دکوراسیون داخلی منزل با معرفی 10 سبک متفاوت گروه کوئیک سازه

هماهنگی وسایل داخل خانه موجب زیبایی دکوراسیون داخلی منزل و ایجاد فضایی گرم و دل‌نشین می‌شود. برای این کار نیاز است که وسایل مختلف خانه چون مبلمان، کفپوش‌ها، وسایل دکوراتیو، رنگ دیوارها و بافت آن‌ها را به خوبی انتخاب کرد. دیوارهای کاذب امروزه به عناصری جذاب و کاربردی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بدل شده‌اند. این دیوارها می‌توانند فضاهای خانه شما را به زیبایی تفکیک کنند و با زیبایی خاص خود، به‌تنهایی به یک آلمان تزئینی در خانه شما بدل شوند. با یک طراحی هوشمندانه در تزئینات سقف و بدون استفاده از دیوار اضافی، به‌راحتی می‌توانید فضای آشپزخانه، ناهارخوری و پذیرایی را از هم تفکیک کنید.

  • تمام این سبک هایی که مثال زدیم و توضیح دادیم تنها قسمت کوچیکی از انواع دکوراسیون داخلی خانه است.
  • به کار بردن این تخصص برای هر مکانی متفاوت بوده و هر مکانی سبک خاص خود را دارد.
  • در بسیاری از موارد دیده شده که منازلی که شومینه دارند، همیشه جایی برای جمع شدن افراد و دورهمی‌های صمیمی در فصل سرما را دارند.
  • این سبک بیشتر به سبک میانه قرن برمی گردد و با سبک معاصر کاملا متفاوت است.
  • وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی می شود، منظور نحوه چیدمان وسایل قسمت های مختلف منزل از جمله آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و… رنگ پردازی و نورپردازی آن ها می باشد.
  • دیوارها، مبلمان، فرش و پرده ها با استفاده رنگ های سفید، صورتی، بژ، قرمز و آبی رنگ آمیزی می شوند.

از دید بسیاری افراد، چیدمان و دیزاین دکوراسیون داخلی منزل کار ساده‌ای است و این کار تنها با به‌ کارگیری سلیقه شخصی افراد امکان‌پذیر است. گذشته از اصولی که در رابطه با انتخاب درست رنگ، بافت، سبک دکوراسیون منزل و اشیای متناسب با سبکی که برمی‌گزینید. ریاضیات و تناسب ریاضی نقش بسیار مهمی در چیدمان صحیح منزل شما دارد. یک چیدمان اصولی بر مبنای اصول ریاضی فرمول‌های ساده‌ای دارد که اگر آن را فرابگیرید. می‌توانید متناسب با فضایی که در اختیاردارید دکور زیبایی را به وجود آورید و از اینکه منزل خود را به محیطی تبدیل کنید که در آن تنها اشیا بی‌هیچ تناسبی در کنار هم قرارگرفته‌اند، دوری‌کنید.

سبک دکوراسیون مدرن

زیرا ستون‌های ساختمان که موجب استحکام ساختمان شما هستند روی آن‌ها قرار دارند و وظیفه‌ی تحمل وزن سازه ساختمان را بر عهده‌دارند. بازسازی و مرمت ساختمان بیشتر در دیوارهایی که دارند یا باگذشت زمان و نشست زمین دچار ترک شده‌اند انجام می‌شود. الف(بازسازی و مرمت قسمت‌های مهمی که بر استحکام ساختمان تأثیرگذارند. بااین‌وجود، چه ازنظر معماری و چه ازنظر اقتصادی، منطقی است که خانه قدیمی خود را تخریب کنید و آن را با خانه‌ی جدیدی جایگزین کنید که با مشخصات موردنظر شما طراحی‌شده باشد.

دکوراسیون داخل منزل به سبک چینی

به عنوان اصلی کلی توصیه می کنیم که برای رنگ مبلمان، قالیچه ها و رویه صندلی ها از درجاتی تیره تر از رنگ دیوارها استفاده کنید. با این کار، طرح اصلی اتاق نشیمن با رنگ ها در هم می آمیزد، بدون آن که تضاد فاحشی میان آن ها به چشم بخورد. برای جدا کردن محیط های مختلف از تمایز دادن در رنگ ها استفاده کنید، تغییرات ضعیف و تمایز شدید رنگی را به کار گیرید. نورپردازی هال ورودی ، راهرو ها و راه پله ها را فراموش نکنید. این اماکن در هر خانه ای باید از نور فراوان برخوردار باشند به خصوص راه پله ها که در حفظ ایمنی و سلامتی خانواده و میهمانان اهمیت بسزایی دارد.

اگر مهمان نواز و گرم هستید از چوب پارکت و اگر برخورد محیطی رسمی تر را می پسندید از سنگ و سرامیک روشن استفاده کنید. رنگ‌های متنوعی برای کفپوش وجود دارد که بسته به هماهنگی آن با سایر لوازم منزل بهتر است انتخاب شود. دکوراسیون داخلی دارای سبک های مختلف می باشد، هر کدام از این سبک ها زیبایی خاصی به فضای منزل شما می بخشد و به شما کمک می کند تا از فضای داخلی بهترین استفاده را داشته باشید.