دکوراسیون شیک برای خانه های کوچک،طراحی دکوراسیون برای خانه با متراژ پایین

به توصیه طراح داخلی اورلاند سوریا ، یک اتاق با پنجره بزرگ و نور طبیعی را می توانید با رنگی تیره و خالص یک دست رنگ کنید. مردیت ماهونی مؤسس و مدیر طراحی ، با قرار دادن مبلمان فضاهای بزرگ و مسطح را به قسمت های مجزا تقسیم می کند. به این صورت که مبلمان چندتکه ال شکل و فرش فضای نشیمن را تعریف می کند و با وجود اینکه فضا تقسیم شده است، می توانید به راحتی از قسمتی به قسمت دیگر جابه جا شوید. مبلمان راحتی لاسیلیا یک کار شرکتی زیبا و ساده می باشد که به سبک اسپورت طراحی شده است. این محصول تکیه گاه و نشیمن بسیار راحتی دارد و برای نشستن و ..

نوع چیدمان وسایل، رنگ های به کار رفته در اتاق، محل قرار گیری تخت، فرش مورد استفاده، رنگ و جنس پرده و… می تواند در کسب آسایش و آرامش شما در هنگام استراحت نقش به سزایی داشته باشد. این که شما بتوانید قسمت نورگیر منزلتان را مشخص کنید بسیار مهم است. نورپردازی مسئله ای است که در دکوراسیون تمام محیط ها مورد توجه قرار می گیرد. شناسایی منبع نور مناسب می تواند یک خانه کوچک را بزرگ و دلباز نشان دهد. در مقابل نورپردازی اشتباه بزرگترین محیط ها را دلگیر و نامتناسب نشان خواهد داد. متریال به کار رفته در مبلمان و سایر منازل موجود در منزل در چیدمان خانه بسیار مهم است.

  • آن دسته از خانواده‌هایی که تصمیم می‌گیرند در دکوراسیون منزل خود از سبک روستیک استفاده کنند ممکن است آن را با سبک روستایی هم بشناسند.
  • هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را بیشتر ایجاد کنید.
  • منزل دوم آپارتمانی هست که دیوارهای داخلی منزل عوض گچ و سیمان با شیشه ساخته شده هست.
  • یکی از کارهای اشتباهی که مردم انجام میدهند، وسایل زیاد روی سطح کابینت ها قرار میدهند.
  • عناصر طراحی داخلی سبک سنتی را با عوامل خانه‌های روستایی مرتبط می‌سازد.

خانه های لوکس انواع مختلفی دارند و می توان گفت هر کسی می تواند امضا خود را پای طراحی خانه لوکس خود بزند اما اصول این چیدمان ها تقریبا یکسان است. در واقع خانه های لوکس به چند دسته تقسیم بندی می شود که در این بخش به دو مورد از آن ها اشاره می کنیم. یکی از ابزارهایی که با آن می توانید دکوراسیون خانه ساده داشته باشید، سبدهای حصیری و کنفی هستند.

در طراحی اسکاندیناوی، مبلمان استفاده شده مثل يك اثر هنری نسبتا ساده هستند. از جمله ویژگی های این سبك، میشه به پالت تمام رنگی سفید و تركيب عناصری مثل چوب پلاستيك های روشن و استيل، كفپوش های قطعوای ورپردازی طبیعی و استفاده از لوازم جانبی کمتر، اشاره كرد. سبك اسكانديناوک شباهت زیادی به سبک مینیمال داره در واقع میشه گفت که سبک مینیمال،بیشتر ویژگیهاش رو از سبك اسكانديناوي مدرن گرفته است. زمانی که می خواهید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید، متراژ خانه بسیار مهم است.

دکوراسیون خانه های نقلی و شیک

یک سالن پذیرایی که به سبک مینیمالیست طراحی شده، معمولاً ظاهری کلاسیک و پر ازدحام دارد. در مقابل، دکوراسیون به سبک مدرن از سبک های خلوت و مطابق با اشکال هندسی پیروی می کند. علاوه بر این ها، روش چیدمان دکوراسیون سالن پذیرایی برای آپارتمان های کوچک با ویلاهای بزرگ بسیار متفاوت است.

سعی کنید مدل مبلمان به گونه‌ای باشد که آرامش بیشتری را برای سالن پذیرایی به وجود آورد. مجموعه ای از رنگ های روشن و خنک برای این منظور توصیه شده است. بهترین دکوراسیون منزل ایرانی، برگرفته از برترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی قابل اجرا هستند. برای آن دسته از خانواده هایی که به خانه جدید نقل مکان کرده اند و می خواهند سبک زندگی جدیدی را آغاز کنند، این ایده ها در دسترس است. همچنین برای آن دسته از افرادی که در منزل خود، قصد تغییرات بزرگی را دارند، بهترین ایده های دکوراسیون وجود دارد که حتی با صرف هزینه های بسیار اندک، قابل اجرا هستند. از زیبایی های انواع آینه دکوراتیو در اجرای بهترین دکوراسیون منزل نباید غافل شوید.

چطور یک خانه لوکس و شیک رو به نمایش بگذاریم؟

از این فرصت می توانید استفاده کنید و بهترین نما را برای محل کار خود ایجاد نمایید. اگر به دکوراسیون محیط کار اهمیت بدهید به معنای این است که محیط لذت ‌بخش‌تری را برای کار کردن فراهم می کنید. در ادامه با مهمترین نکاتی آشنا می شوید که به شما کمک می کننددکوراسیون اداری را به بهترین شکل اجرا کنید. برای این که دکوراسیون منزل کوچک در قسمت آشپزخانه، ساده تر و کاربردی تر به نظر برسد، قفسه های کوچکتر و جادارتر طراحی کنید و لوازم خود را داخل آنها قرار دهید. ایده دیگر در این باره این است که شما برخی از دیوارکوب ها را نصب کنید که بتوانید لوازم را از آنها آویزان نمایید.

شاید تک تک وسایل منزل شما بسیار شیک باشد اما در جای مناسبی استفاده نشده باشد. به عنوان مثال یک تابلو نقاشی بسیار بزرگ برای یک دیوار کوتاه چندان مناسب به نظر نمی رسد. یا در مثال دیگر، لوستر های سنگین و بلند برای خانه هایی با سقف کوتاه انتخاب بسیار بدی است. مبل های سلطنتی بزرگ برای خانه های کوچک چیزی به جز اشغال فضا ندارد. اگر اصل تناسب را رعایت کنید تا حد زیادی می توانید به داشتن یک منزل شیک نزدیک شوید.

به همین دلیل شما باید در تکاپوی تهیه موادی تیره‌تر و راحت‌تر مثل چرم مخملیو دیوارهای تره تر (اگرچه یک دیوار خاص هم می‌تواند به همان خوبی باشد. هدف چیدن قسمت نشیمن به‌طوری است که تا حد ممکن شبیه یک سینما باشد. بعد به‌سادگی رنگ‌های خاص خودتان را به‌عنوان نقاطی برجسته اضافه کنید. در این صورت اگر به دنبال ظاهری معاصر هستید اولین کاری که باید بکنید تصمیم‌گیری درباره جدول رنگتان است. از تمام سبک‌ها در این فهرست، این سبک احتمالاً یکی از شخصی‌ترین موارد است. یک گلدان، کوسن یا رختخواب ساده تمام چیزی است که احتیاج دارید.