دکوراسیون خانه های ایرانی با طراحی زیبا و چشم نواز ۵۰ تصویر

طراحی داخلی هنر دکو به‌سرعت سبب افزایش توانگری، زیبایی، فریبندگی و شفافیت می‌شود. شابی شیک برگرفته از طراحی‌های قدیمی و آنتیک فرانسوی و مبلمان تقریباً راحت استو از همه مهم‌تر سبک زندگی قدیمی و بدون محدودیت زمانی را ارائه می‌دهد. برای پیاده‌سازی سبک کلاسیک در قسمت اتاق‌خواب می‌توانید از سرویس خواب کلاسیک استفاده کنید.

  • در این سبک می توانید به جای استفاده از الگوی همیشگی سرویس ‌های مبلمان، به سراغ مدل چیدمان کاناپه های دو یا سه نفره بروید.
  • به عنوان مثال، اگر قدبلندی دارید، ممکن است بخواهید عمق ۱۰۰ سانتی متر را به جای عمق استاندارد ۸۰ سانتی متر برای کاناپه انتخاب کنید.
  • اما این روزها تمامی فضاهای خانه با هم ترکیب شده‌اند و شما باید با کمک ترفندهایی فضاهای مختلف را در خانه‌تان ایحاد کنید.

اغلب افراد بیشتر وقت خود را در اتاق خواب سپری می کنند بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب از اهمیت زیادی برخوردار است. چیدمان وسایل اتاق خواب در مکان های مناسب یکی از مهمترین عوامل برای طراحی دکوراسیون اتاق خوابی آرامش بخش و با نشاط است. برای زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر چیدمان صحیح وسایل می توانید به تزیین دیوار اتاق خواب نیز بپردازید. نمی توان از انتخاب مبلمان میز و صندلی برای دکوراسیون پذیرایی و هال چشم پوشی کرد. ترکیب رنگ مبلمان و مدل آنها به سبک دکوراسیون مورد نظر شما بستگی دارد. پارچه‌ هایی که با بافت ها و طرح های جذاب آماده شده اند، رنگ های تند و تیز یا کاناپه های راحتی برای سالن نشیمن مناسب تر هستند.

پس زمانی که وارد منزل جدید خود می شوید نیاز دارید که در وسایل خانه تناسب ایجاد کنید و آنها را به صورت مناسب چیدمان کنید. در اینجا شما می توانید با یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب بهترین چیدمان را داشته باشید. اگر چه زندگی در آپارتمان های کوچک و جمع و جور، یک ایده جالب و رویایی است، اما دکوراسیون منزل کوچک همیشه با چالش و مشکل مواجه بوده است! برای برخی از افراد این کار بسیار دشوار است، اما برخی دیگر که تجربه زندگی در خانه های کوچک را دارند، به راحتی از عهده تغییرات دکوراسیون برمی‌آیند. مهمترین مشکلی که ساکنین آپارتمان های کوچک با آن مواجه هستند، شلوغی، بی‌نظمی و ازدحام اسباب و وسایل است.

ارسال نظر

این روزها شرایط زندگی به گونه‌ای است که همه‌ی ما به صورت ناخودآگاه به سمت فضاهای شیک جذب می‌شویم. صدف های Capiz یکی از پرکاربردترین متریال های طراحان برای ساخت جلوه‌ای لوکس بدون نیاز به هزینه زیاد است. چراغ آویز و لوسترهای ساخته شده با این مواد در طرح ها و قیمت های مختلفی عرضه می‌شوند، بنابراین برای پیدا کردن لوستری زیبا برای فضاهای ناهارخوری خود فروشگاه ها را بگردید.

مدل مبل شنی و نکاتی که در تهیه مبل شنی باید رعایت کنید

که این باعث می شود حساسیت و محدودیت های در این چیدمان وجود داشته باشد. ابعاد فضای داخلی، نظیر فرم فضا، با ماهیت سیستم سازه‌ای ساختمان -مقاومت مصالح و اندازه و فاصلۀ اجزای آن-ارتباطی مستقیم دارد. ابعاد فضا، به نوبه‌ی خود، تناسب و مقیاس اتاق را تعیین می‌کند و بر چگونگی استفاده از آن اثرگذار است. اهالی فن چیدانه در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی همراه شما هستند. از هنر دستان خود غافل نشوید، اگر اهل کارهای دستی و سنتی هستید می ­توانید هنر دست خود را قاب کنید و یا به صورت ترکیبی با تابلوهای دیگر در دیوار پذیرایی نصب کنید. فراموش نکنید که معماری و دکوراسیون لوکس، دیزاین وابسته به جزییات و اکسسوری هاست و لازمه که برای تک تک اجزا و ذرات اون به دقت فکر کنید تا نهایتا به یک نتیجه قابل قبول دست پیدا کنید.

اگر می خواهید یک نمای شگفت انگیز را با طراحی داخلی منزل ایجاد کنید، حتماً برای نورپردازی مناسب برنامه ریزی داشته باشید. لامپ های آویزان درخشان، بهترین انتخاب برای روشنایی فضای داخلی به سبک مدرن است. فرایند دکوراسیون خانه هیجان انگیز است اما چالش های فراوانی به همراه دارد.