دکوراسیون داخلی منزل با معرفی 10 سبک متفاوت گروه کوئیک سازه

شما به محض درخواست خدمات طراحی دکوراسیون منزل، به طراحانی دسترسی پیدا می‌کنید که هر یک از آنان قیمتی را پیشنهاد می‌دهند و شما با مشاهده آنان می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. به طور مثال قیمت کاغذ دیواری ایرانی با کاغذ دیواری خارجی تفاوت زیادی دارد. همچنین میزان حجم کار برای اجرای دکوراسیون منزل عاملی است که مستقیم روی دستمزد طراح اثر می‌گذارد. مثلا ممکن است برای اجرای نقاشی ساختمان یک روز تا چند هفته طول بکشد. پیشنهاد ما این است که پرده کرکره هایی را انتخاب کنید که تضاد کمتری با رنگ دیوار همجوار خود داشته باشند.

  • فرایند طراحی دکوراسیون منزل مانند هر فرایند هنری دیگر، دارای نکات و ریزه کاری‌ های خاصی است که با رعایت اصول تزئین، می توان تغییراتی فوق العاده را به وسیله آن ایجاد نمود.
  • این سبک شاید یکی از پربارترین سبک‌های طراحی داخلی باشد که از بهترین‌های دهه‌ی۵۰ یا ۶۰ باحال و هوای شهرنشینی دانمارک است.
  • اگر برای قسمتی از منزل طرح خاصی در نظر نگرفته اید، می توانید با استفاده از وسایل طبیعی مانند گلدان‌ها آنجا را تکمیل کنید.

رنگ های استفاده شده در فضای مدیترانه ایی می تواند ترکیبی از رنگ های جیغ و خاکی باشد. هیچ گونه زرق و برقی در وسایل موجود در دکوراسیون دیده نمی شود. استفاده از رنگ های خنثی ویژگی این سبک است و رنگ سفید رنگ غالب آن می باشد . اگر شما دیواری خالی دارید که نمی دانید چه چیزی بر روی آن نصب کنید و خالی بودن آن شما را اذیت می کند، می توانید با نصب عکس های خود به شکل آلبوم یادگاری بر روی دیوار، جلوه بصری شیکی فراهم کنید.

روند انتخاب، چیدمان و دیزاین در دکوراسیون خانه

برای معرفی انواع مدل دکوراسیون و دیزاین منزل ابتدا بهتر است تاریخچه مختصری در مورد دکوراسیون و دیزاین منزل گفته شود. شواهد تاریخی نشان می‌دهد شروع چینش در محیط اطراف انسان‌ها به دوران انسان‌های پیش از تاریخ بر می‌گردد. این انسان‌ها در ابتدا با وسایل دست ساز خود درون غار شروع به چینش کردند. دکوراسیون صنعتی سبکی است که از مصالح و تجهیزات، بدون هیچ گونه پوششی در فضای داخلی ساختمان استفاده می کنید. از قرن بیستم که انقلاب صنعتی در اروپا اتقاق افتاد این سبک برای منازل رواج یافت و به یکی از سبکهای خاص در دکوراسیون داخلی شهرت یافت.

ویژگی های دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک:

اگر خانه شما کوچک است، باید به شکل متفاوتی نسب به خانه‌ای که چند صد متر است، دکور شود. به همین خاطر، شما می‌توانید مواردی مثل ساده و مینمال بودن دکوراسیون یا طراحی خانه برای عروس را با طراح در میان بگذارید، تا بتواند به شکل بهتری، اقدام به دکور خانه کند. در این نوع سبک دکوراسیون داخلی که بیشتراز سیک روستایی الهام گرفته می شودکه بی آلایش و ساده است و بیشتر از چوب و سنگ و اشیا طبیعی در طراحی فضا استفاده می شود . همچنین در این سبک می توانیم از وسایل رنگ و رو رفته که فضا را اصیل تر نشان می دهد به کار ببریم . از فاکتورهای قابل توجه دیگر در دکوراسیون داخلی منازل به کار بردن کفپوش مناسب با دکوراسیون داخلی است. اگر بخواهید فضای خانه گرم و دلچسپ و همیشه جایگاه مهمان باشد، می توانید از چوب پارکت استفاده کنید و اگر بخواهید محیط خانه رسمی تر باشد می توان از سنگ و سرامیک استفاده کرد.

گل و گیاه فواید زیادی دارند که از جمله آن ها می تواند به ایجاد هوایی مناسب و پاک در خانه اشاره کرد زیرا بیشتر گیاهان سبز کربن دی اکسید را دریافت می کنند و در مقابل آن اکسیژن تحویل می دهند. در اولین مرحله برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل ابتدا باید شما شرایط ساختمانی را که قرار است دکوراسیون را روی آن پیاده کنید، بررسی نمایید. مثلا آیا شما قرار است دکوراسیون را جایی پیاده سازی کنید که هیچ گونه طراحی از قبل نداشته است یا اینکه قبلا یک دکوراسیون دیگری داشته و الان مایل به تعویض آن دکوراسیون هستید.