دکوراسیون داخلی منزل _ دکوراسیون استیل _ دکوراسیون داخلی منزل در تهران

سبک پر زرق و برق هالیوودی که به همین اسم معروفه، نشون میده چه دکوراسیونی رو برای شما فراهم می‌کنه. هر چیز لوکسی که پیدا می‌کنین، می‌تونین در این دکوراسیون قرار بدین. مبلمان مخملی و عتیقه‌جات گرانبها و هر چیزی که درخشش کافی داشته باشه با رنگ‌های بنفش و قرمز و فیروزه‌ای ترکیب موردپسندی برای سبک هالیوودی هستن.

  • بنابراین دکوراسیون داخلی چیدن اصولی وسایل منزل در کنار هم، به گونه ای که اتاق ها، پذیرایی، آشپزخانه و سایر قسمت های منزل دارای یک سبک مشخص باشند.
  • به این موضوع که وسایل در یک مکان چگونه کنار هم قرار بگیرند اهمیت داده نمی‌شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و درک عمیق‌تر افراد از محیط و ابزار این موضوع بیش از پیش حائز اهمیت شده است.
  • رنگ های پاستلی روی دیوارها و سقف با مبل و صندلی های سبز و مبلمان قهوه ای هماهنگی دارد.
  • در سبک ساحلی بیشتر از اشیائی که مربوط به ساحل و دریا می باشد برای تزئینات داخلی استفاده می شود.

در چیدانه مطالب ترند حوزه دکوراسیون را بخوانید و از عکس های منازل در تورهای خانه گردی ایده بگیرید. لوسترهای چشمگیر همراه با مبلمان سلطنتی و پرده های فاخر شکوه و جلال خاصی به این سبک می بخشد. خانه های امروزی که جدیداً ساخته می شوند یا اینکه بازسازی می شوند، مانور بیشترشان بر روی نورپردازی خانه است . نورپردازی می تواند دور تا دور سقف، وسط سقف و یا در داخل باکس های کابینت و کمد دیواری انجام بپذیرد. اگر بدنبال سبک کلاسیک هستید می توانید از انواع اشیاء تزئینی، گل و گیاه، کتابخانه، آکواریوم و شومینه جهت شلوغ شدن و زیبایی فضا استفاده کنید. دیوارها، کف، اشیاء و مبلمان همگی با استفاده از رنگ های سفید، کرم، زرد، صورتی، سبز، خاکستری که همه از نوع کمرنگ می باشند تزئین می شود و محیط یک حالت یکنواختی را پیدا می کند.

اشتباهاتی که دکوراسیون شما را نا زیبا می کنند

معمولاً افراد از رنگ هایی که برای مبلمان خود انتخاب می کنند، سعی می کنند از همان رنگ ها برای بخشی از پرده یا فرش خانه نیز استفاده کنند، تا ترکیبی جذاب به نمایش گذاشته شود. پس در انتخاب ترکیب متناسب رنگ ها، در هنگام خرید اجناس و وسایل مورد نیاز منزل خود دقت کنید تا رضایت کافی پس از چیدمان دکوراسیون منزل داشته باشید. دکوراسیون داخلی خانه ی کوچک باید طوری چیده شود که بتوان حداکثر استفاده از حداقل فضا را برد . در دکوراسیون داخلی فضای کوچک می توان از دیوار برای باکس بندی و جاسازی اشیاء کمک گرفت. شابی شیک پس از محبوبیت بسیار در اواسط دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ به‌عنوان یکی از برترین سبک‌های طراحی داخلی، با اتهام به اینکه دکوراسیون قدیمی و متعلق به خانه‌ی مادربزرگ‌هاست (که کاملاً اشتباه بود) این سبک درنهایت نادیده گرفته شد. تفاوت اساسی طراحی داخلی انتقالی ترکیب دکوراسیون تضمینی با استفاده از مبلمان سنتی همراه با عناصر مدرن است که اتاق را از یک سبکی بودن خارج می‌سازد.

افتخار این را داریم که آموزش های ویژه دکوراسیون ذاخلی ویژه بازار کار را بنا نهادیم . استفاده از پرده های منگوله دار و مخمل در طراحی کلاسیک خیلی رایج است . مبلمان کلاسیک هستند و ممکن است احساس کنید که منسوخ شده اند. علاوه بر موارد ذکر شده سوالات دیگری نیز وجود دارد که در هنگام عقد قرارداد باید از پیمانکار بپرسید و آن ها را در قرارداد درج کنید.

اصول اولیه طراحی داخلی منزل

در خانه‌های خلوت و کوچک از کاغذدیواری با رنگ‌های روشن استفاده می‌‌کنند. بهتر است قبل از طراحی کاغذدیواری با یک طراح حرفه‌ای دکوراسیون و متخصص در این کار مشورتی انجام دهید تا به طرح موردعلاقه و خاص خودتان برسید. بسیاری از شرکت‌های طراحی دکوراسیون داخلی خدماتی همچون چاپ کاغذدیواری دلخواه را ارائه می‌‌دهند.

سبک طراحی مینیمالیسم

استفاده از پرده مناسب و گلدان های تزئینی می تواند رنگ بندی و تزئین شما را تکمیل نماید. یکی از قانون ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه رعایت قانون مثلث است. یخچال، گاز، سینک که باید هر کدام در یک راس مثلث قرار بگیرند.شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سفید منزلتان را به دلخواه شما طراحی می نمایند. یکی از دغدغه های اکثر افراد در مکان های کوچک مانند خانه های مسکونی و تجاری، مغازه های و پاساژ ها و… معماری داخلی و دکوراسیون است.