دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس

البته این نظریه ها فقط ایده هستند؛ مبلمان راحتی، هم قیمت ارزان تری دارند و هم متناسب با هر فضا قابل استفاده هستند. اولین و مهمترین راهکاری که شما برای دکوراسیون منزل ساده می توانید از آن قسمت شروع کنید این است که طراحی را از قسمت ورودی آپارتمان آغاز نمایید. رنگ کردن درب ورودی خانه، چیدمان اسباب و وسایل در راهروی ورودی و نصب تزئینات بر روی درب – نظیر تزئینات حلقه گل – چند ایده بسیار ساده و کم هزینه است که در این قسمت قابل اجرا هستند. در بسیاری از ساختمان های مدرن، امکان تغییر رنگ درب آپارتمان وجود ندارد اما شما می توانید از لوازم زیبا برای زیباسازی درب ورودی استفاده کنید. برای خانه های ویلایی، امکان رنگ کردن درب های ورودی ساختمان وجود دارد. یکی از جدیدترین دکوراسیون داخلی استفاده از سنگ های طبیعی در بخش هایی نظیر حمام یا آشپزخانه است.

  • فرقی ندارد اتاق نشیمن و پذیرایی را تزیین می کنید یا آشپزخانه و اتاق خواب، هیچ چیز مهم تر از توجه به جزئیات و بیان خلاقیت نیست.
  • فرزندان ما بیشتر روزشان را در اتاق خود مشغول انجام دادن تکالیف یا بازی کردن هستند به همین جهت چیدمان اتاق خواب ایشان از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • ممکن است چشمان شما از دیدن مدرن ترین و شیک ترین مبلمان لذت ببرند.
  • تصور نکنید که اگر نور در محیط، کمتر باشد، در هزینه های انرژی صرفه جویی می کنید.
  • آینه ها سرشار از انرژی مثبت هستند که به تعادل انرژی در فضای اتاق خواب کمک شایانی می کند.

یکی از این فاکتورها که مهمترین آن نیز می باشد، نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی است. زیرا مبل ها در دکوراسیون داخلی خانه ها در این روزها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و عضو لاینفک دکوراسیون داخلی محسوب می شوند. پس باید در انتخاب آنها دقت زیادی داشته باشید تا با هماهنگی سبک و همخوانی روکش و طرح مبل با رنگ دیوارها و سایر وسایل هماهنگی بیشتری در خانه ایجاد کنید. برای انتخاب سبک دکوراسیون داخلی خانه ­تان بهتر است به علاقه خودتان نگاه کنید.

بهترین روش برای تمیز کردن و از بین بردن لکه های ظروف سرامیکی

اگر در آشپزخانه از این دو عنصر استفاده نکنید، در حقیقت هیچ چیز در آشپزخانه سر جای خود نیست! برای نظم بیشتر، نیاز دارید که قفسه هایی را در آشپزخانه قرار دهید. اگر امکان نصب قفسه ها روی دیوار آشپزخانه وجود ندارد، از وسایل نظم دهنده داخل کابینت استفاده کنید. اگر راهکار فوق را انجام دهید، بدون شک بهتر می توانید ابزارهای مورد نیاز را انتخاب کنید. به طور مثال، دیوارهای آشپزخانه بیشتر از هر قسمت دیگری در چشم هستند.

نکات مربوط به بازسازی منازل

تمام مواردی که گفته شد از اصول چیدمان دکوراسیون منزل سنتی بود اما یک اصل کلی در خانه های سنتی وجود دارد که اشاره به آن خالی از لطف نیست؛ استفاده از رنگ های گرم به خصوص رنگ قرمز! رنگ قرمز، نزدیک ترین رنگ به خاطرات شیرین کودکی ما است، آن را در طراحی دکوراسیون فراموش نکنید. سعی کنید در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه (فارغ از این که فضای اتاق خواب فرزند شما به چه اندازه است) یک قفسه تعبیه کنید تا فرزند شما هر آن چه دوست دارد در آن بگذارد. احساسات بصری برای پسران از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین وسایلی که دوست دارند را جلوی چشمشان در قفسه بچینید؛ قطعا فرزند شما خوشش خواهد آمد. صرف نظر از تفاوت های سلیقه ای پسران و دختران، پسران در سنین مختلف به صورت یکسان عمل نمی کنند. برای تزئین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه از اِلمان هایی استفاده کنید که فرزند شما را به وجد می آورد!

مثال دیگری از تمدکوراسیون منزل این است که شما اساس رنگ دکوراسیون را آبی تیره یا سورمه ای انتخاب کنید و برای لوازم جانبی، از رنگ زرد، خاکستری، نقره ای و سفید استفاده کنید. هر عاملی که احساس آرامش بیشتری را در شما به وجود آورد، می تواند به منزله بهترین تم دکوراسیونمنزل برای شما محسوب شود. فراموش نکنید انتخاب رنگ می تواند ایده های طراحی دکوراسیون داخلی را بسیار زیباتر و دلنشین تر سازد.