دکوراسیون داخلی منزل با ایده های نو و کاربردی برای خانه های مدرن

شما می توانید از انواع کدو، برای ایجاد یک دکوراسیون پاییزی زیبا استفاده کنید. گذاشتن یک کدو تنبل کوچک بر روی میز وسط و یا کنار هم قرار دادن کدوهای مختلف در سایزهای متنوع، می تواند یک نشانه جذاب از آمدن پاییز باشد. اگر دکوراسیون داخلی منزل خود را همانطور که دوست دارید تغییر دهید، از بی نظمی، در هم ریختگی، آشفتگی و برافروختگی که قبلاً با آن مواجه بودید، نجات پیدا می کنید.

در ‌واقع یکی از مدرن‌ترین سبک‌های طراحی داخلی سبک مینیمال است. همچنین آباژورهای سرامیکی و غیره می‌توانند این سبک دکوراسیون اتاق‌خواب کلاسیک را تکمیل‌تر کنند. بهتر است سرویس ناهارخوری را در ست با سرویس مبل استیل خود انتخاب کرده و در زاویه قائمه با مبلمان قرار دهید.

  • در بالا انواع سبک های طراحی را نام بردیم بر اساس نظر خودتان باید یکی از سبک های طراحی را انتخاب کنید.
  • دیوار پشت کاناپه و یا دیوار پشت تلویزیون جای مناسبی برای ساعت دیواری هستند.
  • متداول ترین رنگ ها برای این نوع طراحی شامل سفید- کرمی روشن، قهوه ای روشن- کرمی روشن، سفید- سبز روشن می باشد.
  • اغلب افراد بیشتر وقت خود را در اتاق خواب سپری می کنند بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب از اهمیت زیادی برخوردار است.

شما چه ایده‌ هایی برای دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ و کوچک دارید و پیش از این چه الگویی را برای انجام این کار، پیاده‌سازی کرده ‌اید؟ تجربیات و نظرات خود در این باره را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید. در صورتی که سالن پذیرایی شکل مستطیلی داشته باشد، با توجه به این که فضای کوچک یا بزرگ دیده شود؛ می ‌توان از الگوهای دکوراسیون مختلفی استفاده کرد. فضاهای مختلف از ساختمان های مختلف از جمله مسکونی، اداری، فروشگاه، هتل و غیره به لحاظ ایجاد یک دکوراسیون ایده آل بررسی شده و به همراه تصاویر مربوطه برای کاربران در دسترس قرار گرفته شده است. نورپردازی صحیح می­ تواند فضای پذیرایی شما را متفاوت جلوه دهد. می ­توانید علاوه بر روشنایی­ های سقف از چراغ­ های زمینی و یا روی میز استفاده کنید. وجود یک ساعت دیواری در پذیرایی یعنی شما برای زمان اهمیت زیادی قائل هستید.

ارباب حلقه ها در ادبیات، سینما و طراحی

به ویژه زمانی که از میهمانان خود در این بخش از خانه پذیرایی می ‌کنید، تنگی مسیر رفت و آمد، چندان جالب نخواهد بود. با این حساب مماس کردن طول L مبلمان به دیوار، باعث می ‌شود که مسیر تردد افراد به شکل مناسبی در مقابل آن ایجاد شود. تابلوها و آثار هنری دیواری نقش پر رنگی در طراحی داخلی ایفا می کنند و این قدرت را دارند که فضایی ساده را به فضایی خاص و هنری تبدیل کنند. زمانی که شروع به طراحی دکوراسیون برای خانه های مسکونی می نمایید. سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی تلفیقی از سبک سنتی و امروزی است و در کنار سبک سنتی اصیل‌ترین سبک‌های چیدمان داخلی را تشکیل می دهند. البته باید گفت که امروزه سبک کلاسیک هم رگه‌هایی از مدرنیته را در خود جای می‌دهد و به روز شده است.

عروس داماد با هزاران امید و آرزو زندگی خود را در خانه رویایی شان آغاز می کنند. چیدماندکوراسیون اتاق خواب عروس یکی از دغدغه های اصلی عروس خانم ها است که معمولا با وسواس زیادی انجام می شود. همه زوج ها دلشان می خواهد بهترین چیدمان را برای خانه شان داشته باشند اما ممکن است به خاطر عدم آگاهی از اصول طراحی دکوراسیون به خصوص برای اتاق خواب، این مهم محقق نشود.

استفاده از سیمان برای اجرای جدیدترین دکوراسیون داخلی در حمام، یک انحراف زیبا از عناصر متداول چوب یا سنگ مرمر خواهد بود. جابجایی لوازم و وسایل عموماً از اتاقی به اتاق دیگر دشوار است. کابینت های چوبی زیبا که در کنار سالن قرار می گیرند، ابزارهایی برای جمع آوری یا قرار دادن لوازم ضروری محسوب می شوند. این کابینت ها یا کمدهای چوبی کوچک، در طرح ها و مدل های متنوع برای این کار طراحی شده اند. اگرچه این دو فاکتور، مکمل هم هستند، دکوراسیون داخلی با طراح داخلی ساختمان، تفاوت دارد.

نکات مهم که در دکوراسیون حمام باید به آنها توجه کنید

سعی کنید دکوراسیونی کلاسیک را در آن گنجانده و یا به دنبال طراحی یک فضای داخلی کلاسیک باشید. تحقیقات نشان می‌دهد که تغییر در محیط زندگی افراد و دکوراسیون منزل موجب اثرات مثبت به سزایی در رفتار افراد می‌شود. نکته مهم در سبک صنعتی به دست آوردن زیباشناسی کارخانه‌های قدیمی و انبارها و برگردان آن‌ها در یک محیط شیک و قابل سکونت است. به این معنی که انعطاف جنبش‌های مینیمال، آن را تبدیل به گزینه‌ی مناسبی برای ارتقا سبک طراحی داخلی سنتی نموده است. گرچه سبک‌های طراحی داخلی بسیاری از سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی برگرفته‌شده، این جنبش طراحی یکی از ارزشمندترین سبک‌ها به شمار می‌رود. طراحی داخلی ساحلی محیطی نورانی، روشن و شاد دارد که اغلب به رنگ‌های خنثی و غرق در اشعه‌ی خورشید دارند.

چگونه یک خانه زیبا اما ساده داشته باشیم؟

ما در این مطلب عکس‌هایی از شیک ترین خانه های ایران و جهان را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا از آن‌ها لذت ببرید، ایده بگیرید و دکوراسیون منحصربفرد خودتان را بسازید. انتخاب یک لوستر کاملا زیبا که توجهات را به سمت خود جلب می‌کند ظاهر اتاق را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد به طوری که می‌تواند آن را نازیبا و یا زیبا نشان دهد. حتی در مکان های غیرمنتظره‌ای مانند اتاق نوزاد یا رختشویی، صرفا همین تغییر دکوراسیون کوچک می‌تواند کل فضای اتاق را زیباتر کند. استفاده از یک ورقه سنگی واحد برای فضای گسترده‌ای مانند پیشخوان جزیره آشپزخانه هزینه قابل ملاحظه‌ای روی دست شما می‌گذارد. سبک سلطنتی هالیوود یکی از نامحدودترین (ازنظر زمانی) و درعین‌حال جذاب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی است که به‌خوبی با عناصر هنر دکو و سیاه‌وسفیدهای براق ادغام‌شده است.