دکوراسیون داخلی منزل با ایده های نو و کاربردی برای خانه های مدرن

در طراحی دکوراسیون منزل، هیچ جایگزینی برای نور طبیعی وجود ندارد. نور طبیعی که از بیرون وارد خانه می شود، نه تنها به سلامتی و آسایش داخل خانه، منتهی می شود بلکه بر نحوه ظهور رنگ ها نیز تأثیر می گذارد. یکی از مهم ترین وسایلی که برای زیباسازی منزل مورد استفاده قرار می گیرد مبلمان است. با توجه به اهمیت معماری داخلی اخیراً آن را جزئی از معماری پایدار می‌دانند که برای نگهداری منابع و بازیافت و طراحی کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • سنگ های مصنوعی و کاشی های تزئینی که از جنس های مختلف و با سطحی براق و درخشان ساخته شده اند، نمونه هایی از عناصر تزیینی برای دکوراسیون داخلی هستند.
  • امیدواریم از مشاهده طراحی های دکوراسیون اتاق پذیرایی نهایت استفاده را ببرید.
  • ما در این مطلب عکس‌هایی از شیک ترین خانه های ایران و جهان را برای شما به اشتراک گذاشته‌ایم.
  • در بین وسایل مختلفی که برای منازل خریداری می شود، بوفه ها و ویترین ها جزو آن دسته ای هستند که وقت و انرژی زیادی برای انتخاب آن ها و خریدشان صرف می شود زیرا جلوه ی خاصی به محیط می بخشد و تاثیر زیادی در..
  • برای پیاده‌سازی سبک کلاسیک در قسمت اتاق‌خواب می‌توانید از سرویس خواب کلاسیک استفاده کنید.
  • زمانی که تمام برنامه های دکوراسیون آشپزخانه به پایان رسید، نوبت به آن می‌رسد که شما فضاهای خالی را با لوازم جانبی پر کنید.

به این نکته هم توجه داشته باشین که لزومی نداره راه راه های عمودی کاملا صلب و رسمی باشن و میتونین طرحی انتخاب کنین که طراحی و گل و بته های اون به شکل عمودی نقش بسته باشن. با تغییردکوراسیونمنزل از دردسرهای لوازم قدیمی و کهنه و فرسوده رها می شوید. مدل های قفسه های آماده را می توانید با هزینه های کمتر در بازار پیدا کنید. حتی می توانید قفسه های رنگی انتخاب کنید و آن را با رنگ دیوارها هماهنگ کنید. می توانید آنها را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی به نمایش بگذارید.

برای اینکه بتوانید در مورد دکوراسیون خانه، بهتر فکر کنید، پیشنهاد می کنیم که روی مبلمان بنشینید و یک فنجان قهوه یا چای میل کنید. اگر برخی از قسمت های خانه نیاز به بازسازی یا تعمیرات دارد، اول باید آن قسمت را تعمیر کنید تا دردکوراسیون، بهتر جلوه کنند. اگر می خواهید آرامش بیشتری در خانه به وجود بیاورید بهتر است درباره جزئی ترین بخش ها نیز تصمیم بگیرید. برای طراحی دکوراسیون داخلی ۲۰۱۸ برای منازل مسکونی می توانید از سبک های دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده کنید که انتخاب هر یک از این سبک دکوراسیون های داخلی به سلیقه شخصی شما و طرح و رنگ وسایل منزل تان بستگی دارد. دلتان می‌خواهد رنگ سفید اتاق پذیرایی منزل‌تان را کمی دراماتیک‌تر و هنری‌تر کنید؟ بهترین ایده انتخاب یک کاغذ دیواری طرح‌دار و شلوغ و البته هماهنگ با مبلمان منزل است.

ارباب حلقه ها در ادبیات، سینما و طراحی

یکی از جذاب ترین ایده ها برای دکوراسیون پذیرایی و هال استفاده از سبک مونوکروم یا تک رنگ است. پذیرایی و هال اگرچه یک رنگ دیده می‌ شوند اما با برخی رنگ های خاص می توانید، نقطه کانون و تمرکز را به وجود بیاورید. متداول ترین رنگ ها برای سالن پذیرایی و هال، رنگ ‌های آبی تیره، قهوه ‌ای تیره، کرمی روشن، سفید، نقره ای، طوسی و خاکستری می باشد. در سبک مونوکروم برای طراحی داخلی، شما یک رنگ اصلی را در فضا اجرا می کنید و فقط برخی از قسمت ‌ها از رنگ ‌های دیگر بهره می ‌برند.

۶۰ طراحی دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۸ برای خانه های شیک و لاکچری

اگر آپارتمانی کوچک با آشپزخانه اپن در اختیار دارید انتخاب تم روشن ایده ایمن و مناسبی است. طراحی و تزیین دکوراسیون منزل عروس و داماد کاری سخت و چالش برانگیز است چرا که باید نظرات و سلیقه های متفاوت را به شیوه ای درست و مناسب با یکدیگر ترکیب کنید. در دکوراسیون منزل عروس, تزیین و زیبایی اهمیت بیشتری پیدا می کند. نمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین مدل دکوراسیون منزل عروس و دامادهای خوش سلیقه را مشاهده کنید و ایده بگیرید. همینطور به این نکته نیز اشاره کنم که امکان خرید انواع مبلمان لوکس در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچینفراهم شده است تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. پس به بخشفروشگاه آنلاینچی بچین مراجعه کنید و انواع مدل مبلمان را در آن مشاهده کنید.

یک قاعده کلی که می تونه برای تمام خونه ها عمومیت داشته باشه اینه که از قاب ها و تابلوهایی با سایز بزرگ، دارای قاب های فلزی براق یا چوبی پرکار استفاده کنید. یعنی اینکه، علاوه بر جلوه زیبای داخلی، لازمه که فریم و محیط قاب هم لوکس و ارزشمند بودن اون رو به نمایش بگذاره. نهایت سلیقه تان را به کار بگیرید تا طرحی خاص برای مبلمان و همچنین فرش پذیرایی خود انتخاب کنید. نکته مهم در دکوراسیون حمام، تعیین بودجه مالی است که برای این کار اختصاص داده اید.