دکوراسیون شیک برای خانه های کوچک،طراحی دکوراسیون برای خانه با متراژ پایین

پالتی از سبزها، آبی‌ها و زردها برای وسایل عجیب‌وغریب کاربردی بهتر از ترکیبی رندوم از رنگ-هایی که در سرتاسر اتاق پراکنده هستند دارد. دور از ذهن نیست که طراحی داخلی صنعتی نشانگر روحیه‌ی مینیمال و تقریباً مردانه و پاک است. چیدمان یک اتاق نشیمن به سبک بوهو می‌تواند به‌طور باورنکردنی پرارزش باشد و به اتاق ارتعاشی عالی بدهد. برای شفافیت بیشتر مبلمان فرانسوی، خطوط مرتب، برخورد پرجنبش و رنگ‌ها و شفافیت برآمده از کریستال‌ها، آینه‌ها و سطوح درخشان در نظر بگیرید. چشم‌اندازی از اقیانوس دارید و در حد استاندارد یک زندگی لوکس شیک می‌کنید و به‌این‌ترتیب به شما احساس افراد معروف دست می‌دهد. با یک اتاق دیوار سفید شروع کنید و مجموعه کوچک کارهای هنری، کتاب‌ها و قطعات رو به نابودی خود را سازمان‌دهی کنید.

  • اگر وسایل دیگر پذیرایی رنگ­ های خنثی و ملایمی دارند می­توانید فرش با رنگ­های پررنگ و خاص انتخاب کنید.
  • همچنین برای آن دسته از افرادی که در منزل خود، قصد تغییرات بزرگی را دارند، بهترین ایده های دکوراسیون وجود دارد که حتی با صرف هزینه های بسیار اندک، قابل اجرا هستند.
  • برخی دیگر سیستم های تهویه مدرن را نصب می‌کنند تا گرمایش و سرمایش بهتر فراهم باشد.

بهتر است از قبل تمام وسایل را با توجه به ابعاد و سبک خانه خریدری نمایید و با ذهنیت قبلی از جایگاه تقریبی آن ها، وسایل را انتخاب کنید. برای چیدمان ابتدا از وسایل اصلی با ابعاد بزرگتر شروع کنید و بقیه وسایل را مطابق با آن بچینید. کفپوش چوبی طرح چپ و راست دارد که اصطلاحا بنام کفپوش تیغ ماهی شناخته میشود.

اتاق بازی کودک در مدرسه برای یادگیری بهتر + ایده، تصاویر و قوانین

حالا حتی اگر خیلی هم اصرار دارین به دکوراسیون کلاسیک، بهتره که المان های دکوراسیون لوکس و پر زرق و برق رو کلا فراموش کنین و از سبک های نئو کلاسیک استفاده کنین. اولین چیزی که بارها در مقالات مختلف و آموزش و مشاوره های دکوراسیون بیان شده، این هست که متراژ و ابعاد فضا در نمایش لوکس اون بسیار مهم هست. یک فضای کوچیک و جمع و جور با ارتفاع کم و نورگیری محدود برای اینکه لوکس و شیک به چشم بیاد، اصول بسیار متفاوت و البته دشوارتری داره.

محسن: طرح‌های جابی بود…

پالت رنگی پررنگ که همراه است با بافت‌ها و الگوهایی که برای ایجاد ترکیبی غنی با ابزار و نقاط مرکزی در ذهن ایجاد می‌شوند. اگر نگران این هستید که چنین انتخابی کمی بی‌روح به نظر می‌رسد چندرنگ سبز برای زنده کردن آن اضافه کنید. به دنبال چیدمانی باشید که ازلحاظ زیباشناسی برون نمایی واضح با استیل، نقاط برجسته‌ای به رنگ سیاه داشته باشد.

شمع ها جزو جذاب ترین گزینه های روی میز برای یک چیدمان پاییزی می باشند. معمولاً برای ساختن یک شمع پاییزی، شما نیاز به مواد اولیه ی خاص و گران قیمتی ندارید. شما می توانید با مقداری پارافین، کمی برگه پرتقال و یک فیتیله و یک ظرف شیشه ای، یک شمع زیبا با تم پاییزی ایجاد کنید و برای ایجاد یک دکوراسیون پاییزی از آن استفاده کنید. البته تولید انواع شمع ها در رنگ های مختلف پاییزی نیز، یکی دیگر از گزینه های جذاب دکوراسیون پاییزی خواهد بود. البته شما می توانید برای تولید شمع های پاییزی، از کمی اسانس های بازاری که با بوی پرتقال و یا لیمو تولید می شوند هم استفاده کنید تا فضای خانه تان، کاملاً از عطر پاییزی پر شود.

احتمالا لازم نیست که بگم محتوای درونی قاب و برداشت مخاطب و بیننده از ارزشمندی اون هم یک نقش بسیار کلیدی در دیزاین یک خانه لوکس داره. در آموزش های مربوط به کاغذ دیواری هم برای شما این موضوع رو نوشتیم که کاغذ دیواری هایی که راه راه های عمودی و افقی دارن، در راستایی که راه راه اون ها کشیده شده فضا رو بزرگتر نشون میدن. یعنی اگر راه های عمودی باشه فضا بلندتر و اگر افقی باشه، دیوار کشیده تر به چشم میاد. از ساعت های لوکس، ایستاده کنار سالن برای تزئینات سالن اصلی یا در نزدیکی اپن آشپزخانه استفاده کنید. برچسب های بزرگ با تنوع رنگ را می توانید در دیوارهای رختکن حمام، سرویس بهداشتی و روشویی، بچسبانید.

آینه دکوراتیو طرح اینتنس

از متداول ترین ویژگی های این طراحی دکوراسیون داخلی سبک چینی می توان به مبلمان و لوازم براق با رنگ های تند و آتشین اشاره کرد. استفاده از فانوس‌های درخشان چینی به رنگ های جذاب و فریبنده در این نوع طراحی دکوراسیون بسیار دیده می شود. تمام این ایده های دکوراسیون به سبک شرقی، جلوه ای متفاوت را در ذهن به وجود می آورد. اگر به این نوع طراحی دکوراسیون داخلی علاقه مند هستید، در ادامه شما را با برخی از ایده های جذاب آشنا می کنیم که می توانید برای آپارتمان خود به کار ببرید.