دکوراسیون داخلی منزل با معرفی 10 سبک متفاوت گروه کوئیک سازه

علاوه بر ذات زیبایی دوست انسان ،داشتن یک دکور با نهایت هارمونی و تناسب از به هم ریختگی روانی انسانها جلوگیری می کند.بنابراین می توان گفت رشته طراحی دکوراسیون داخلی ، امروزه به یک رشته تخصصی تبدیل شده . در این سبک، دکوراسیون داخلی پذیرایی، دکوراسیون داخلی آشپزخانه و همه قسمت های خانه بسیار ساده و خالی از زرق و برق است. بی شک طراحی کردن دکوراسیون داخلی برای منزل کوچک با یک فضای بزرگ متفاوت است.محیط داخلی از طرفی اثری مســـتقیم روی روش انجـــام فعالیت­های ما درآن محیط دارد واز طرف دیـــگر بر روی تفکر، احـــوال و خلق و خوی ما تأثیر گذار است. یکی دیگر از عواملی که دکور داخلی یک خانه را رقم می زند فرش یا قالیچه و طرح و رنگ آن است . بعضی ها بین فرش یا قالیچه با دیگر اشیاء مثل پرده، مبلمان، کوسن های مبل یک همخوانی و کنتراست رنگی ایجاد می کنند اما برخی دیگر از رنگ های کاملاً متضاد استفاده می کنند. رنگی که برای پارچه روی مبل و میزغذاخوری استفاده می شود بسیار مهم است .

  • این طرح کاملا ساده است و تمام افراد در این مدل احساس راحتی و آسایش را دارند.
  • برای دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک ممکن است بخواهید از معماری یونان با استفاده از ستون های محکم ، راه راه ، مجسمه ها ، نیم تنه ها و قالب های معماری استفاده کنید.
  • در فضاهای کوچک تلاش کنید تا از رنگ‌های روشن بیشتر استفاده کنید.
  • در این سبک هر وسیله ای که در هر قسمت از خانه قرار می گیرد به رنگ مات و خنثی است.

به این ترتیب انتخاب لباس را بهتر انجام خواهید داد و در مهمانی‌های مهم و رسمی از انتخاب لباس پشیمان نمی‌شوید. با اینکه عموماً توجهی که جلب می‌کند کمتر از دیوار است اما اگر بدانید در هنگام ورود به یک فضای جدید، زمین و کف چقدر در دید شما موثر است، به راحتی به این نتیجه خواهید رسید که کف در دکوراسیون منزل شما بسیار مهم است. فرش‌های دست‌بافت ایرانی با قیمت بالایی در همه جای دنیا خرید و فروش می‌شود و قدمت این هنر به سالیان دور می‌رسد.

پوشش دیوار

سبک مدیترانه‌ای یکی از سبک‌هایی است که علاوه بر سبک ساحلی برای ویلاهای شخصی بسیار مناسب و پرکاربرد است. معمولا در این سبک چشم‌اندازی از دریا در نظر گرفته می‌شود و لوازمی لوکس و استاندارد باید برای آن انتخاب شود. تابلوها در این سبک از دکوراسیون داخلی، اصل و گران قیمت هستند.

برای دکوراسیون ایرانی منزل معمولا به هنر ایرانی رجوع می‌شود و از صنایع دستی مناطق مختلف ایران استفاده می‌شود. انتخاب انواع گلیم‌ها و فرش‌های سنتی در دکوراسیون نقش مهمی دارند. از دیگر روش‌هایی که برای اضافه کردن هر چه بیشتر رنگ در دکوراسیون و دیزاین منزل می‌توان کمک گرفت استفاده از اشیاء و وسایل گوناگون در فضای خانه است. زوج‌های تازه به خانه بخت رفته می‌توانند با همفکری بهترین تصمیم را برای مدل دکوراسیون منزل خود بگیرند. مهمترین نکته در دیزاین منزل آرامشی است که فضا باید به شما انتقال دهد.

ایده‌های بازسازی فضاهای اضافی ساختمان

یه ویژگی منحصربه‌فرد در فضاهایی که به سبک اواسط قرن بیستم دکور میشن، دیده میشه این هست که اغلب زمینه با رنگ خنثی تا تیره و وسایل با رنگ‌های شاد و جسورانه دکور میشن. نکته مهمی که اغلب در دکوراسیون نادیده گرفته میشه ارتفاع صحیح چینش اجزاست. برای مثال اگر بودجه رو تقسیم‌بندی نکنین، احتمالا اواخر پروژه با مشکلات بزرگی روبرو بشید یا اگر اول خریدهاتون رو انجام بدین و بعد به دکور کردن فضا مثل رنگ و … بپردازید، با محدودیت روبرو میشید. یعنی چی؟ قبلا هم بهش اشاره‌ای کردیم، یعنی باتوجه به تناسبات فضا وسیله بچینید. مبل زیبای لاریسا یک مبل بسیار راحت و با کیفیت و پر طرفدار است که با طراحی به خصوصی خود می تواند زیبایی بی نظیری به دکوراسیون پذیرایی شما ببخشد.

برای این که بتوانید صفر تا صد دکوراسیون داخلی منزلتان را به نحوه عالی انجام دهید باید پارامترهایی را رعایت نمایید تا با هزینه ای مناسب در زمان کم بتوانید از تمامی فضاهای منزلتان به بهترین نحوه استفاده نمایید. برای این که بتوانید منزلتان را به بهترین نوع طراحی نمایید و از آرامش و لذت بهره مند شوید می توانید از شرکت دکوراسیون داخلی سفید برای دیزاین منزلتان استفاده نمایید. در دکوراسیون منزل رنگی که برای فضای پذیرایی انتخاب می کنید، بر نوع احساس میهمان ها آنها تأثیر دارد. رنگ‌ها می‌توانند انرژی زا بوده یا موجب آرامش شوند و این بستگی به سردی یا گرمی آن ها دارد. قرمز در اتاق ناهارخوری شگفت انگیز است و در اتاق پذیرایی با رنگ قهوه ای شکلاتی در دکوراسیون منزل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دکوراسیون داخل منزل به سبک سوئدی

استفاده از رنگ‌های آرامش بخشی مانند آبی‌ها و بنفش‌ها می‌توانند برای ریلکسیشن بهتر در اتاق‌خواب انتخاب مناسبی باشند. رنگ‌های گرم مانند نارنجی و زرد و قرمز می‌توانند موجب ایجاد حس هیجان و حتی حواس‌پرتی شوند. طراحی داخلی خانه، به‌ عنوان فضایی که بیشتر ساعات خود را در آن می‌گذرانیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

هر کدوم ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشون رو دارن و درواقع شما با انتخاب هر سبک بخشی از روحیه، سلیقه و شخصیت خودتون رو به نمایش می‌ذارید. به علت وجود وسایل خاص و ویژه‌ ای که در خانه ‌های ایرانی وجود دارد، می توان یک سبک مجزا برای دکوراسیون داخلی منازل ایرانی در نظر گرفت و در خیلی از جاهای دنیا این سبک شناخته شده است و قدمت اصالت زیادی دارد. استفاده از ستون‌های بلند و ایوان ‌های مرتفع یکی از اصلی ترین ویژگی های طراحی داخلی منازل ایرانی است و شما می توانید از فرش ایرانی و پرده های متناسب با آن برای تکمیل این سبک استفاده کنید. برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک دکوراسیون مدرن را پیاده سازی کنید باید توجه داشته باشید که مهم ترین ویژگی سبک مدرن رنگ های ساده و خط های صاف و منظم است و هرچه فضا خلوت تر و ساده تر باشد با سبک مدرن تطابق بیشتری دارد.

گذشته از خود میز تلویزیون، طراحی دیوار مربوط به آن هم نقش مهمی در زیبایی فضا دارد و باید از طراحی خوبی برخوردار باشد. سپس از بین آنها بهترینها را انتخاب کرده و مابقی را حذف می کنید. سبک رترو در واقع سبکی تلفیقی از چند سبک است و محدود به منطقه و زمان خاصی نیست.