دکوراسیون داخلی ،انواع طراحی های دکوراسیون داخلی منزل +تصاویر با کیفیت خانه معمار

مهم این است که شما حس لذت و آرامش را در طرح انتخابی تجربه کنید. شما می‌توانید طرح‌های سنتی، مدرن و یا فانتزی را به‌دلخواه خود و البته با توجه به نیاز دکوراسیون فضا انتخاب کنید. در صورت نبود نور طبیعی، طراحی می‌بایست بر اساس بکار بردن مصالح براق برای کف و آیتم‌های آیینه‌ای بر روی دیوارها متمرکز شود. استفاده از پرد های ژاکارد و مخمل در سبک کلاسیک بسیار حائز اهمیت است .

  • در این روش افراد برای چیدمان منزل پیرو رنگ های تیره مثل مشکی و قهوه ای هستند و رنگهای روشن کمتر به شکل ترکیبی به چشم می خورد و نمای اصلی خانه با رنگ تیره به نمایش گذاشته می شود.
  • و همینطور وسایلی به کار ببرید که مهمان ها را به ورود به خانه تان جذب می کنند.
  • آیا دوست دارید در زندگی روزمره تان شیوه هایی پیدا کنید که هم به صرفه باشد و هم خلاقانه؟ در زیر ۲۸ تا از بهترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل را به شما ارایه می دهیم.
  • گاهی با وجود همه زحمات و هزینه هایی که برای دکوراسیون خود انجام می دهید باز هم دکوراسیون برای شما آنچنان دلچسب نیست.
  • کاملا متداول است که این سبک را با طرح های مدرن تر ترکیب کنید.

همیشه انتخاب کردن یک سبک واحد در این مواقع کمک بزرگی محسوب میشه، پالت رنگی مشخص و طرح‌های مرتبط با هم به ایجاد هماهنگی کمک می‌کنن. کمتر سبکی پیدا میشه که اصل هماهنگی و وحدت اجزا رو نادیده بگیره. شاید شما سبک بوهمین رو آشفته بدونین، اما اون هم اصول خاص خودش رو داره تا از چنین آشفتگی جلوگیری کنه، حتی با اینکه در نگاه اول اینطور به نظر برسه.

دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی

در کنار آن مس هم جایگاه خودش را دارد و ایران یکی از کشورهای اصلی در تولید و استفاده مس و سفال است. ظروف آویز، تزیینی و مصرفی را هم از ترکیب این ها استفاده کنید تا حس شرقی آن را افزایش دهید. همانطور که گفتیم، اگر وسایل از چوب نباشند انگار یک جای کار می لنگد و اصالتش را نمی توانیم، قبول کنیم.

نکات دکوراسیون منزل که باید به آنها توجه کنید. | نکته های دکور خانه | پویانو

از اشیاء حکاکی و منبت کاری شده در این سبک استفاده زیادی می شود. علاوه بر این، مبلمان مدرن اواسط قرن بیستم تقریباً مناسب هر اتاقی بوده و با عناصرفوق‌العاده سبک‌های طراحی داخلی غنی و متنوعی شکل می‌دهند. به‌منظور یادگیری بهتر سبک طراحی داخلی مینیمال، می‌توانید از گالری‌ها یا موزه‌هایی به‌عنوان مرجع خود استفاده کنید که شیوه‌ی پر کردن فضا را با ضروریات طبیعی یا انتزاعی و ایجاد سرزندگی و شگفتی به‌کاربرده‌اند. اما با خواندن این مطلب در ادامه متوجه خواهید شد که سبک‌های دکوراسیون داخلی انواع مختلفی دارند که چند نمونه از مهم‌ترین آن‌ها برای شما آورده شده است. این کار می‌تواند شمارا در اخذ تصمیم درست و رعایت بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون منزل کمک کند. پس بهتره علایق و سلیقه شما کاملا مشخص باشه، چون در انتخاب‌ها تاثیرگذاره.

تعادل تنها زمانی حاصل می‌شود که وزن بصری متریال‌ها و عناصر دیگر معماری داخلی به‌طور مساوی در فضا توزیع گردد. در دکوراسیون سنتی فضای نشیمن استفاده از فرش و پشتی و دکوراسیون کلاسیک و مدرن آن، استفاده از کاناپه و مبل های راحتی متداول است. بیشترین رنگی که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرد رنگ سفید است . از مهترین ویژگی این نوع سبک خلوت بودن فضا و استفاده از رنگ های خنثی است که باعث می شود آرامش خاصی در فضا حکم فرما شود .

سبك اسكانديناوک شباهت زیادی به سبک مینیمال داره در واقع میشه گفت که سبک مینیمال،بیشتر ویژگیهاش رو از سبك اسكانديناوي مدرن گرفته است. این که شما بتوانید قسمت نورگیر منزلتان را مشخص کنید بسیار مهم است. نورپردازی مسئله ای است که در دکوراسیون تمام محیط ها مورد توجه قرار می گیرد. شناسایی منبع نور مناسب می تواند یک خانه کوچک را بزرگ و دلباز نشان دهد.