دکوراسیون داخلی منزل 100 طرح و ایده جذاااب سلام ساختمان

باید لوازم را با ترکیب رنگ، اندازه درست و کاربری صحیح انتخاب کرد تا دکوراسیونی بی‌نقص و تمیز داشت. بخش کوچک اما مهمی از مواردی است که باید در هنگام طراحی چیدمان منزل به آن‌ها توجه کنید. ازجمله آبی و سفید، صورتی و سفید، بنفش و سفید، زرد و سفید و حتی ترکیب چندرنگ یا مبلمان طرح دار و رنگی بارنگ سفید. بنابراین انتخاب بسیار مناسبی برای چیدمان منزل به‌خصوص اتاق‌خواب است؛ که محل آرامش و آسایش شما پس از استرس‌ها و تنش‌های روزانه است. بهترین ایده در این مورداستفاده ترکیبی از رنگ موردعلاقه‌تان و دیگر رنگ‌هاست که به زیبایی هر چه بیشتر محل سکونت شما کمک می‌کند.

  • بااین‌وجود، چه ازنظر معماری و چه ازنظر اقتصادی، منطقی است که خانه قدیمی خود را تخریب کنید و آن را با خانه‌ی جدیدی جایگزین کنید که با مشخصات موردنظر شما طراحی‌شده باشد.
  • هم به‌طور خاص لابه گذاری شده است، می‌توانند طراحی مناسبی برای شما باشد.
  • در حالت کلی مبلمان فضای زیادی را در منزل اشغال می کنند از این رو می توان گفت رنگ آن ها حدود 30 درصد از فضا را تشکیل می دهد.
  • برای اینکه بتوانید آخرین فضای داخلی خانه خود را انتخاب کنید، باید قسمت به قسمت عمل کنید.
  • با رنگ آمیزی هماهنگ حمام و رخت کن به آن ها شکل تزیینی بدهید.
  • پذیرایی به این دلیل از نقاط مهم خانه به شما می رود که محل پذیرایی از مهمان ها و گفت و گو با دیگر اعضای خانواده است بنابراین باید هر چند وقت تغییراتی در آن ایجاد کنید تا از تکراری بودن دور شود.

هنگام تقسیم فضای خانه قسمتی از آن را برای نشیمن فرش کنید و قسمتی از آن را برای کارتان پرداخت بزنید، محلی که قالی ها پهن شده اند برای ایجاد فضاهای مجزا مناسبند. اولین نکته این است که سعی کنید از رنگ های روشن و سرد استفاده کنید یعنی در خرید وسایل و المان ها بیشتر به سمت رنگ های روشن بروید؛ رنگ سفید، سبز، آبی روشن و… بیشتری کاربردها را در دکوراسیون داخلی منزل کوچک دارند. طراحی دکوراسیون داخلی با توجه به ترندها و مد دستخوش تغییراتی است که هر کسی مطابق سلیقه خود و پیشنهادی که طراحان در اختیار افراد قرار می دهند بهترین طراحی را برای منزل خود انتخاب می کنند. طراحی دکوراسیون داخلی با هدف تغییر در محیط و ایجاد فضایی گرم و صمیمی انجام می گیرد این طراحی با توجه به هماهنگی بین اجزای خانه انجام می شود که ایجاد کردن این هارمونی و هماهنگی نیازمند علم و تجربه است.

ایده هایی ایرانی برای تزیینات اتاق پذیرایی

هر چقدر کابینت شیک تر و بهتر طراحی شود، دکوراسیون داخلی جذاب تری را برای فضای خانه فراهم می کند. کمد دیواری یکی از پرکاربردترین ابزارها در دکوراسیون اتاق خواب و دکوراسیون پذیرایی است که موجب جمع و جور و شیک شدن فضا می شود. همونطور که گفتیم ابعاد فضا اهمیت زیادی در طراحی اتاق مستر دارن چون تعیین‌کننده امکانات هستن. وقتی متراژ با نیازها تطابق پیدا کرد، مساله بعدی انتخاب مبلمان اتاق خواب هست که معمولا از یک تخت دو نفره، یک میز آرایش و پاتختی تشکیل میشه، در صورت داشتن فضای بیشتر میز کار یا مطالعه، دراور و … هم اضافه میشه. ابعاد تمامی این‌ها هم باتوجه به فضایی که در اختیار دارن باید انتخاب بشه؛ نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، کاملا متناسب فضا.

کاملترین راهنما برای دکوراسیون خیاطی؛ از طراحی تا تزیین و تجهیز

تمام حقوق سایت محفوظ و متعلق به مرکز تخصصی آموزش های دکوراسیون داخلی می باشد . کلاسیک یک سبک کاملاً متقارن و هماهنگ است که با شکل صحیح ، اشیا تزئینی زیبا اما محدود و طراحی خلاق مشخص می شود. پارچه های یک اتاق سنتی به طور کلی نه خیلی براق هستند و نه خیلی کدر. گلها ، رنگهای ساده ، شطرنجی های خاموش ، نوارهای کم رنگ ، هندسه و الگوهای کوچک همه جانبه معمول است.

مبلمانی با ارتفاع کم

اکسسوری‌هایی در دکوراسیون داخلی وجود دارند که علیرغم کوچک بودنشان تأثیر مهمی در دیزاین داخلی می‌گذارند. خانه‌های کم‌نور هم مانند فضاهای محدود باید به سراغ رنگ‌های روشن ازجمله سفید و سطوح براق بروند تا خانه‌شان تا حد امکان دل‌باز و روشن دیده شود. پرده ، روکش بالش ، روکش صندلی و مبل نمی توانند ارزان و بی کیفیت باشند .اگر از جنس منسوجات مناسب در سبک کلاسیک بخواهیم نام ببریم باید به مخملی ، ژاکارد ، توری ، ساتن ، تافته اشاره کنیم . در مرحله بعدی ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سبک کلاسیک قبلی را با سبک مدرن تركیب كنید. کاملا متداول است که این سبک را با طرح های مدرن تر ترکیب کنید.