دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس

چون قرار است خودتان در آن خانه زندگی کنید و مهمترین اصل لذت بردن خودتان است. در بالا انواع سبک های طراحی را نام بردیم بر اساس نظر خودتان باید یکی از سبک های طراحی را انتخاب کنید. این سبک یکی از پر طرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی منزل است.

  • با یک تخت راحتی کوچک و یک مبلمان راحتی، به سادگی می توانید این قسمت را زیباتر کنید.
  • روش‌هایی مثل تغییر رنگ دیوار، استفاده از رنگ و مواد مختلف، قالیچه، روشنایی و چیدمان صحیح مبلمان ضمن تعریف فضاهای مجزا، محیطی هماهنگ و منسجمی را ایجاد نمایید.
  • شاید دکوراسیون داخلی پذیرایی، سالن نشیمن و هال برای شما سخت ترین کار باشد، اما در کنار طراحان دکوراسیون مدلهای مناسب را پیدا خواهید کرد.
  • هم به‌طور خاص لابه گذاری شده است، می‌توانند طراحی مناسبی برای شما باشد.
  • که با ایده گرفتن از آن ها می توانید چیدمانی زیبا و شیک برای اتاق پذیرایی خود طراحی کنید.

فضایی سفید همیشه اتاق‌ها را بزرگ‌تر و تمیزتر نشان می‌دهد و افزودن رنگ سیاه به آن بُعد می‌دهد. نکته‌ی قابل‌توجه در این بخش سادگی اتاق‌ها و استفاده از پارچه‌های بدون طرح و دکوری‌هایی با کاربرد دوگانه است. گونه‌ی گرم‌تر طراحی داخلی مینیمالی (مینیمالیسم گرم) که بسیار زیبا و بی‌سروصدا است.

ژیرو با پشت سر گذاشتن تیری آنری بهترین گلزن فرانسه شد!

اما مهم ترین چالشی که در خرید تخت خواب وجود دارد، اندازه آن است. اگر اتاق خواب کوچکی دارید، می توانید از تخت خواب های بزرگی استفاده کنید که جمع شده و فضایی را اشغال نمی کند! البته بهتر است اندازه اتاق خواب را در انتخاب تخت خواب لحاظ کنید.

دکوراسیون منزل سلطنتی ۲۰۱۸

مهم ترین دلیلی که مردم به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل روی می آورند این است که می خواهند شرایط زندگی را بهتر کنند. به طور مثال، برخی ایده هایی را اجرا می کنند که دسترسی به نور طبیعی برای داخل منزل، بیشتر فراهم شود. برخی دیگر سیستم های تهویه مدرن را نصب می‌کنند تا گرمایش و سرمایش بهتر فراهم باشد.

طلایی تر و پر زرق برق تر، مفهومش شیک تر و لاکچری تر نیست!

در مقابل، اگر در آپارتمان های کوچک زندگی کنید، تقریباً همه چیز در نزدیکی شما قرار دارد. اتاق ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، سالن نشیمن و تمام قسمت ها در فاصله نزدیکی از یکدیگر ساخته شده اند. آنچه در طراحی منزل بسیار مرسوم است، این است که چیزهای تازه و جالب همیشه در دکوراسیون مشاهده می شوند. همانطور که همه ما برای یک دهه جدید آماده می شویم، وقت آن رسیده که نگاهی به ابزارها و طرح های جدید در دکوراسیون منزل داشته باشیم.