دکوراسیون داخلی منزل شیک و فوق العاده دکوراسیون داخلی منزل

شما برای داشتن دکوراسیون منزل زیبا باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. داشتن تناسب و مناسبت با نوع محیط از جمله مواردی است که در دیزاین منزل باید به آن توجه داشته باشید. در این مقاله ایده های برای طرحی دکوراسیون پذیرایی کوچک ارائه کردیم.

  • طراحان داخلی، وظایفی مشابه دکوراتورها را انجام می دهند اما باید از طرف مؤسسات مهندسی و حرفه ای ویژه، صلاحیت طراحی داخلی را دریافت کرده، آموزش رسمی ببینند و مجوز حرفه ای دریافت کنند.
  • عناصر و ابزارهای زیادی در قسمت دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می‌شوند.
  • نصب آینه روی دیوار و تزیینات برچسب دار، نمونه ‌ای از این وسایل هستند.

بازسازی و مرمت ساختمان بیشتر در دیوارهایی که دارند یا باگذشت زمان و نشست زمین دچار ترک شده‌اند انجام می‌شود. کوسن‌های لوکس، نورافشان‌های نفیس و یک شومینه بسیار بزرگ کار را تکمیل می‌کند. با دیوارهای سفید وکفپوشی از الوار اساس کار را بسازید و ازاینجا به بعد مسئله، نقاط برجسته است.

اثر فرش ها زیبا و خوش رنگ در طراحی دکوراسیون شیک

اگر دقت کافی در حین طراحی نداشته باشید ممکن است اتاق یکنواخت، غیر زیبا و خسته کننده شود. تمام این ها سر رشته ای از سنت های اجداد مردمان شرق آسیا دارد. در این سبک به دلیل استفاده از رنگ های خنثی احساس آرامش زیادی در این منازل داریم. این تصمیم مهم، با مشورت یک طراح داخلی می تواند کمک بزرگی را در تغییر دکوراسیون خانه به شما بدهد. مردم به تدریج به این موضوع گرایش پیدا می کنند که خودشان به دکوراسیون فضاهای مد نظر داخلی خود بپردازند.

مدل لوستر برای پذیرایی مدرن و شیک

سماور یکی از مهم ترین اِلمان ها در دکوراسیون منزل سنتی محسوب می شود که هوای خانه را از حالت مدرن خارج می کند. اگر شما هم از عاشقان چای های با کیفیت هستید چای ساز برقی را کنار بگذارید و به جای آن از سماور و قوری های چینی استفاده کنید. آینه ها سرشار از انرژی مثبت هستند که به تعادل انرژی در فضای اتاق خواب کمک شایانی می کند. اگر اتاق خواب کوچکی دارید به جای استفاده از وسایل تزئینی زیاد، از یک آینه برای بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق کمک بگیرید.

تنظیم کردن مبلمان با صندلی ها در اتاق نشیمن

رنگ‌ها از طریق کارهای هنری و یکپارچه مانند یک فرش کوچک به فضا اضافه می‌شود. گرچه ممکن است این سبک شبیه به سبک سنتی به نظر رسد اما در حقیقت همیشه انرژی مدرن و بالایی دارد. و مقدار زیادی نور چون شما می‌خواهید دل‌بازی و فضای آزاد حس شود.

وقتی شما دکوراسیون منزلتان را بر اساس فنکشویی مناسب آن در نظر می گیرید. این منبع انرژی را در کل خانه منتشر می کنید و بهره برداری از آن را مدیریت کنید. تابلوهای چند قسمتی را با توجه به فرم و چیدمان مبلمان پذیرایی روی دیوار نصب کنید. اگر وسایل دیگر پذیرایی رنگ­ های خنثی و ملایمی دارند می­توانید فرش با رنگ­های پررنگ و خاص انتخاب کنید. مثلا اگر مبلمانی با رنگ کرمی دارید؛ فرشی که تنالیته ­های رنگی آبی دارد می­ تواند مناسب باشد.