دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس

کاغذ دیواری نیز مناسب برای سلیقه هایی است که رنگ را نمی پسندند و کاغذ دیواری را ترجیح می دهند . کاغذ دیواری نیز در طرح کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح دار ساده و کاغذ دیواری طرح دار برجسته قابل اجرا است. بعضی از افراد ترجیح می دهند سقف خانه به طور کامل با یک رنگ و دیوار ب رنگ دیگری رنگ آمیزی شود . برخی دوست دارند هر دیوار به یک طرح و رنگ مختلف آغشته باشد.

استایلاسکاندیناویایی به رنگ مایه‌های شنی بستگی زیادی دارند و هر چه چوبتان سفیدتر باشد بهتر است. اگر در حال حاضر مبلمانتان را تهیه‌کرده‌اید چوب آن را کمرنگ‌تر کنید. اما فکر نکنید باید یک‌راست به فروشگاه‌های IKEA بروید چون با چند تغییر ساده در چیدمان به دست آوردنی است. سبک اسکاندیناویایی به میزان زیادی خودش را رواج داده به‌طوری‌که هر طرف که بچرخید چیزی اسکاندیناویایی هست.

  • در مقاله این بار اتود، قصد داریم با مشاهده تصاویری از پنج مدل دکوراسیون خانه ایرانی، در خصوص نقاط مثبت و منفی چیدمان آن ها با هم گپ و گفت کوتاهی داشته باشیم.
  • اما نگران نباشید ، این اثر اصالت خود را از دست نخواهد داد.
  • اما امروزه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی ها دچار تغییراتی شده است.
  • از جمله خدمات دیگر شرکت رامسین بازسازی منزل کوچک ، بازسازی منزل قدیمی ، بازسازی خانه و تزئینات داخل ساختمان در تهران میباشد.
  • دکوراسیون داخلی منزل کوچک، این مقوله‌ی طراحی و دکوراسیون داخلی به‌علت ساخته شدن خانه‌های اندازه کوچک آنقدر موردتوجه قرار گرفته که به یکی از معیار‌های بسیار مهم تبدیل شده و امروزه طرفداران فراوانی هم دارد.
  • یکی از فاکتورهای مهم و قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی منازل تغيير و تحول در کفپوش خانه ها متناسب با دکوراسیون داخلی منازل می باشد.

به دنبال چیدمانی باشید که ازلحاظ زیباشناسی برون نمایی واضح با استیل، نقاط برجسته‌ای به رنگ سیاه داشته باشد. سبک بوهو به خود بیانگری وابستگی زیادی دارد بنابراین احتمالاً بخواهید یک کاردستی را اضافه کنید. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید ترکیب درست رنگ‌ها و الگوها است. این سبک گلچین شده نشانی از درخشش روزانه از طریق لوازم کریستال، ابزار مهره‌دار، جواهرات و حال و هوای کلی آرامش در خود دارد. وقتی خانه‌تان را با جزئیاتی ظریف‌تر آذین می‌کنید مطمئن باشید مقدار زیادی مواد طبیعی مثل چرم پوشیدنی و خز مصنوعی یا پوست را اضافه کنید که همیشه شروعی خوب هستند.

از دیوار متحرک کمک بگیرید

برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل قبل از شروع چیدمان باید از قبل آماده سازی های لازم را انجام دهید. منزلی که قصد دارید چیدمانش را انجام دهید باید از ابعاد مختلفی بررسی شود. حتی در صورت مراجعه به شرکت دکوراسیون داخلی مورد نظرتان، باز هم سوالاتی در مورد زیر ساخت های اولیه از شما پرسیده می شود. این آمادگی اولیه بابت این انجام می شود که مشخص شود چه نوع دکوری برای منزل شما مناسب است.

این روزها بیشتر طراحی‌های مبلمان به سمت طرح‌های ساده‌تر تمایل دارند. به‌عنوان‌مثال میزهای تلویزیونی که به شکل باکس ساده هستند و یا مبلمان استیل که در قسمت چوب کم‌کار هستند، بیشتر موردتوجه قرار دارند. در اینجا می‌خواهیم برایتان از نکات طلایی چیدمان بهتر منزل بگوییم!

دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی

این بخش، از خانه‌ای به خانه دیگر و فردی به فرد متفاوت است و هرکسی بنابر سلیقه خودش می‌تواند از وسایل دکوری استفاده کند. سعی کنید در طول روز بیشترین استفاده را از نور طبیعی بکنید. دلیل کلی این موضوع این است که ناخوداگاه حس زیباشناسی در ذهن شما فعال شده است. شما آن نقشه ها و عکس هایی که در روز اول می پسندیدید امروز دیگر نمی پسندید.این ناخوداگاه باعث می شود که شما بهترین ها را انتخاب کنید .اگر این قضیه به مرور تکرار شود قطعا شما وقتی در سایت های مختلف صبح تا ظهر سرچ می کنید.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سبک شیکر استفاده از رنگ‌های مات و خنثی مانند رنگ‌های طوسی، خاکستری و بژ می‌باشد. می‌توانید در این خانه از وسیله‌های کهنه و رنگ و رو رفته استفاده کنید تا این فضا را اصیل‌تر نشان دهید. لازم است که بیشتر از دنیای مد و طراحی بدانند و بعدازآن متوجه تفاوت‌های ریزی که سبک مدرن و سبک امروزی باهم دارند خواهند شد. هرچه فضا خلوت‌تر و ساده‌تر باشد با سبک مدرن تطابق بیشتری دارد.

رنگ چوب‌ها اصولاً تیره است و از رنگ‌های تند زیادی استفاده می‌شود. انواع بافت‌ها در این سبک به کار می‌رود و خطوط منحنی زیادی در خانه دیده می‌شود. برای مبلمان از پارچه‌های مخملی، ابریشمی و گلدوزی‌شده استفاده می‌شود. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارند هم از سبک طراحی داخلی مدرن و هم از طراحی کلاسیک در خانه خود استفاده کنند، سبک انتقالی به شما پیشنهاد داده می‌شود. در این سبک طراحی داخلی از ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن استفاده می‌شود. گاهی ممکن است از مبلمانی با پارچه‌ها و بافتی مدرن استفاده شود که در آن‌ها خطوطی صاف و مشخص وجود دارد و سبک کوسن‌ها و قالیچه نیز مطابق آن باشد.

واژه بهترین معمولا در مواردی کاربرد دارد که بین چند حالت مختلف نیاز به مقایسه داشته باشید اما در مورد بهترین دکوراسیون داخلی منزل چنین نظری نمی‌توان داشت. مبلمان که تقریبا بزرگ ترین بخش طراحی را شامل می‌شود، بهتر در آخرین مرحله انتخاب و خریداری شود زیرا تعیین محل قرار گیری سایر اجزا به شما کمک می‌کند بهترین مبلمان را با توجه به فضای باقی مانده خریداری کنید. اگر فضای کوچکی دارید بهتر است از مبل استیل استفاده کنید و اگر فضای بزرگ تری دارید مبلمان کلاسیک بزرگ انتخاب بهتری است. از دیگر فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی انتخاب قاب عکس ها و قاب های هنری متناسب با فضای خانه و روحیه ای است که در داخل خانه برقرار است.