی سر و صداست و در صورت نداشتن اتاق مطالعه ، در محیط اتاق خواب افراد مطالعه خودشان را انجام می دهند . اگر به مطالعه علاقه زیادی دارید می توانید در بخشی از فضای اتاق خواب یک باکس بندی یا پارتیشن بندی به صورت قفسه داشته باشید و کتابهایتان را در آنجا بچینید . با توجه به سلیقه هر فرد ، تخت خواب مخصوصی برای اتاق خواب انتخاب می شود .