دکوراسیون داخلی منزل _ دکوراسیون استیل _ دکوراسیون داخلی منزل در تهران

عده ایی سبک انتقالی را با سبک معاصر و یا امروزی یکی می دانند. اما یک ویژگی بارز و تفاوت عمده این سبک این است که یک تعادل خوب بین دو سبک مدرنیته و سنت ایجاد کرده. ایجاد باکس هایی برای جای دادن کتاب و وسایل مطالعه در صورت وجود مکانی مناسب می توانند سبب زیبایی مکان و فراهم کردن محیطی که به یادگیری اهمیت می دهد، باشد. اگر شما از لوسترهای شیک و باکلاس به جای لامپ ها استفاده کنید جذابیت منزل خود را چند برابر خواهید کرد. شومینه یکی از ابزارهای تزئیناتی و گرمایی است که فضای خانه را شیک تر و مدرن تر جلوه می دهد . اگر از شومینه به عنوان وسیله گرمایشی استفاده شود سبب گرمی و صمیمیت بیشتر افراد بدلیل نشستن در دور شومینه می شود.

در قسمت‌های مختلف سبک کلاسیک دکوری‌هایی قرار می‌گیرد که می‌توانید از هرکدام یک جفت تهیه کنید تا تقارن در فضا به‌صورت کامل رعایت شود. کرم و قهوه‌ای کلاسیک‌ترین انتخاب‌ در اصول طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل هستند. می‌توان در چیدمان منزل رنگ دیوارها را سفید در نظر گرفته و مبلمان را خاکستری برگزید. می‌توان با استفاده از رنگ‌های مناسب و مختلف به خانه روح داد و با همین رنگ‌ها بین اجزای مختلف دکوراسیون منزل تناسب ایجاد کرد. در اتاق کودک بهتره حتما فضایی رو برای بازی درنظر بگیرید، یک میز و صندلی کوچک یا یک روانداز و فرش جداگانه می‌تونه مناسب باشه.

  • امیدواریم خانه‌هایتان همیشه منبع آرامش و شادمانی برایتان باشد.
  • پرده در هر خانه ای برای زیباسازی و پوشش درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد .
  • به مرور زمان تعداد عکس هایی که مورد پسند شما قرار می گیرد و آن را انتخاب و ذخیره می کنید،کم می شود.
  • در چیدمان منزل خود به دنبال هویت باشید و نه مد، و هموراه بین این دو تعادل داشته باشید.
  • در ایران ما دو سبک سنتی داریم که سبک سنتی پیش از ورود اسلام و سبک سنتی پس از ورود اسلام است.
  • در محیط های اداری به دلیل این که برای کارکنان فضایی امن و راحت ایجاد شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

فراموش نکنید که ایجاد تقارن در سبک کلاسیک رکن اساسی و مهم در این سبک است که افراد ملزم به رعایت آن هستند یعنی باید سعی کنید که اکثر وسایل را به صورت متقارن در کنار هم بچینید. بانوان ایرانی خواستار آشپزخانه‌ای رویایی برای خود هستند که یکی از اصلی‌ترین المان‌های این طراحی کابینت آشپزخانه است. برای آن دسته از خانم‌هایی که به دکور کلاسیک آشپزخانه علاقه خاصی دارند کابینت ممبران پیشنهاد می‌‌شود.

معرفی نجارهای حرفه ای و معتبر به سبک اسنپ! (کاملا رایگان)

رنگ‌ها و طرح‌هایی برگرفته از طبیعت و جنگل، جزئیات فلزی و تزئینات خاص، پارچه‌های رنگارنگ و متریال‌های گرم در خانه‌های جنوب غربی زیاد دیده میشه. در فضاهای تجاری برای جذب مشتری، در محیط اداری باعث بالاتررفتن کارآیی کارمندان میشه و نتایج رو زیر و رو می‌کنه. این تخت خواب دارای ویژگی های مختلف بوده و در سایز های مختلف تولید می شود. مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.

نگاهی بر بازسازی آپارتمان و بازسازی ساختمان

دیوارها را به رنگهای هماهنگ و یا در تضاد با مبل و وسایل در بیاورید. اگر در انتخاب رنگ مشکل پسند هستید، از فروشنده رنگ بخواهید تا با میکس چند رنگ، رنگ مورد علاقه تان را بسازد. مهمان ها باید به محض ورود متوجه سبک و سلیقه شخصی شما بشوند.

مثلاً یک مبل، جدا از استفاده همیشگی، می‌تواند جداکننده فضای حال با پذیرایی باشد. در چیدمان خانه کوچک شما برای تمام وسایل غیرضروری که در زندگی امروزی وجود دارد، جای کافی ندارد. به طور مثال اگر اهل دیدن برنامه‌های تلویزیونی نیستید یا از لپ‌تاپ خود برای دیدن فیلم استفاده می‌کنید، احتمالا نیازی به تلویزیون ندارید.

پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه جویی در وقت، استفاده بهینه از تمام فضا و تسریع در روند انتخاب و تصمیم گیری، به طور رایگان از تیم کارشناسان بهمن استیل، مشاوره دریافت کنید. در این سبک از چیدمان داخلی معمولا از رنگ های سفید یا طلایی، زیتونی و آبی درباری استفاده می‌شود. یکی از سبک هایی که در اثر سادگی بسیار جذاب و پر طرفدار است‌، سبک شیکر است. در این سبک هر وسیله ای که در هر قسمت از خانه قرار می گیرد به رنگ مات و خنثی است. در این نوع سبک دکوراسیون، از چوب هایی به رنگ تیره تر و وسایلی که معمولا به رنگ های طوسی و خاکستری و بژ هستند استفاده می شود. زمانی که می خواهید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید، متراژ خانه بسیار مهم است.